1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe kan er nou een nieuwe trilogie op de Xbox 360 uitkomen? 8) Dan vráág je gewoon om crappy games.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Qua MP denk ik wel, maar die SP van Halo 4 zag er wel sick uit, met name dat level dat je tussen die gigantische pilaren moest vliegen. _O_
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lolwut?

    Als je tussen de release van Halo 4 en de launch van de Xbox One nog twee games wilt creëren voor de Xbox 360 heb je geen tijd voor een singleplayer of een multiplayer.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Op die manier inderdaad niet, maar ik was eerst ook in de veronderstelling dat deze trilogie nog op de 360 in zijn geheel zou uitkomen. Wel benieuwd naar de One versies van Halo, maar aub met een betere MP. Een enkele map is wel leuk, maar voor de rest niet zo. Maps van Halo 3 waren echt sick, maar sowieso ben ik niet echt een MP man. Althans met shooters niet.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Klopt, maps waren erg goed in H3. Reach was ik stiekem ook wel tevreden over.

    Halo 4 is drama en een mes in de rug voor de Halo fans.

    Ik heb een beetje een dubbel gevoel over Halo 5 multiplayer. Met Halo 4 hebben ze een trend gezet die ze waarschijnlijk zullen doortrekken in Halo 5. Ik ben bang dat ik niet alles aan Halo 5 erg goed zal vinden vergeleken met de echte trilogie. Maar ik heb ook een beetje hoop. De patches die hebben plaatsgevonden na H4 hebben de game aanzienlijk beter gemaakt. Ook heeft 343 Bravo, een oud MLG-pro, aangenomen. Ik denk dat met zijn input Halo wel weer terug kan komen.

    Gaat zeker spannend worden iig. :+

    edit:

    [yt]Gr5Dnk4Rd3k[/yt]

    Good old times haha
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2013
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die map in Halo 3, in die paarse covenant kleuren. Jezus, wat een tijden. _O_

    Ik moet wel zeggen dat ik de SP's van Halo nog altijd dik vind, alleen vanaf Halo 4 op een andere manier.

    343 heeft nog veel te leren, maar het geld voor alles wat ze geïnvesteerd hebben, dat hebben ze denk ik al tijden terug. Ik denk echter wel dat MS 343 wel in de gaten houd met Halo 5. Dit idee had ik al een beetje met die Halo 5 trailer, die zo sterk leek op die ene aankondigingstrailer van Halo 3 uit 2006. _O_

    En die chip waar ze het in het nieuws op de FrontPage over hebben is gewoon de vaste plek van Cortana. Niets mysterieus aan, iedereen weet dat Chief dat ding normaal in de achterkant van zijn helm steekt. :cool:
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Zeiden ze bij de aankondiging van 4.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Volgens mij hebben ze alleen gezegt een nieuwe trilogie, niets over dat alle delen op de 360 zou verschijnen....zou ook niet slim zijn, dan blijft Halo vet achter lopen op andere shooters.

    Ze deden hetzelfde met de eerste trilogie; deel 1 en 2 op de eerste Xbox, deel 3 op de 360.....ik zie het probleem niet.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ook niet, dacht het alleen even. Krijgen we in elk geval wel weer een idioot mooie game. _O_

    En hopelijk een betere SP & MP, al vond ik dus de SP in Halo 4 wel goed, hij kan beter.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    SP in Halo 4 was gewoon kut.
    Eerste Halo SP die ik na uitspelen niet meer aangeraakt heb.

    Prometheans zijn echt zo ontiegelijk saaie vijanden....Covenant is veel leuker/gevarieerder.

    MP....tja.....ik kan alleen maar hopen dat ze terug naar de basis gaan.

    Ik vermaak me zo nu en dan nog steeds met de MP (vooral The Pit heeft dat lekkere ouderwetse Halo gevoel, en de nieuwe gamemode is ook leuk) maar de echte, pure Halo MP is leuker.
     
  11. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    DAMN DIE TIJDE WAREN MOOI...HEB ''DE EER'' GEHAD OM SOMS EENS TEGEN ZE TE SPELEN, MAAR DE UITSLAGEN ZIJN GESCHIEDENIS HAHAHA! :p
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 was misschien niet de beste game, maar dat waren wel de hoogtijden van Halo, goeie tijd.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De hele sfeer was toen ook anders. :)
     
  14. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen 2 that! :)
     
  15. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Halo pas sinds Reach, omdat ik niet eerder een Xbox had. Nu ben ik aan het eerste boek begonnen en wil nu wel eens de hele Trilogie gaan spelen. Ik krijg CE van een vriend van me voor een verjaardag, Halo 2 probeer ik hier op de Xbazar tweedehands te krijgen en Halo 3 komt binnenkort als gratis Xbox Live Gold-game. Dan hoef ik alleen ODST dus nog te kopen.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    En eigenlijk ook Halo Wars....tis wel geen FPS, maar een het is wel een heerlijke RTS game.:)
     
  17. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Halo2 sealed, Halo2 gebruikt, Halo2 LE gebruikt...spaar Halo, maar ook kneiters veel dubbel...PB maar wat je wilt/zoekt, heb zat spul...ruilen ook geen probleem. Zoek nog wat promo spul voor in mn nieuwe gameroom! :)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach, ik wil gewoon een nieuwe Halo, ik heb me goed vermaakt met Halo 4 maar ik miste echte SWAT maps. Daarnaast vond ik in Reach invasion erg erg tof iets wat ze er uitgehaald hebben.

    Al klinkt al die Halo 5 info best wel fijn :eek: klinkt goed! Een meer open wereld Halo a'la Dawn of War 2 (die game speel ik momenteel weer), even afwachten op de E3 dus!

    Dit klinkt ook super tof:

     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Klinkt idd goed....damn....moeten ze alvast met H4 mee beginnen, patchen die hap!!

    Nu die Kinect eruit, en ik koop een Halo Xbone bundel.:thumbs:
     

Deel Deze Pagina