Probleem is dat hij werkelijk waar ieder kopduel verliest (voorzetten komen van Nani en Young), zelfs van de kleinere koppers zoals Koscielny. Daardoor gebruik ik hem meer als aanspeelpunt dan pure kopper en in dat opzicht functioneert hij ook niet. Hij laat zich vaak zakken bij ruimtes achter de verdediging en als Nani of Young opkomt en er meerdere spelers de zestien in lopen, is precies hij de gene die rond de 20 meter hangen.
Ik heb al m'n spelers op Thiago Silva, Sirigu en Chiellini na op de transferlijst staan. Zonde van Vucinic, Abate, Evra, Young, Nani, Constant en De Rossi, maar de rest valt enorm tegen. Di Natale is te slap, IF Milito houterig, Hernanes degelijk, Cuadrado degelijk maar slap, Asamoah wel een machine maar verdedigt te veel mee, Jovetic is fijn maar heeft een goede spits nodig zodat hij kan zwerven eigenlijk.
Ik ga van twee 'goede' teams nu één goede hybrid en een fitness offline team maken.
Cavani - Pato
Lavezzi - Matuidi - Guilherme - Hulk
Maxwell - Silva - Chiellini - Maicon
Sirigu
Guilherme vervang ik ingame voor een controleur als Leiva (Low/High!), De Rossi, Pogba of Gustavo.
Pato is één van m'n fijnste spitsen waarmee ik gespeeld heb en Hulk blijkt er goed. Enorm sterk, snel en beren schot. Niet zo houterig meer als vorige jaren als ik de reviews mag geloven.
Fitness team:
Mandzukic - Aubameyang
Elia - Boateng - Martinez - Kuba
Schmelzer - Subotic - Boateng - Jung
Weidenfeller
Zo'n 20k voor een best fijn team. Spitsenduo ben ik al meermaals tegengekomen.