[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Tsja Statham film. :cool:

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Die Wolverine film had zulke hilarisch slechte CGI. :lol:

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je hebt niet per ongeluk die gelekte versie gekeken waar de cgi nog half uit ontbrak? :+

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nouja, misschien is hilarisch slecht een beetje overdreven. Er zaten wel echt stukken bij die enorm nep oogden. En nee, dat was geen gelekte versie die half af was.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Die was wel komisch inderdaad :+

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ze hadden die afgemaakte versie achterwege moeten laten, en die gelekte alleen uit moeten brengen. Daar zat tenminste nog een gezonde dosis humor in. ^^

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    The Lone Ranger
    Heel simpel vermaak, niets meer dan dat. Afgezien van de slechte reacties was het gewoon okay. Blinkt nergens uit, maar blijft op een of andere manier ondanks de 150 minuten durende film toch vermakelijk. Mindere versie van Pirates in een andere tijd. Johnny Depp is gewoon treurig saai eigenlijk en die Lone Ranger is ook maar een muppet. Enige pluspunt was het paard. :lol: 6

Klinkt eigenlijk heel negatief. :+

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Iemand nog horror tips op Netflix?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wil die iedere keer gaan kijken. Maar iedere keer denk ik "pfff 2.5 uur voor een zesjes film?" Nee dank je.

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Euh, dat is het mooie van Netflix....

Genres....

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Monster's University
    Zwaar vermakelijke prequel op de film waarop ik als jong jochie zo dol op was. Wellicht nog beter dan z'n 'voorganger'.
    8/10

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja ik twijfel nog steeds om hem te kijken, is hij nog wel VERMAKELIJK? of zit je echt van zucht 2.5 uur?

net gezien:

DISPICABLE ME 2

Hoewel de film niet een episch verhaal heeft als bijv tangled of how to train your dragon, maar eigenlijk een vrij simpel verhaal heeft: er is een soort gevaarlijk goedje in de handen van een schurk en gru gaat met behulp van een vrouw op zoek naar dat goedje en de schurk. En daarnaast heeft hij ook nog 3 kinderen en de minions waar hij voor moet zorgen.
    De film is voor jong en oud, is kleurrijk en vrolijk (en met een paar leuke muzieknummers), zitten een paar leuke grapjes in, en vermaakt gewoon van het begin tot het eind.
    Gewoon heerlijk ontspannen vermaak, en ondanks zn simpele verhaal is het wel allemaal GOED uitgewerkt waardoor het een beter dan de standaard animatie film is
    aanrader
    7.5

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoe is de eerste Monsters Inc als je die nog niet gezien hebt en University wel (recent)? Beetje gelijkwaardig qua vermaak of een heel stuk minder?
    Vond University wel erg leuk om te zien.

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    University vond ik echt vet kut eerlijk gezegd. 13 in een dozijn formule film zonder bijster veel originaliteit. Zeker in vergelijking met Monsters Inc viel die echt smerig tegen. Hooguit 2 of 3 keer gelachen...

@ [2k]: Monsters Inc is imo 10 keer leuker :)

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    God bless America
    Man of Steel

Vandaag gezien bij broer.

GBA begon heel nice, viel gewoon niet serieus te nemen, maar toch erg vermakelijk. Zakte tegen het midden van de film helaas flink in en was gewoon niet heel erg boeiend meer. Zaten absoluut wel wat waarheden in de film... maar ja...die boodschap stelt uiteindelijk niets voor.

MOS vond ik ook erg vermakelijk. Clark Kent vond ik perfect gecast en de actiescenes waren echt nice. Erg geloofwaardig ook, want als zulke lui echt zouden bestaan...zou ik ook wel dat soort schade verwachten. Heel benieuwd naar Superman vs Batman, want hoe the fuck moet Bats ooit winnen van Supes?

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Despicable Me 2

Heerlijk filmpje :)

8/10

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Mwa disagree, heb ook niet zo veel animatiefilms gezien dus mss ligt het daar aan.

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    GROWN UPS 2

pff wat moet ik van deze film zeggen,
    Ik hou opzich afentoe wel van een adam sandler film vind afentoe zijn humor wel grappig..
    Maar deze film gaat echt nergens over, en het verhaal is echt idioot: adam gaat met zn maten plekken bezoeken waar hij als kind herinneren heeft, en waar zijn kindereren en van de anderen nu dingen beleven.. en dan gebeuren er natuurlijk poepie pissie kakkie dingen
    en dat is het....
    ik moest een paar keer lachen maar meer omdat het zo slecht was dat het grappig was.....
    Dus uiteindelijk 3 afrader

19. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Inderdaad echt een enorm matige film. En dat terwijl ik deel 1 echt tof vond.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Brr, krijg al kriebels als ik naar dat plaatje kijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina