Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dat wordt begin november meteen de iPad Air!

De mini is nu ook goed op weg, maar prefereer toch het grotere scherm van de Air.
    Ik had wel verwacht dat de iPad Air een vingerafdrukscanner heeft net als de iPhone5s, maar dit neemt niet weg dat het een knap staaltje techniek is als ik de statistieken zie.
    Ben mijn iPad 2 nu wel beu ondertussen, die kan ik gelukkig voor een mooi prijsje aan mijn ouders verkopen :)

2. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Meh ze hadden al problemen met de productie van de touch sensor voor de iPhone dus daarom zit tie er waarschijnlijk nog niet in. Die iPad moet je gewoon gratis aan je ouders geven man. ;)

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb sinds een paar dagen dat iTunes Store op mijn iPhone 5 steeds crasht:confused:
    iPhone al meerdere malen een hard-reset gegeven maar de iTunes Store wil maar niet opstarten.

Volgens multitask wilde de iTunes Store de app Appie downloaden 8)
    Via de Muziek app (winkel) heb ik de iTunes Store gelukkig weer aan de praat gekregen.

Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zit er veel verschil in de Air en de Retina mini, behalve de grootte van de behuizing / scherm? Zou verwachten dat die 100 euro zich ergens in waar moet maken.

5. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Nope alleen de grootte van de tablets is anders voor zover ik weet.

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij ook. Daarom komt hier ook de Mini Retina in huis :) Mooi formaat :)

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Met 7.0.3 reduce motion aangezet. Voelt af en toe wat vreemd, eerst een delay en dan popt een map open, maar beter dan die trage zoom aniamties. En na het unlocken niet dat gare kinderachtige plof effect meer. _o_

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Wel zonde dat de prijs van de Mini nu verhoogt is naar 400! Heb je PS4 voor en is bijna net zo duur als de grotere ipad.

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Kun je in iOS7 eigenlijk een automatische do not disturb functie inschakelen? In OSX moet dat wel kunnen, maar kon het zo snel niet vinden in iOS. Vind het storend als ik 's nachts mails etc krijg en er wakker door wordt / of steeds 's nachts m'n tel op mute moet zetten.

10. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ja dat kan gewoon als je het "Do not Disturb" menu ingaat dan kan je daar een schedule instellen.

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Eind dit jaar de iPad Mini in de verkoop gooien en er een iPad Mini with Retina Display voor terug halen.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Gevonden, thnx.

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Gaat iemand morgen nog de 5s bestellen?

Ik zit er sterk aan te denken.. op dit moment is mijn 4 echt retetraag geworden.

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nee, ik hou het toch nog maar even bij m'n 4S. Screenprotector is er vorige week na 2 jaar pas afgevallen, dus het scherm is nog helemaal mooi en hij doet 't eigenlijk ook nog steeds perfect. Zie geen reden om +/- 700 euro te betalen :+

Als je een 4 hebt kan ik me voorstellen dat je wil updaten.

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is het nog mogelijk om teru te gaan naar ios 6 als je 7 er op hebt staan? M'n batterij aat onzetten snel leeg nu. Of als iemand een tip heeft om dit te fixen dan hoor ik dat ook graag:+

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Wat is dit nou weer voor een vergelijking? Voor 400 euro heb je ook een paar mooi boxen.

Verder vind ik de 4S nog steeds lekker werken op iOS7, misschien dat hij volgend jaar wat kuren begint te krijgen.

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sjezus, wat een gekut met iOS7 op de iPad. Dat ding loopt nog vaker vast dan Android! Echt te slecht...

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Is toch zo? 400€ voor de mini is imo te veel. 330 was aan de redelijke kant en hierdoor kon nog wel is getwijfeld worden tussen de nexus 7 en ipad mini. Nu de mini naar de 400 is gegaan is dat bijna net zoveel als de normale ipad :confused:

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Op mijn iPad3 draait iOS7 zonder enige problemen.
    De iPad staat 24/7 aan.

Deel Deze Pagina