Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Xbox die een downgrade had gekregen. PS4 in begin Oktober etc. :+
    Ik vind Neogaf leuk voor nieuws etc. Maar qua geruchten is het altijd 50/50
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Er zal heus wel onzin bij zitten, en idd 50/50 is een betere vergelijking, overigens als een poster er naast zit wordt dit ook altijd uitgelegd in het topic.

    Het is in ieder geval geen rotzooi zoals MisterXmedia
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  3. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0

    nee ik ga hem niet annuleren,
    ik heb er 2 in preorder staan, omdat mijn maat er ook eentje wil.
    maar die jongen heeft geen cc en paypal, vandaar

    en eentje die gepreordered is via paypal verlopen, dus wordt dan niet meer geleverd.

    of met moet in de duitste store, de paypal op de ene vervallen xbox one kunnen overzetten naar een cc card.
    daar ben ik ook met geholpen

    dus als iemand de hulp chat url zou kunnen geven, zou ik je daar erg dankbaar voor zijn.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nog wat technische 'info' die ik tegenkwam. Ik kan er echter weinig conclusies aan verbinden :)

     
  5. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Call of Duty gerucht was gepost door CBOAT. Die is redelijk tot goed betrouwbaar ten aanzien van MS zaken. Van Sony zaken weet hij minder.

    Ik zal nooit CoD kopen, maar ik wil heeeeel graag weten wat de resoluties worden voor BF4.
    720p voor Xbox 1 geloof ik wel, maar ik hoop wel de PS4 meer dan dat krijgt. Op zn minst 900p.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tijdens Gamescom was het 720p. Toen was er heel gedoe daarover en zei DICE dat het hoger was in "developer environment".
    We zullen zien. Vind persoonlijk 60fps en 64 man een stuk belangrijker. En het gaat er heus wel mooier uitzien dan current gen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    One heeft toch nu 1.33 teraflops na de upgrade?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sorry voor de triple. :'-(

    "Shinji Mikami, creator of Resident Evil, currently working on the last game he’ll direct – The Evil Within – says “There’s no real difference between them,” when referring to Sony and Microsoft’s next generation machines in this month’s Edge magazine."


    Nog een quote in Edge.

     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Richting de 1.4 a 1.5 tflops volgens mij, stond in dat interview met die 2 hardware dudes van ms. Kan er zomaar naast zitten..

    Als cod echt 720p loopt zou het wel zuur zijn, hardware is zoveel krachtiger dan de 360 en dan nog geen full hd wtf
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is een behoorlijk oude engine inderdaad, maar het draait wel op volledige 1080p op PS4. En om een of andere reden vond IGN het nodig om dat gisteren in meerdere tweets te zetten.

    Het is absoluut een gerucht en als die Penello ook niets had gezegd, had dat hele gerucht mij niet kunnen boeien. Maar hij reageert er wel op en zegt eigenlijk dat we op X1 footage moeten wachten en dan oordelen. Waarom gewoon niet meteen zo'n raar gerucht uit de wereld helpen als er niets van waar is?

    Op een andere forum zegt iemand dat het aan de policy van MS ligt. We don't comment on rumours. Dat is opzich een prima policy, maar ze houden zich er lang niet altijd aan. Eerder dit jaar toen die CBOAT beweerde dat MS met 'yield issues' kampte, iets met de chips, reageerde Major Nelson dat er geen enkele problemen waren. Hoppa...we don't comment on rumours? Hmmm.

    Over geruchten gesproken, in diezelfde NeoGAF thread beweren ze dat het OS van de Xbox One vaak crashed en sowieso eens per usersessie. Wel grappig, want ik check meerdere fora en dit was de eerste keer dat ik erover las, lol. Duidelijk onzin. Een ander gerucht en dit gaat weer over CoD. Ze zouden een tijdje terug een framerate van 90fps gehaald hebben op de PS4 op een non-geoptimilaseerde build....en 15fps op de Xbox One. Nou lijkt mij dit heel erg sterk, maar als het 720p verhaal straks toch waar blijkt te zijn.......

    Die CBOAT zal vast en zeker dingen goed geraden hebben, maar ook genoeg onzin:

    http://en.reddit.com/r/xboxone/comments/1krnbo/cboat_has_gotten_so_many_leaks_wrong_that_its/

    GAF zit vol met MS haters, dat is aan verscheidene posts gewoon af te lezen. Zelfs zo erg dat ze gewoon hopen dat het gerucht waarheid is. Beetje heel erg zielig IMO. Maar het zal niet lang meer duren en dan weten we het, neem ik aan. Is er eigenlijk wel een manier om met het blote oog erachter te komen wat de resolutie is?

    Trouwens hoe erg zichtbaar is het verschil tussen 720p en 1080p?
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk gewoon dat Penello het niet weet.

    [​IMG]

    Daarnaast zei IW dit in Juni. Je gaat dat niet zeggen als je er niet zeker van bent. Zie DICE bijvoorbeeld. En ook een beetje raar als het opeens minder is geworden ten opzichte van Juni.

     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb ook niet gezegd dat CBoat altijd gelijk heeft of wel?
    Reddit:lol:

    Het zou ook zomaar kunnen zijn dat dit gerucht onjuist is maar hij heeft het alleen bevestigd he.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar het probleem met dat artikel is...nergens zegt IW zelf dat de boel 1080p zal zijn. Het is puur Eurogamer die het beweert. Ah well, soon we will find out. Zelfs al krijgen we niet te horen wat de resolutie is, dan zullen sites zoals DF en LoT met uitgebreide analyses komen waar beide versie 100% vergeleken worden. Is de PS4 versie dan duidelijk scherper (ik neem aan dat een resolutieverschil dat doet...) tja.....

    Wel apart dat die Yoshida het niet gewoon bevestigd hier weer. IGN heeft het meerdere keren gezegd en nu wil de man van Sony zelf het niet bevestigen. Eigenlijk best te vergelijken met dat Penello niet veel zegt.

    Maar ik zeg toch ook niet dat jij gezegd hebt dat die dude altijd gelijk heeft, mijn beste man? :)
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    aap:+:p
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De thread schijnt verwijderd te zijn van NeoGAF lees ik. Waarschijnlijk dus nonsense en vonden de mods het nodig om expres mee te trollen en mensen te laten geloven dat het echt was.
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wist het. Idioten daar die de One zwart proberen te maken. Kut site.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm....correctie, de thread is gesloten. De Modbot vond dat er genoeg was gezegd en dat er een nieuwe thread gemaakt mag worden als er updates komen. Het kan nog alle kanten op i guess. Het is al geplaatst eerder maar..

    http://www.eurogamer.net/articles/2...s-runs-at-1080p-and-60fps-on-xbox-one-and-ps4

    Het is geen directe quote van IW zelf, maar Eurogamer liegt hier gewoon als het niet waar is.

    Call of Duty: Ghosts runs at 1080p resolution on Xbox One and PlayStation 4, Infinity Ward has said.

    That's while retaining the shooter series' trademark super smooth 60 frames per second visuals....


    Tenzij IW dus later ineens tegen problemen aan is gestoten met X1....mja..

    Iemand op Gamersyde zegt dit, en dat kan ik mij ook nog wel herinneren:

    we've heard there are differences between a few games now, but non of which are confirmed, NFS rivals (one looking like PC one not) BF4 (one 900p, one 720) COD (one 1080, one 720. rivals info was from the devs, BF4 was from dice via twitter. COD is the only "insider" info, and it has STILL not been denied.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Waarom denk je uberhaubt nog aan die site? serieus laat die gasten van Neogaf lullen als het je niets interesseert.

    Ik doe dat ook met MisterXmedia, al hoewel ik daar echt soms in een deuk kan liggen om echte Xbox Fanboys:lol:.

    Trek je er dus niet zoveel van aan.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina