Ja dat oplossen van moorden is wel leuk gedaan. Leuker dan elke keer weer thugs te moeten opruimen voor iemand. Beetje variatie is goed. Unlock je ook outfits trouwens of is dat net als met AC weer van die achterlijke pre-order en DLC onzin?
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet vinden. Op zich wel leuk, maar beter dan Asylum of City zeer zeker niet.
Outfits geen idee, denk dat het weer achterlijke DLC content gaat worden. Nee, dat zeker niet. Maar deze Batman Game is niet slecht.. Hoever ben je al? Spoiler Deathstrook gevecht is echt gruwelijk vet gedaan. Enigste wat je echt super goed moet doen is counteren. @ UpInSmoke0611 het is een prima batman game.
Denk dat het vrij lastig zal zijn om een betere Batman game te maken dan Asylym en City. Die waren vrijwel perfect. Hoop op een next-gen Batman waar je in de batmobiel kan cruisen. \o/
Bij Batman Arkham Origins in de batcave staat een Batmobiel waar aan gesleuteld is. Enigste vervoermiddel wat werkt is de BatWing. Lijkt mij echt niks, waarom zou je überhaupt met batman willen cruisen? Batman heeft het nodig van gliden over de daken en met de haak schieten.
Ik heb het gevoel dat de camera slechter is dan in voorgaande delen. Te vaak gecentered waardoor je niet ziet dat je iemand achter je moet counteren
Heb hem maar besteld bij MM, prima prijsje en mooie afsluiting van deze gen. Nu moet ik alleen zorgen dat ik hem niet ga spelen voordat ik mijn scriptie inlever
Dat gevoel had ik ook al. Soms zit ik ook nog wat te stoeien met de camera. Merkte dit vooral bij " Dead stroke " Ik vertel hier toch geen spoiler?
Hmm toch een minpuntje hoor van verwisselen van developer. Ik had nooit moeite met de camera in AA en AC
Spoiler GCPD gebouw om die data te stelen. Hebben jullie trouwens last van een lage framerate zo nu en dan?
De review zegt dat je naar een expanded versie van Arkham City's map gaat, maar ik dacht juist dat het een volledig nieuw gebied was? Arkham City was toch een afgebakend stuk van Gotham speciaal voor criminelen? Zou het erg jammer vinden als ik gewoon gebieden ga tegenkomen die ik al ken.
Je ziet nieuwe gebieden en " oude " gebieden. Je kan moeilijk Arkham opbouwen tot een nieuwe stad. Schurken zijn ook vernieuwend en er hangt (Kerst sfeer) Kortom gewoon kopen, je gaat het zeker leuk vinden. @ Dreigmaster Had alleen kleine frame-rate drops bij cut scènes.