Dit 100%!
Ik speel al niet veel op de PS3, maar wanneer ik dat eens doe gaat het het altijd gepaard met veel ergernis. Want een update duurt onnodig lang en alles gaat gewoon trager. Op 360 als je een game wil verwijderen...boem klaar! Met PS3...man dan kan ik bijna een kop koffie zetten en broodje maken en hij is nog bezig met verwijderen. Ik ga er 100% van uit dat dit nu vliegensvlug zal gaan op PS4. Al hadden ze met de Vita nog steeds niets geleerd van snelheid...ook achterlijk lang om een game of demo te verwijderen.
En tja...exclusives. Daar zijn de meningen over verdeeld. Het argument dat PS3 veel betere exclusives had vind ik iets overrated. Ja ze hebben meer, maar betere? Halo? Sorry maar Sony heeft met Killzone niet hun eigen Halo in my book. Wanneer ik het over toffe exclusives voor Sony heb zou ik Killzone opnoemen, Uncharted, The last of Us, Heavy Rain (waarschijnlijk Beyond ook) en inFamous. Echt verder kom ik niet. Maar anderen zouden dan nog God of war erbij noemen, maar mij boeit die niet genoeg. Dan is er nog LBP, unieke game maar het doet mij niets, net zoals Puppeteer.
Ik prefereer niet voor niets Xbox zwaar over PS en ik ga alles rustig bekijken. Kijken of Sony van al die fouten heeft geleerd.
Laatst bewerkt: 24 okt 2013