ach je kan nooit een misstap nemen, een iphone 5s voor 800 piek of een xbox one voor 499 euro dan is de keuze toch makkelijk
Opmerkelijke keuzes. Zal toch echt een flinke druppel voor mij zijn, als je nu al dik verschil gaat zien. Neemt niet weg dat ik nog steeds een One neem, maar toch valt dit genaaid!
eerst zien dan geloven heb beide nog niet gezien, en de tv telt ook wel mee wat betreft de beelden. mijn mattie heeft de nieuwste panasonic led, daar ziet mijn gta5 toch wat mooier uit als mijn 2 jaar oude samsung 50inch full hd
Het gaat vooral om het idee volgens mij. ik ben ook aan het sparen voor een led tv een 50 inch zou wel mooi zijn! Ik heb nou zoon plasma bak beest die gigantisch veel stroom gebruikt en irritant zoom geluid maakt. Maar het beeld is wel prima.
Ik denk dat dit een hele goede benadering is van de waarheid. Van Famousmortimer, een andere insider op Neogaf, klinkt als een logisch verhaal:
ik hoop wel dat ie dezelfde dag noch geleverd wordt de One vanuit germany, dan effe ghost halen en dan ben ik de komende maanden een kluizenaar
Dus van een plasma naar een LED gaan en dan ook nog eens 50 inch? Niet doen. Ik heb een Toshiba LED gehad, 55 inch. Prachtige beeldkwaliteit maar de motion blur was een ramp. Zelfs met games als CoD en RAGE zag ik nog steeds zo'n veeg effect als je rondkeek en bewoog in de game. Zelf weten dus...maar het was een van mijn grootste fouten die ik kon maken. Als je eenmaal de geweldige soepele beelden van plasma echt hebt gezien....is er geen alternatief meer naar mijn mening.
Oh en over BF4. Dit zegt iemand op UnionVGF To add fuel to the rumor fire, Levelcap tweeted yesterday specifically praising the Xbox One version. He and Jackfrags are friends. Zomg!!! Woops...double post.
Ben benieuwd. Zal er echt veel verschil zijn? Levelcap tweete wel dat de graphics en 64 man op ps4 awesome zijn. Maarja, dan nog weet je niks
"Another Update:Jackfrags: I can't talk specifics until the 29th but I can say that one of the next gen console versions definitely looks better than the other"
Ja daar gaat de laatste paar pagina's dus over. En ontploft Neogaf weer. Irritant ja. Al maakt het niks uit voor mijn keuze eigenlijk. Maar toch is het wel interessant.
Kortom: Xbox One heeft betere BF4 graphics Want het zou niet echt een verrassing zijn als de PS4 betere graphics had
Maar is eigenlijk totaal niet logisch. Zeker met de andere geruchten van de laatste dagen. En ik kan prima geloven dat de One en PS4 identiek zijn maar One mooier dan de PS4? Tsja find that hard to believe. Tenzij zoals een paar mensen zeiden hij SP en MP gaat vergelijken. Of niks weet van de PS4 vs One battle en specs. Maar volg Jackfrags al een aardige tijd. En is geen domme gast ofzo.
Neem aan dat hij dan gewoon de MP van beide vergelijkt? Want we all know...de graphics van SP>MP. De grote verassing kan ook zijn dat één versie 1080p is, terwijl iedereen sub-hd had verwacht, zeker omdat de game ook al 60fps is. Welk system is hij dan 1080p? tja....denk zelf ook wel PS4. Maar tegelijkertijd heb ik zoiets van...tja al die geruchten van insiders...meh. En we hebben amper/niets van PS4 gezien en toch al wat offscreen videos van XBO nu, impressies van Youtube lui die PC gamers zijn en XBO versie gespeeld hadden en geen verschil zagen tussen XBO en PC versie. Daarnaast het BF4 event op XBO op 1 november.....