Komaan door drukken. Ik heb deze wel gehaald na kramp in mijn vinger te hebben gekregen. Half uur? Maak er maar iets langer van..
Ik mash me het ongans en bij het fietsen word ik steeds terug gepakt ... Ooit nog wel eens proberen, maar voorlopig ff niet ...
Hoe kan ik mijn progressie online opslaan. Er staat dat de Social Club service momenteel niet beschikbaar is. Moet ik nog iets activeren ofzo? Alvast bedankt!
Meer oefenen! Ik snap niet dat mensen last van krampen krijgen, het kan zijn dat mijn handen zo getrained zijn na het veelte lang gamen op pc/xbox/ps. Na de +-26 minuten die ik constant op het A knopje heb moeten rammen om die laatste triathlon te halen, had ik enkel last van verveling, als het moest had ik zo nog een uur door kunnen gaan . Van arm worstelen in Online mode, daar krijg je pas kramp van
Volgens mij dachten ze bij Rockstar gewoon, laten we eens kijken wat een makke lammetjes die GTA gamers zijn... We stoppen er iets onwijs hersendodend saais in wat niet verplicht is om te doen maar wel voor 100% completion. En dan vervolgens zien dat iedereen een halfuur op een knopje zit te rammen
Die Epsilon-missies zijn volgensmij ook op die gedachte gebaseerd. Dacht bij beide echt van: waar the fuck ben ik nu eigenlijk mee bezig.
Klopt , Ik ging voor die Achievement Gaat nog wel . Maar toen je moest lopen was echt kut .. Sent from my LG-E610v using Tapatalk