Zelf ga ik van het 'ergste' uit, iets wat ik als Xboxer echt kut zou vinden, i ain't gonna lie. Maar toch...we gaan het zien. Iemand op een andere forum zegt dit..maar dit betwijfel ik: The one using DX11, which the PC version is built on. The only way people would be surprised is if the supposedly inferior system was better looking.
Die dude heeft het erover dat hij beelden heeft van multiplayer (ps4) en singleplayer (xbox) lijkt me niet helemaal correct.
Ik hoop wel dat hij deze twee niet met elkaar gaat vergelijken. Je moet altijd SP met SP en MP met MP vergelijken.
Kan ook betekenen dat hij zowel SP als MP op beide systemen gespeeld heeft, maar dat ie alleen SP heeft opgenomen op de One en MP op de PS4.
Daarom hoop ik ook voor hem dat hij MP niet gaat vergelijken met SP, dan maak je jezelf belachelijk. We gaan het van de week zien.
Nou ja misschien ziet de MP op de PS4 er wel beter uit dan de SP op de One Maar ga er wel van uit dat hij zelf zo snugger is om de vergelijking tussen MP en SP niet te maken
dat zou echt de een gigantische afgang voor Microsoft zijn. waars is trouwens die channel van die gozert.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=703990 Vaag bericht: er komen volgens het bericht wel ps4 reviews, maar eerst nog geen x1 reviews. Een soort van MS embargo?
Laat die next-gen reviews maar komen. Ben echt benieuwd naar reviews van Ryse, Shadow Fall en Knack. Het zou zomaar kunnen dat het spel waar je al maanden naar uitkijkt gewoon slechte scores krijgt. Wat dan ? Ik weet het eigenlijk niet. Ik verwacht en hoop dat Shadow Fall minimaal overal achten gaat scoren. Maar je weet het natuurlijk nooit.
Kijk hoe snel ik bijt. ; ( Hoop zo dat je niet veel verschillen gaat zien. Anders vind ik 500, - euros hoop geld.