Leuk spelletje, ben nu Spoiler bij Navajo, moet opzoek naar een forked tree ofzo Maar storytelling is matig, springt echt van de hak op de tak, ene moment word je erin gegooid, andere dramatisch traag. Komt er daardoor niet echt in. Plus er is eigenlijk niet echt een rode draad. Verhaal is ver te zoeken. Je speelt eigenlijk gewoon delen van Jodie's leven
Hoe zit het met chapters reloaden en voortgang van verhaal daardoor? Mijn zusje wil namelijk ook spelen, maar vanmiddag twee chapters zonder haar gedaan. Nu wil ze dat morgen alleen doen, maar verneukt dat niet mijn vooruitgang op een of andere manier. Of was dat qua einde en keuzes uiteindelijk zeker niet van belang, want dan laat ik haar haar gang gaan. /Oh zie het al, ze moet no save doen bij chapter reload dan is het goed volgens mij. Dit is overigens subliem, mooiste OST dit jaar gaat alvast naar Beyond.
Je kan chapter opnieuw doen en dan: no save kiezen. Epic music is Epic. [yt]7ZOdLVE68O0[/yt] Dat stuk na 1.50, damm. Ja oke, de review versie.
Hmm, was eigenlijk niet zo geinteresseerd in deze game, maar de Quicklook van Giantbomb heeft toch wel een positieve indruk achtergelaten. Misschien als december cadeautje. http://www.giantbomb.com/videos/quick-look-beyond-two-souls/2300-8074/
Viel mij trouwens op dat sommige scenes je meer kan doen, dan je denkt. Bijvoorbeeld: Het eerste gesprek met Dawkins. (First Interview) Niet meteen gaan zitten, maar eerst even verkennen.
Ben je al begonnen Dulle? Zusje heeft app gevonden op telefoon dus nu mag ik alleen verder spelen als we samenspelen. Eigenlijk wil ik alleen zelf de game eerst spelen.
Ja maar heeft geen invloed op de uitkomst van de scene. Vind het spel beetje minder dan verwacht. 7tje
Ja dat is waar, maar toch leuk voor wat meer achtergrond informatie. Nog een leuke interview met Ellen Page over Beyond,films ect.
Ik vind het echt erg leuk, ik speel het in etappes met mijn moeder. Dit soort spellen doen me tegenwoordig echt meer dan de ene na de andere shooter. Goed interview trouwens, ze komt heel sympathiek over.
Mij ook, dit "soort" spellen. Helaas had ik meer verwacht van deze game. Ik speel ook geen shooters (behalve Gears) meer
Kan mij eigenlijk ook meer boeien dan GTA V. Maar David Cage is geen goede script writer helaas, het is wel beter dan Heavy Rain. Maar dan nog, bijvoorbeeld: The Party leuke scene maar..... "well, that escalated quickly" Gelukkig gaan ze voor het volgende project (Singularity) wel twee writers aan stellen, thank god. " co-CEO Guillaume de Fondaumière has begun hiring screenwriters, film directors, and other Hollywood talent to guide Cage on his PlayStation 4 title -- a first for the developer." " This process has already shown "very positive signs" through Quantic Dream's untitled PlayStation 4 game which is being written by a team of three people, including Cage. " http://www.destructoid.com/david-cage-joined-by-film-writers-and-directors-on-ps4-252638.phtml
Naaaah. Niet beter dan Heavy Rain. Sowieso niet. Wel beter dat ze de hulp van echte writers inroepen inderdaad
Heb ik ook! Heb de storyline van GTA V uitgespeeld en heb de game daarna niet meer aangeraakt (en vond de storyline nog tegenvallen ook). Beyond bleef ik spelen en zit inmiddels in de 2e playthrough. Echt een pareltje deze game.
Kan je deze game eigenlijk ook chronologisch spelen? Heb hem nu ook uit, verschillende eindes zijn niet echt gebaseerd op je keuzes gemaakt tijdens de game, maar je kan gewoon een einde kiezen in principe. Beetje jammer. Verder Spoiler Zijn er leuke maar ook echt super saaie stukken tussen. Cage kan echt niet schrijven maar de game is wel uniek. Zo uniek dat sommige mensen de saaie stukken zoals je konijn knuffelen (of tanden poetsen) niet kunnen verdragen. De game is niet beter dan Heavy Rain. Maar toch blij dat ik hem heb gespeeld. 7/10 Trouwens de bonus content missie van de SE is echt lachwekken. 30min aan extra gameplay. Het is een trial van max 30min waar je zo in 10min doorheen rent.
Vandaag eindelijk begonnen en ben wel blij om te zien dat de demo zich in het begin van de game afspeelde. Zat ook te kijken naar de trophies die ik had, en dit viel me op Spoiler srsly mensen? Zo weinig maar wat zich inhouden? shame on you Snel verder.
I told you... Sony Cracking Down On Ellen Page Pictures, Lawsuit Inbound ? Confirmed that images requested and related to be removed for "Legal Reasons".
Ja, inderdaad, want las al in reviews dat bepaalde dingen in het verhaal niet zo best waren. Ik koop hem alleen nog niet, want daar vind ik hem nog te duur voor. Last of Us wel volle prijs gekocht, maar een filmische game blijft een filmische game, daar ga je niet zoals bij veel andere titels honderden uren insteken, vandaar mijn bezwaar tegen de huidige prijs nog. Hij ligt godverdomme ook voor 70 euro bij de FRS. Schandalig gewoon! PS3 games lijken in de gewone ketens ook gewoon meer te kosten dan die van de 360.