Dat ligt aan je andere spits. Jovetic is een fijne dribbelaar, maar ik vond hem in combinatie met Benteke niet fijn. Dan moest hij teveel zelf oplossen, omdat Benteke vaak bleef hangen tussen het middenveld en de spits positie en aanvallend niet veel inbreng had. Sturridge hoor ik veel fijne verhalen over.
De andere spits is Kone, het lijkt me beter om Jovetic te kopen. Dan heb je 1 snelle spits en een spits met een goede dribbel. Eventueel laterna Kone vervangen door Sturridge.
Ik weet het niet precies maar ik gok dat je dan ongeveer € 50,00 kan besteden aan fifa points (Denk iets meer)
Shiiit, iemand net hard opgelicht zien worden : Harde bidding-battle en iemand gooit ineens een 167.500 eruit. En daarna de ander er zonder te kijken overheen met 168.000. Doei geld
Lekker zo markt. De prijs daalt om de 10 minuten ofso. Over een paar weken is iedereen1k. Gaan ze nog een keer stijgen? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Vandaag effe lekker 20k verdient aan Suarez, had hem gister voor 20k opgepikt, heeft vandaag een Hattrick gemaakt en dan gaat natuurlijk weer iedereen in hem investeren en schiet z'n prijs omhoog.
wat is fut 14 vaak kut zeg als je vergelijkt met 13, je kan niet een lekker potje normaal spelen, dribbelen is er ook niet meer bij haast, elke randdebiel rent de hoek in geeft voor en kop hangen alleen maar kut tegen goals uit de corners of uit de hoek voorgegeven vind het niet erg om goals tegen te krijgen of te verliezen, maar wel met dat soort bullshit
Ik heb geen fifa points en dan moet ik met coins kopen. Weet niet of dat wel verstandig is Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
20k winst bedoel ik, hij was gister 50k en na z'n 3 goals verkocht ik hem voor 70k Ja had er 2 gekocht, in de 2e zat Ramos dus toch nog 14k winst gemaakt. De verleiding om er nog 1 te kopen is groot maar ik ga niet weer greedy doen en verlies maken.
ben er klaar mee als iemand nog een paar ton wil kopen of wat goede spelers laat maar weten, fifa 14 gaat op marktplaats (ps 3 )
nee verliezen boeit me niks, maar klopt geen klote van fut 14... hoe kan je beter zijn met constant balbezit en elk schot is mis, en je tegenstander bakt er geen reet van en elk schot op doel is raak