1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen idee. Niet gecheckt man, sorry.

    Het is leuk i guess als alle maps erbij zitten, maar ik vraag me serieus af hoeveel mensen de season pass of überhaupt DLC gekocht hebben, want vanavon ook....geen enkele fucking keer kwam er een DLC map tussen de selectie. We konden echt alleen maar kiezen uit Adrift, Haven, Solace en die andere die standaard in Team Slayer zit. Daarnaast die ubergare Forge maps maar krijgen we DLC maps ertussen? Ho maar! :mad:

    Voordat ik een season pass of DLC voor Halo 5 haal volgend jaar...denk ik wel even extra goed na.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Jammer is dat, zijn er dan niet meer speciale dlc playlists?
    Zo fucking zonde dat 343 de Halo Multiplayer zo ongelovelijk heeft verneukt.
    Had een ziek grote userbase, is niks meer van over.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    jawel (tenzij veranderd), maar is bijna niemand (250-300 man)
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het probleem is gewoon dat ze met elke nieuwe DLC tijdelijk een playlist maken en daarna zie je het niet meer terug. Ik dacht dat ze bij H4 een matchmaking-systeem hadden dat je met spelers werd gematched mét DLC, maar niet dus!
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    True.

    Bij vorige Halo's werd de DLC na een tijdje free voor iedereen; dat doen ze nu ook niet meer, misschien is dat (1 van de) reden dat DLC maps niet zo vaak voorkomen.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, dat waren nog 's tijden. De grootste groep spelers heeft geen DLC en daardoor krijg je steeds die standaard mappen voor je kiezen.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Heeft meer met de industrie te maken dan met Halo of Microsoft. Vroeger hadden meer games gratis DLC. Hoeveel games hebben dat tegenwoordig?

    In de afgelopen 5 jaar zijn dat er maar een handjevol.

    EDIT: Maar laten we eerlijk zijn, het DLC probleem had makkelijk kunnen worden opgelost met fatsoenlijke matchmaking. Het niet kunnen kiezen van de mappen waarop je speelt terwijl je ervoor betaald is natuurlijk belachelijk slecht.
     
  8. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu even heerlijk H3 online aan het spelen hehe! :D


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Halo-ween playlist: Smashing Punkins.
     
  10. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt daar nog een uitleg bij ofwat? :p
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oddball met hammers only. Meppen dus.
     
  12. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdje geleden opgepakt. Had eigenlijk geen xbox meer, maar voor een groot halo fan als ik moest ik dit deel toch gewoon meepakken toen ik ergens een xbox kon lenen. Het eerste uur van de campaign deed mij zo ongelofelijk veel aan CE denken. Ze hebben echt goed gekeken naar wat die game zo tof maakt. Ik dacht even dat dit de beste uit de reeks kon worden, maar dat werd gaandeweg een stuk minder.

    De multiplayer is echt flink verwaarloosd. Ik denk dat iedereen wel een COD deja vu had. Ik heb geen idee hoe de Reach multiplayer in elkaar steekt, maar al die upgrades en shit vond ik te zwak voor woorden. Het is toffe aan Halo MP vond ik altijd dat iedereen het vanaf seconde 1 moest doen met de middelen die je automatisch mapsgebonden toebedeeld kreeg. Gaandeweg was het degene met het meeste verstand van de map en skills om de beste guns te veroveren en goed te gebruiken de terechte winnaar van een game. Dat hebben ze goed verneukt met die upgrades en startpakketten. Bah! :p
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Halo 4 zou echt een hele goede MP kunnen hebben, want de basis is er. Maar het wordt verneukt door al die toeters en bellen... helaas!
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Inderdaad.

    Ik verlang zo naar een opvolger voor Halo 3. Ik heb na Halo 3 geen shooter meer fanatiek gespeeld. :mad: Ligt ook deels aan mijzelf, omdat ik COD niets vind bijvoorbeeld.
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb hier een code voor halo 4 borculo embleem voor de eerste die dit leest :)

    PMHXG 2V82C GF7XG VPRM4 GF7WR

    Laat ff weten of t gelukt is ;)
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Code is gebruikt (Niet door mij)
     
  17. ABSTRACT LFX

    ABSTRACT LFX New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat denken jullie van Griffball, die is ook niet meer hetzelfde sinds reach! k miss die reach griffball!
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Eigenlijk moet je het gewoon doen dat wie het eerst een PM stuurt, wie het eerst maalt. Die leechers :mad:
     
  19. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis Halo 3 nog altijd...

    Heb ook geen reden meer om de nieuwe xbox in huis te halen, zolang Halo weg is.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, zo denk ik er ook over en ik ga echt wachten op reviews voordat ik een Xbox One met Halo 5 koop!
     

Deel Deze Pagina