[PS4] Beyond Two Souls

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jun 2012.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    True, zelf vind ik het alleen niet erg om het volle pond te betalen voor een fantastische game die 8 uur duurt. Het gaat mij om de pure ervaring.

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Mee eens, ik betaal ook met alle liefde de volle prijs voor een arcade game. Helaas zie je die tegenwoordig vrijwel niet meer op de consoles.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    8uur is best kort. Niet iedereen wilt de volle mep betalen terwijl je bij sommige games 100+ uur hebt voor zelfde prijs.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Je bent dan ook wel gek als je nog games bij de FRS koopt. Helemaal exclusive Sony-games die altijd een hogere adviesprijs hebben...

+/- €50 voor Beyond is 8/10 mooie uren. Een blu-ray kost je meestal al €20 voor 2 uur, goedkoper uit met Beyond! :+

Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het lijkt soms alsof Yellow geen andere winkel kent of wilt kennen dan de FRS. :+
    8 mooie/memorabele uren (Beyond) > 100+ saaie uren (Skyrim). Kwaliteit > Kwantiteit.
    Niet iedere 100+ uren game is gelijk een betere investering.
    Niet dat ik erg zou vinden als sommige game prijzen omlaag zouden gaan hoor, maar men doet korte games te ... kort door ze niet te kopen vanwege hun lengte. Ik zal bv Portal 2 me veel langer herinneren dan Borderlands 2. Beide heb ik even veel voor betaald. Er is maar 1 van de 2 waar ik er spijt van heb gekregen.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    8u blijft best kort. Al koop ik deze games ook gewoon op release, ik kan me voorstellen dat mensen het laten liggen puur om de lengte. En Beyond is alles behalve memorabel.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    meh, ik ben er nog mee bezig, maar de voortekenen zijn niet slecht. Ik vond de demo al memorabel, dus tsja, wie ben ik. :+

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat zeg ik ook nergens. Ik zeg dat IK zelf liever de volle mep betaal voor een 8 uur durige vette ervaring dan 100+ uren voor een game die ik niet memorabel vind.

Ik ben dus van mening dat een game die 100+ uren aan speeltijd biedt niet per definitie meer waarde heeft dan een game die 8 of 10 uur aan speeltijd biedt.

9. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Game is eerder 10/12 uur dan 8uur.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind dat als je weinig geld hebt, dan kan je beter een spel kopen waar je veel tijd in kan steken. Ik heb Beyond echt bewust goedkoop gekocht en na het uitspelen gelijk weer doorverkocht. Zo heb ik voor een paar euro een leuke ervaring gehad, maar zeker niet memorabel. Na maximaal 10 uur ben je er klaar mee en dan moet je wel een enorme fan zijn wil je een tweede playthrough starten. Bij de meeste mensen verdwijnt het spel na 1 playthrough in de kast.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tot nu toe:
    Stukken met mini Jodie: :thumbs:
    Stukken met opgegroeide Jodie: wisselvallig

en
    Die vage wezens uit die portal... is dat een 'twist' of was dat vooraf al bekend en heb ik dat weten te missen?
    Doet de game iig geen goed.

Laatste scene wat ik heb uitgespeeld is The Condenser, dus denk daaraan als je iets wilt terugzeggen. :+

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Oh god, Homeless chapter was echt magistraal. _O_

Moet wel heel fout gaan nog wil dit niet mijn andere twee GOTY's Last of Us en GTA V overstijgen. Hou ik het wel bij één Entertainment product Of The Year en twee GOTY's. :+

Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Om even te peilen hoe ver onze meningen eventueel van elkaar af liggen, wat vond jij van The Condenser? :p

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Spannend en wel boeiend.
    Die dingen doen me een beetje teveel aan The Darkness denken. Wel benieuwd wat het echt is, alleen Aiden was toffer geweest.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok. Als je daar ook lyrisch over was geweest had ik geen hoop meer dat de game écht geniaal zou worden. Ik was er zelf helemaal niet weg van.

Alleen Aiden zou de game 10.000% beter maken. Die monsters, vooral op zo een 'epische' Michael Bay manier, vind ik maar niks. Ik hoop dat het allemaal weer wat kalmer wordt en zich meer richt op intiemere momenten.

Ze laten mij eerder denken aan die dingen in The Matrix trouwens. :+

Wacht... het einde van Fahrenheit was ook een rip-off van The Matrix... Hm...David Cage is een fan.

Ik heb trouwens soms écht moeite om te herkennen welke kant ik de stick moet duwen. Dat ze dan net als bij Heavy Rain gewoon met een pijltje aangeven wat ze van je willen.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Was je ook omgevallen tijdens de CIA training? Dat was echt een bitch. Gelukkig snap ik nu wel het verschil tussen blauw, rood en groen met Aidan. :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is er een kleurverschil? :+
    Bij de training niet omgevallen... vreemd genoeg. Daar was het natuurlijk vrij duidelijk. Laag obstakel; springen, dus omhoog. Hoog obstakel; bukken, dus omlaag. Maar uiteindelijk, tijdens
    een gevecht met zo een wetenschapper wilt die gozert mij slaan met iets. Hij staat rechts van me. Hij slaat.
    Vraag 1:
    Komt het (in de ogen van de game) van boven?
    Komt het van rechts?

Niet helemaal duidelijk.

Vraag 2:
    Stel het komt van boven, moet ik dan ook de stick naar boven duwen om het te blokkeren, of moet ik naar beneden om het te ontwijken.
    Hetzelfde als het van rechts komt. Willen ze dat ik ontwijk of in de aanval ga.

Kreeg gewoon 3/4 keer achter elkaar een klap 8)

Vraag me ook af of je in The Condenser ook kunt falen. Zal wel niet, zou het plot van de game misschien iets te veel veranderen, als je dat apparaat niet uitgeschakeld krijgt.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ah, ik krijg ook vaak nog wel klappen. Nee, je moest met Jodie een klein stukje yoga doen, deed ik verkeerd en toen viel ze om. Moest ik met die dingen haar spieren van haar benen weer beter maken, kwartier lang zitten uitzoeken hoe het moest. :lol:

[yt]Yol6oNLUr8g[/yt]

Ik hoor hier zo erg de theme van Inception in, Hans Zimmer. _O_

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, haha, was dat niet de bedoeling dan? :+ Ik dacht dat dat gewoon het punt was waarop de game besloot me te leren hoe ik Jodie moet healen. :p

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Oh, ligt het gelukkig niet aan mijn awesome skills. :cool:

Deel Deze Pagina