[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jongens, hoezo vonden jullie Benteke zo goed? Ik speel 4-4-2(2), dan heb je echt controle, maar Benteke wint geen één kopduel, is anti-beweeglijk en schieten duurt altijd veel te lang bij hem. Krijg je in de 16 uit de kluts de bal in je voeten, duurt het een seconde om dat been van hem naar achter te krijgen en uit te halen. Irritant. Weer de verkoop in dus.. :{

2. AliKebabje

AliKebabje Guest

Helemaal mee eens. Ik zou voor Jovetic gaan als ik jou was.\o/

3. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4222 is echt way to go in fut, goeie streak nu :thumbs:

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    4-2-2-2 is inderdaad een fijne opstelling, maar miste toch wel een centrale speler en CAM's waren in Serie A echt matig voor de flanken.

5. AliKebabje

AliKebabje Guest

BPL Siemenn! BPL.

Duur, maar wel beestachtig.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb nu een BPL team.

Benteke gaat eruit, Sturridge erin.

Ik wil het liefst naar een team met Cavani of Mandzukic, beide machines. Vooral laatstgenoemde voor zijn 2k-prijskaartje 8).

7. AliKebabje

AliKebabje Guest

Vind je dat fijn? LM en RM? Wat vind je btw van Jovetic? :)

EDIT: Mandzukic is echt een lul. Die scoort altijd tegen mij. :mad:

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    LM en RM vind ik fijner omdat ze vaak betere workrates hebben en andere soort spelers zijn (vaak meer snelheid, meer dribbling, crossing, etc).

Mandzukic wil ik daarom inderdaad. Maar is lastig om hem te koppelen met m'n BPL team.

Jovetic is aan de bal fijn en scoort makkelijk. Nog niet super veel opgelet omdat Benteke me zo frustreert.

9. AliKebabje

AliKebabje Guest

Soldado vind ik btw ook fijn en hij is ook behoorlijk goedkoop. Misschien een keer uitproberen? :)

10. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Benteke is juist erg goed, je moet er alleen een snelle spits naast zetten Jovetic ernaast werkt niet heb ik ook al geprobeerd

perfecte combo is Eto`o op links en Benteke op rechts

11. AliKebabje

AliKebabje Guest

Daar heb ik ook een tijd meegespeeld. Ik vond Benteke helaas gewoon echt niks.

Eto'o - Jovetic vind ik fijner werken.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Welke opstelling heb je en hoe gebruik je Benteke dan?

Ik ga Benteke verkopen en Sturridge halen.

13. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad.

Wellicht dan toch maar voor zulke teams gaan:

Laatst bewerkt: 25 okt 2013
  15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wie Benteke slecht vind gebruikt hem gewoon verkeerd, ik reageer nu effe op jou maar ik heb het wel vaker gelezen hier.

Om te beginnen moet je hem niet als Linker spits gebruiken, ik begrijp je logica wel want je wilt natuurlijk de verdediger passeren met Jovetic en dan de bal op het hoofd van benteke leggen. Dat heb ik ook geprobeerd en dat werkt niet.

Als je 2 rechtspoten in de spits hebt moet je linker behendig zijn en je rechter sterk. Met Jovetic kan je de acties/dribbels maken en dan afronden met een finesse shot. Met benteke kan je gewoon door de verdedigers heen walsen door hem weg te sturen met een lobpass en gewoon te sprinten, geen gekke dribbels of skills doen want dat kan ie niet, eenmaal in scoringspositie moet je zonder (RB) schieten, want je komt als het goed is van de rechter kant en schiet met rechts dus een finesse shot is altijd voor de keeper.

Bovendien is Hawk ook geen goede chem card voor benteke, zijn pace en heading zit wel goed en je moet juist zijn zwakke punten ( dribbling en shooting ) verbeteren. Sniper kaartje dus.

Laatst bewerkt: 25 okt 2013
  16. AliKebabje

AliKebabje Guest

Zullen we binnenkort eens een toernooi houden met de ultimate teams? Misschien eventueel met inleg?

17. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Opstelling maakt niet zoveel uit, als het maar met 2 spitsen is en er niet een te trage naast staat en op rechts zetten

Wat vind je zo goed aan 442 (2)? ik vond het echt niks online, tegen de ai was het nog wel te doen
    Speel je met die opstelling online?

18. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Een tip voor de mensen met Benteke, gebruik hem als enige spits! Hij werkt niet goed samen met een andere spits omdat hij vrij weinig doet!

19. Mandello

Mandello Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net me Serie A team verkocht, wil nu een redelijk goedkoop BPL team maken, ik twijfel alleen nog aan de opstelling. 4-1-2-1-2 of 4-2-2-2.. ik wil graag Eriksen als CAM. Tips voor goeie BPL spelers die redelijk goedkoop zijn? ik heb 70-80k.

20. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina