[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

1. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hack niets ja! :mad:

Denk dat het een glitch is dus in een spoiler.
    Was gister met iemand aan het rondkloten en toen hebben we een bank gevonden waar we naar binnen konden. Daarna kwamen we bij een hek wat dicht stond en niet open kan, dus geprobeerd om van boven en zijkant doorheen te komen. Het lukte niet en op een gegeven moment killde die gozer me en ik spawn ineens binnenin 8) Ik zag die kluis staan en dacht dat ik vast zat, dus een foto gemaakt van die kluis. Daarna een stickie er op en de kluisdeur bewoog een beetje}:] kon op de een op andere manier de deur open krijgen en ik was binnen.

Laatst bewerkt: 24 okt 2013
  2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nee de manier waarop matchmaking werkt is gewoon om te janken :+ Omdat het via invites van recent gespeelde mensen/friends/crew members werkt heb je maar een hele kleine groep.

3. Timg237

Timg237 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    En lag er nog iets in de kluis of dat niet :p

4. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Kunt spel.
    Nadat eerder al mijn entity verdwenen was uit mijn garage is nu ook mijn cheetah ineens weg. Weer een bak geld weg. En dan vind Rockstar het raar dat mensen al hun geld bij elkaar glitchen.

5. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    je cheetah was weg omdat je geen mensen aan mag rijden!
    Ik heb gisteren aardig wat gebroken botten gekregen van die roze hello kitty bak! :lol:

6. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    :+

Wel grappige glitch, ik was ook al in die bank geweest en zag dat hek al. Lijkt me vrij voor de hand liggend dat een van de heists hier plaats gaat vinden.

7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Vind het zo kut dat wanneer ik een mission/race join, ik er later uit wordt geknikkerd en dat ik dan een bad sport krijg omdat ik uit de mission/race ben gegaan.

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Waarom jatte je hem dan steeds van me? :+

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het met de 250,000 dollar van Rockstar, wanneer krijgen we dat?

10. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Is het trouwens alweer een beetje te spelen? Wil de game toch wel weer een kans geven, maar heb geen zin in al die problemen met characters kwijt raken.

11. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    Nog geen problemen gehas!

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

12. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Heb vaak last van dirty disc meldingen op het moment dat ik online wil spelen. Ga ik van de story naar online mode dan gaat het wel goed maar direkt vanaf het loading screen naar de online gaat het wel heel vaak mis.

13. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas (nog) niets, maar ik denk in de nabije toekomst zeker wel. Maar toch vind ik het best wel raar dat er dus plekken in de (online) map zitten die (nu nog) niet gebruikt worden en toch ingeladen worden. Je zou toch denken als ze die (voorlopig) weglaten het wel wat zou kunnen schelen in laadtijd?

Laatst bewerkt: 24 okt 2013
  14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Zou minimaal zijn denk ik.

15. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    =(=(=(

Ik kocht vanavond na lang sparen een tank. Meteen even uitgetest, gaaf ding. Een goede toevoeging aan de crew waar ik in zit, voor missies. Ik start een dikke rampage, 5 sterren politie. Na een paar minuten ging ie toch stuk. Ben daarna een paar races gaan doen.

Toen ik daarna lobby joinde van mn crewmembers wou ik de tank natuurlijk wel ff showen. Ik pegasus bellen. Wordt er niet opgenomen... Vervolgens game verlaten en opnieuw opgestart maar er wordt nog steeds niet opgenomen.

Tank kan ik niet meer laten spawnen voor 1000 euro! Tank kwijt! :emo:

Game had wel mijn 1,5 miljoen van mn rekening afgehaald, maar tank nergens meer te vinden...

Heb toen maar money glitch gedaan, waar ik eigenlijk tegen ben... =(
    Heb mijn 1,5miljoen terug geglitched en opnieuw een tank gekocht.

Deze is gelukkig nu wel goed gesaved :)

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ik zou hem maar snel aan je crewmaatjes showen dan. Want de kans is groot dat je straks een mooie puntmuts krijgt en niet meer met hen kan spelen voor een tijdje :+

17. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik ga hem niet gebruiken om andere mensen op te blazen :+

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40

Glitchen kan je ook bad sports geven.

Het is niet zo moeilijk te detecteren dat iemand ineens zo maar uit het niets 1,6 mil erbij heeft.

19. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Alleen bad sports? Dat valt nog mee dan.. Vind het wel jammer dat ik heb moeten glitchen, stats zien er raar uit nu.

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Nee je komt dan in een cheaters lobby. Een maand voor het herhalen van een glitch dacht ik.

Deel Deze Pagina