[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nog nooit van Ascend gehoord. soort van RPG met online elementen. Op de 360. Hmmmm ....

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik voel me flink overpowered met dit wapen

Niet dat ik klaag hoor. :+

Iemand anders wat het speelt? Ik snap dat Ascend niet goed...

edit: Oh natuurlijk. Zoals altijd vind ik direct een beter wapen net nadat ik een paar 1000 souls heb besteed aan een upgrade van de oude. fuck you game! :mad:

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Vroege testfootage Mighty No. 9

Vandaag kondigde het nieuwe bedrijf van Mega Man-bedenker Keiji Inafune, Comcept, aan dat het de Unreal-engine gaat gebruiker voor hun eerste game Mighty No. 9. De game wordt gefinancierd middels Kickstarter en heeft al meer dan drie miljoen dollar opgehaald.

Met nog 25 uur te gaan en nog twee openstaande stretch goals probeert het team de mensen warm te krijgen middels onderstaande video. In slechts een paar dagen tijd heeft men de onderstaande vroege versie ontwikkeld. De versie bevat slechts plaatsvervangede 3D-modellen en animaties, en bevat nog helemaal geen shaders. Het is dan ook bedoeld om te visualiseren hoe de game ongeveer uit moet gaan pakken middels de Unreal Engine. Toch laat men de fans even koekeloeren, in de open geest van Kickstarter.

Might No. 9 komt inmiddels naar Windows, Mac, Linux, PS3, Xbox 360 en Wii U, maar als er nog $500.000 extra wordt binnengehaald komt de game ook naar Xbox One, PlayStation 4, PlayStation Vita en 3DS. Om dit bedrag binnen te halen heeft men voor Europese fans een speciale PayPal-pagina geopend. Het is nog niet bekend wanneer de game uitkomt, maar volgens de onderstaande video heeft men pas zeven dagen ontwikkeling achter de rug. Dat kan dus nog wel even duren!

[yt]5UXDiQrgI6M[/yt]

Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Might & Magic Clash of Heroes is echt wel een tof spel zeg. Heb nu 5 uur in de SP gestoken en zo'n 3 uur in de MP. Dan heb ik dit gratis spel al langer gespeeld dan een heleboel games die ik voor 60 euro gekocht heb. De combinatie puzzel, strategie, RPG is wel erg verslavend. Daarnaast ziet het spel er prachtig uit.

5. Mister Gouken

Mister Gouken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volledig mee eens.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Paar minuten gespeeld, maar was niet mijn ding.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het is ook een heel leuk (Nintendo DS!) spel, zelfs toen er nog de premium price voor werd gevraagd. Wanneer je van puzzel-achtige games houdt (het is wel actiegerichter dan de meeste puzzlers), dan is Clash of Heroes aanbevolen kost.

Trailer:

[yt]wazUuabl7Cc[/yt]

WTF is Might and Magic: Clash of Heroes HD?

Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  8. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Ja echt een vette game,
    Ga straks weer verder :)

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zullen vast wel wat mensen Defense Grid gespeeld hebben. Best geinig spelletje. Iemand nog tips om ervoor te zorgen dat ik niet steeds een core kwijt raak. Zo veel mogelijk upgraden ipv zo veel mogelijk towers? Probeer vaak een combi van towers te maken (kan nog niet alle towers kiezen, al krijg ik met elke nieuwe missie steeds een nieuwe tower erbij of upgrade level).

10. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Clash of Heroes wordt steeds leuker, Nu 4 uur SP 2 uur MP zit er al op,

11. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Sry voor dubbelpost,
    Ik heb het wel gespeeld.
    Kwam bij 1 level alleen niet verder (Weet niet hoe die heet)
    Maar den heb je voor het eerst een hele grote ruimte,

12. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Ik sluit mij aan bij de reactie van bovenstaande mensen wat betreft Might and Magic! Wat een gave game! Had niet verwacht dat puzzle en strategie mij zou trekken maar vind het echt heel tof!

Gister gestart en bijna drie uur gespeeld. Het is lang geleden dat ik zo lang achter elkaar een spel kon spelen. Het laatste jaar haak ik meestal na een uurtje wel weer af. Toffe graphics, leuke characters, leuk verhaal, goede muziek en puike gameplay! Ik ben enthousiast!!

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kun je nu op de xbox site zien hoeveel punten je hebt? Ik moet het gewoon vinden nu. :p

edit; Recente transacties en dan staat het ergens bovenin verstopt... lekker handig.

Laatst bewerkt: 24 okt 2013
  14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ga naar je account settings :thumbs:

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Heeft iemand nog een tip van een leuke titel die niet duurder is dan 10 euro?

16. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Damn wat is the wolf among us tof zeg. Wat een sfeer zeg_O_

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Is er ergens een overzicht van Arcade games welke beschikbaar zijn voor de XBOX ONE en welke er aan gaan komen?

18. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Die bestaan officieel niet meer. Maar games die digital only zijn wel. Nu zijn er:
    - Crimson Dragon
    - Loco Cycle
    - Hot shot's golf
    - Killer Instinct

En binnenkort als het goed is Peggle 2

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Thanks voor je reactie. Maar zijn die download only games wel goedkoper? Net zoals de Arcade games van voorheen?

20. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, de meeste zijn 20 euro nu. Peggle 2 is ook uit gekomen vandaag, die kost volgens mij een tientje.

Deel Deze Pagina