[Wii] [3DS] Pokémon X & Pokémon Y

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 11 jun 2013.

1. ShadowSaiyan

ShadowSaiyan Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb X en Y ook bij de MM gehaald. Daar lagen ze voor 44,95 in de schappen. Dus heb ik het aangekaart dat ze op de site voor 37 stonden. Zonder gezeur werd het gelijk aangepast. Ik blijf het toch onbegrijpelijk vinden. Houd gewoon gelijke prijzen aan...

Laatst bewerkt: 24 okt 2013
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is de mediamarkt ;) als je niet vraagt dan doen ze er niks mee.

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik heb wel een Mr. Mime voor je eventueel.

ik kom juist altijd plek te kort. had van mij wel wat meer pokemon op zak mogen hebben. of een aparte plek voor je ei (ik snap eigenlijk niet waarom ik het ei mee neem, zubat vrouw en zubat man dan zal er niet echt een verassing zijn als er een zubat uit het ei komt, misschien het ei ruilen via trade8) ) en dan magikarp waar je de eerste tig levels niets aan heb:lol:.

waarop kiezen jullie je pokemon? ik meer op uiterlijk, en wel een beetje verdeeld dus niet 6 waterpokemon. ik probeer wel allemaal dragon pokemon te krijgen, maar dan vaak met een 2de klasse (dus dragon/ground, dragon/flying enz)

ik merk ook wel dat ik de oude pokemon toch het leukst vind :lol:

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Huh, 37? Ik las op Budgetgaming 30. Maar heb het eerlijk gezegd niet zelf gezien. Ze hebben MM nu ook uit het overzicht gehaald omdat de game dus online uitverkocht is.

Ik had laatst overigens ook iets vergelijkbaars met Starcraft 2: Heart of the Swarm. Was online EUR 20.00 maar ik was weer net te laat. Bij MM Alkmaar wilden ze de game voor die prijs niet meegeven, omdat het geloof ik onderdeel was van een 2 voor 1 actie oid en ze die actie op de website niet konden invoeren. Vandaar dat ik nu wel weer moeilijkheden verwacht.

EDIT: Ah, zie nu dat jij ook uit Alkmaar komt. Ik ga zo, voordat ik naar mijn werk ga, wel even langs.

5. ShadowSaiyan

ShadowSaiyan Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik kiez ze op uiterlijk. Mij team is nu Greninja, Blaziken, Talonflame, Pangoro, Lucario en Yveltal. Moet zeggen dat ze er niet alleen nice uitzien, maar ook nog eens powerhouses zijn. Vooral Pangoro, echt een van mijn favorieten. Moet alleen niet tegenover de verkeerde type staan :p

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja maar dat is altijd denk. De ene keer versla ik 3 pokemon met eentje van mij, en de andere keer versla OK met moeite 1 pokémon maar heb er 3 voor nodig.
    en mijn Pancham is denk ik net lvl 31.

Sent from my HUAWEI G700-U10 using Tapatalk

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ah, sorry dat ik gisteren niet meer online was. Heb je vandaag misschien tijd :)?

Denk dat ik via Seh al eentje hebt geregeld, maar bedankt voor het aanbod ^^.

Ik heb je toegevoegd, maar je zal mij ook moeten toevoegen om op de friend's list te komen.

Hoe weten jullie eigenlijk welke EVs het beste zijn om te trainen op een bepaalde pokemon? Kijken jullie daarvoor op bepaalde sites oid om te zien welke moves en EVs het beste zijn op een Pokemon?

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn team tot nu toe:

• Xerneas
    • Greninja
    • Charizard
    • Gengar
    • Roserade _O_
    • Garchomp

Ik wil nog steeds een alakazam

9. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17

Deze boy, fucking niet normaal hoe beast hij is. Ik heb een stuk of 10 Pokémon tot level 50/60 gebracht gedurende de 8 gym battles, maar Heracross is echt wel een van mijn favorieten geworden.

Ik ben nu bij de victory road, ik ben er alleen nog niet zeker van hoe mijn team eruit gaat zien voor de elite 4.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dit is de mijne op dit moment, net de 7e badge behaald:

• Charizard (55)
    • Blaziken (60)
    • Golem (61)
    • Raichu (51)
    • Greninja (59)
    • Haunter (43 )
    Ga Raichu en Haunter nog vervangen maar weet nog niet precies waarvoor, wil graag een Ampharos. En Blaziken gaat er denk ik uit omdat ik nu 2 vuur Pokemon in m'n party heb zitten en Charizard een baas is.

11. Seh

Seh Guest

Heeft iemand toevallig Slowpokes in zijn/haar box zitten? Ik zoek er eentje met een goede nature.

Team planning op het moment:
    Haunter
    Raichu
    Chesnaught
    Slowking
    Dragonite
    Snorlax

Alleen de Slowpoke moet nog geregeld worden.

12. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Blaziken had ik al vervangen toen hij Blaziken werd, ik heb Charizard al als vuur pokemon.

*charizard
    *magikarp :lol:
    *ei (zubat)
    *Tyrunt
    *Noibat
    *Pancham

wil ook mijn Gible in mijn party, en Aerodactyl weer terug in mijn party.
    maar ook dat zal nog wel vaak veranderen.

en wat bedoelen jullie met 'in goede nature'

13. Seh

Seh Guest

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Nature

14. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
  15. Seh

Seh Guest

Kun je nu toch via iets anders doen? Heb mij daar verder nog niet in verdiept. Maar je hebt nu dat tamagotchi gebeuren en mini-games. Daarmee kun je ook EV trainen dacht ik.

16. ShadowSaiyan

ShadowSaiyan Member

Leuk Bevonden:
    19
  17. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Slowking is idd vet, maar echt een tegenvaller. Ik heb een Slowpoke gebreed met Modest nature en laten evolueren in Slowking, maar hij is echt te traag. Letterlijk alles rond hetzelfde level is sneller dan Slowking, en dan krijg je met zijn lage normale defense van bijna alles een flinke klap te voorduren. Je kunt beter voor Slowbro gaan, wat dat betreft.

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Op IGN staat er wel een goede tip voor EV training (niet de power training gebeuren):

To start off, you will need the EXP share and a Pokemon to have Pokerus. Once you have Pokerus, spread it to the rest of the Pokemon you are E.V. training by battling several wild Pokemon until the desired Pokemon are infected (Please note that when spreading Pokerus to your team, you will need to have the EXP share off, or you could be giving the wrong E.V.'s to your entire team). Next, you need to purchase the appropriate power item, which can be found in the Battle Maison for 16 bp each, for every Pokemon you are going to train. If, for example, you are going to train 2 Pokemon in HP, you need to buy 2 Power Weights, and equip them to the Pokemon you are going to E.V. train. The Power Items give +4 E.V.'s to the stat they boost, and the Pokerus doubles the amount of E.V.'s gained (E.V.'s gained from battled Pokemon + 4 from power Item) *2 from Pokerus. Next, you need to catch a Pokemon that has Sweet Scent. It is a field move that when used in a patch of grass, you are guranteed to fight a horde of Pokemon. You can find an Oddish in Route 6 that has Sweet Scent. Finally, you could get a Pokemon that has an attack that can knockout multiple Pokemon at once (surf, rock slide, discharge, etc.). This isn't required, but it does make the battles go much quicker. Now, go to a route that has a horde battle that corresponds to the E.V.'s you want to train in, and go into the grass. Use the field move Sweet Scent, and you will be autmatically put into a horde battle. You may not always get the horde you want to fight, but the ones listed are the hordes you are most frequently going to find when using Sweet Scent. The following Routes contain hordes that give off specific E.V.'s:

HP: Route 5 - Gulpin
    Attack: Route 14 - Bellsprout
    Defense: Route 10 - Nosepass
    Special Attack: Route 21 - Spinda
    Special Defense: Route 7 - Hoppip
    Speed: Route 8 - Wingull
    How this works: Each of the listed Pokemon on its own gives off 1 E.V. on their corresponding stat once defeated. In a horde battle, you are going to find 5 of the same Pokemon ( exception of Minum/Plussle and Seviper/Zangoose hordes). So, if you battle a gulpin, you will get 1 E.V. towards HP. If you fight 5, you will get 5 E.V.'s in HP. If you fight them in the horde, you will get 5 E.V.'s off of the one battle. But, this is where the Power Items and Pokerus come into play. If you fight the 5 gulpin, while holding the Power Weight, you will gain 25 E.V.'s in HP, and if you have Pokerus, at the end of 1 battle, you will get 50 E.V.'s in HP. And the fun part is, if you have EXP Share on, and the rest of your Pokemon in your team have Pokerus and Power Weight equiped, then at the end of 1 horde battle with gulpin, all of the Pokemon in your team will each gain 50 E.V.'s in HP. After 5 horde battles, your Pokemon should each have 250 E.V.'s in the stat you are training in. To finish it off, meaning to get the stat to the desired 252 E.V.'s, simply go into the Level 1 Super Training session and beat it, instead of gaining +4, you should only gain + 2, meaning the stat has reached the 252 E.V. cap. Please note, that after 5 horde battles, you have to stop traing in that particular Stat, because unlike Super Training, you can roll over the 252 limit that Super Training imposes (the natural limit is 255), and you have to use a reset bag on all of your team if you mess up.

19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb voor de liefhebbers 2 Ditto's in de aanbieding :). Ik ben zelf op zoek naar een Froakie & een Charmander.

20. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    als je mij nou een ditto geeft (lees ruilt met iets anders) dan kan ik toch een charmander maken voor je??:+
    tenzij je een charizard krijgt als je een ditto met charizard laat spelen.

Deel Deze Pagina