Deze bad sports kwam na het opblazen van 3 auto's. Ik liep gister middag nog rond met een reward voor good behavior (korting in alle winkels ). Ik snap best dat sommige mensen het niet leuk vinden dat ze constant vermoord worden, maar als er 2 mannetjes in een auto zitten die vrijwel niet te raken zijn (Entity met 100% armor is een kogelvrije auto als je hem goed gebruikt), dan plak ik er een sticky op. Waarom moet ik EN 10k betalen EN een bad sports waarschuwing krijgen terwijl ik mezelf gewoon verdedig. Het is niet zo dat ik willekeurig mensen achterna ging om auto's op te blazen, ze kwamen mij achterna.
Nee, ze laten me wel met een minigun de straat op lopen om vervolgens meer dan 6 keer dezelfde mensen dood te schieten, voordat ze ook maar de kans krijgen om passive mode aan te zetten. Dat is ook lekker.
Leuke auto, heb hem ook, maar sturen en remmen HO maar . Op de rechte stukken is het wel een leuk bakkie, kijk maar uit in random races (als je die nog doet), mensen beukten me van de weg puur omdat ik een auto had die zij niet konden krijgen
Laatst bewerkt: 22 okt 2013