Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Maar die 49 gb is toch niet de game zelf? Je hebt gewoon minimaal 49 gb over hebben om het te kunnen spelen toch? Wordt ook rekening gehouden met map packs enzo

Edit: schijnt toch wel de game install te zijn. Lol

Laatst bewerkt: 25 okt 2013
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mijn ps3 heb ik toen ook voorzien van een goedkope 320gb schijf. Echter een 1tb 2,5" kost al snel 80 euro. Ik vind dat best veel om eventjes aan te schaffen. Daarnaast verdubbel je dan nog maar je ruimte. Ik kreeg bij de 320gb er 8x zoveel ruimte voor terug.

Op de X1 is dit ook echt een minpunt. Je zit gewoon vast aan de schijven van de xbox. En voor zover ik weet is er niets bekend of je ze kan vervangen toch?

Met ps+ en games van 50GB is het iig snel gebeurd met de ruimte. Ik hoop echt dat er een geautomatiseerd systeem achter zit zodat je voor je gevoel nog steeds vanaf disc kan spelen: Disc er in en direct gamen terwijl het spel wordt geïnstalleerd.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor de One kan je gewoon een externe hdd erop doen. :) gelukkig heeft die ook usb 3.0. Dus snel genoeg dan.

Verstuurd van mijn GT-I9300 now Free

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    MS en SOny hadden gewoon allebei direct een 2TB er in moeten doen

want de games gaan gewoon van +/- 8 GB per stuk naar 30GB of 40GB+ per stuk

en dan is dus de sprong van 250gb hdd's naar 500 veel te klein in verhouding

maar dat zou de prijs weer op drijven en dus moeten we zelf die 150,- voor de 2tb hdd die je toch gaat willen maar weer ophoesten..

En of het nou intern of extern kan, in beide gevallen ben je 100 euro + kwijt voor een fatsoenlijke opslag upgrade. Is gewoon jammer van beide partijden en je zal zien dat ze over een jaar of wat beide standaard met veel grotere HDD's komen

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De 2 tb versies krijgen we wel over een jaartje ofzo, de Xbox One elite.

6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    990
    Huh? Ik heb alleen meegekregen dat zowel de PS4 als de One het niet ondersteunen bij de launch. Kan je een linkje van je bron plaatsen? Zou heel goed nieuws zijn namelijk.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij de one komt het later idd. PS4 helemaal niet. :)

Verstuurd van mijn GT-I9300 now Free

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Is dat bevestigd of is het gewoon nog niet bekend? Zou wel jammer zijn als het zelfs op lange termijn helemaal niet zou kunnen

9. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan een externe HDD als storage gebruiken, maar niet als game install (net als nu op de PS3, blijkbaar). Je kan immers gewoon de HDD zelf simpel vervangen.
    Of je nou de HDD vervangt op de PS4 of een externe drive koopt voor de xbox one, komt eigenlijk op hetzelfde neer.

Met beetje google kom ik uit op bv TheSixthaxis

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Moet er ook niet aan denken om een extra HDD op m'n console te moeten aan te sluiten. Dat zijn weer 2 extra kabels (stroom toevoer en data naar PS4) en een lelijke zwarte baksteen onder je TV...
    Zal ook wel voor de Xbone niet te betalen zijn, al die officiële MS accessoires zijn altijd verschikkelijk overprijst.

Ik schroef meteen een 3TB in mn PS4 en dan later een SSD als die wat betaalbaarder worden.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik niet. Ik kijk eerst wel even aan hoeveel last ik van de beperkte ruimte heb. Ik vind de aanschaf alleen al prijzig genoeg. Een externe HDD zou voor mij ook geen optie zijn. Het is lastig genoeg om de huidige stapel hardware een beetje netjes te plaatsen.

12. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    als een spel 50 gb ongeveer is kan ik 10 spellen erop laten, Tegen de tijd dat ik bij het 10e spel ben kan ik het 1e spel wel effe verwijderen.

13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Killzone Shadowfall - No splash screens, no logos, no epilepsy warning. Just game.

Dit is zo vet, ik hoop dat alle games dit gaan doen.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :thumbs:

Eindelijk! Zit me al jaren een hartaanval te ergeren aan die trage kut intros, echt wat een marteling was dat toch altijd. Hopelijk volgt de rest snel.

15. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    vooral borderlands 2 zeg, En gears of war altijd.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    After it was revealed that Call of Duty: Ghosts would run at 1080p on PS4 through a listing on the PlayStation Store, many people have been wondering if this meant it would just output in 1080p, or if it would be native 1080p.

Speaking at the Brazil Game Show happening right now, Adam Boyes, VP of Publisher & Developer Relations at Sony Computer Entertainment America, confirmed that Call of Duty: Ghosts is “native 1080p on the PS4.”

So, that settles that once and for all.

Nou moet MS het ook maar eens gaan bevestigen. Dat artikel van gisteren..11 more things you need to know about XBO had het over dat niet elke game 1080p zal zijn en dat het aan de devs wordt overgelaten, prima...maar CoD?!!

17. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Als forza maar in volle glorie 1080 p 60 fps is, cod kan me gestolen worden, spel ziet eruit ook..en dan nieteens op 1080p het zal meer aan dev/oude engine liggen.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tja of echt dat Esram en dan is het iets waar bepaalde developers aan moeten wennen. Krijg je een beetje een PS3 gevalletje...dat het even gaat duren voordat ze het onder de knie krijgen. Remember ook Dead Rising 3 is niet 1080p, variabel noemen ze het. Ryse ook niet en das freaking Crytek.

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Denk dat het eerder door alle late aanpassingen en esram wat iets nieuws is, en dat final dev kits vrij laat er waren dat het daardoor lastig is nu, en niet zozeer aan het esram zelf wat moeilijk is. PS4s killzone is ook 30fps in single player omdat het op 60fps gewoon minder mooi is, zelfde werd er gezegd met drive club..beide wel 1080p though. Ik denk zelf dat beide consoles minder krachtig zijn dan dat we hopen. We gaan het wel zien als devs van beide consoles meer tijd krijgen met de nieuwe hardware.

Eerst de 22e afwachten en dan tijdje gamen, kan later alsnog de steambox halen, specs zagen er indrukwekkend uit..

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Famousmortimer op NeoGAF zegt dit:

I don't know what the Xbox One resolution of BF4 is... but if it isn't 1080p it's not going to be the same as the ps4 version - or so I hear.

Zou DICE dan toch 1080p gehaald hebben? Beter ook op XBO dan. Normaal boeien als die GAF dingen me niet..maar deze dude schijnt ok te zijn.

En JackFrags over BF4

Another Update:Jackfrags: I can't talk specifics until the 29th but I can say that one of the next gen console versions definitely looks better than the other.

Deel Deze Pagina