Wie Benteke slecht vind gebruikt hem gewoon verkeerd, ik reageer nu effe op jou maar ik heb het wel vaker gelezen hier.
Om te beginnen moet je hem niet als Linker spits gebruiken, ik begrijp je logica wel want je wilt natuurlijk de verdediger passeren met Jovetic en dan de bal op het hoofd van benteke leggen. Dat heb ik ook geprobeerd en dat werkt niet.
Als je 2 rechtspoten in de spits hebt moet je linker behendig zijn en je rechter sterk. Met Jovetic kan je de acties/dribbels maken en dan afronden met een finesse shot. Met benteke kan je gewoon door de verdedigers heen walsen door hem weg te sturen met een lobpass en gewoon te sprinten, geen gekke dribbels of skills doen want dat kan ie niet, eenmaal in scoringspositie moet je zonder schieten, want je komt als het goed is van de rechter kant en schiet met rechts dus een finesse shot is altijd voor de keeper.
Bovendien is Hawk ook geen goede chem card voor benteke, zijn pace en heading zit wel goed en je moet juist zijn zwakke punten ( dribbling en shooting ) verbeteren. Sniper kaartje dus.
Laatst bewerkt: 25 okt 2013