Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Wat een gelul allemaal. Dus volgens Neogaf moeten zowel Microsoft als Sony de console uitstellen en pas gaan produceren als alle functies erin zitten. Vervolgens moeten ze 4 maanden op hun gat gaan zitten terwijl ze wachten op de batches die worden gemaakt. :emo:

    wat.

    Laat maar weer eens zien dat Neogaf vol zit met gamers en nerds en de meeste niet in het bedrijfsleven werkt. :+
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ga eens ergens anders spelen Leis.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is dat van domme reactie man?
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Omdat ik je bijzonder kinderachtig vind?
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol. Ik zal je niet meer op je teentjes trappen goed?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Neogaf zit vol met azijnpissers..kijk er al nieteens meer op.

    En het hele 1080 720 verhaal, dit is dus het zogenaamde "grote" verschil tussen de consoles, kijk als de framerate ook nog eens lager zou zijn in combinatie met de resolutie dan de andere console zou ik me pas zorgen maken.. als texture detail en AA enz gewoon goed zitten boeit mij het persoonlijk weinig dat de one op 720p loopt met multiplats en ps4 op 1080p
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wie weet komt er nog meer :9
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wie weet heeft de One nog een verrassing.
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat zou inderdaad kunnen:+
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Trap maar een end weg, als je maar kapt met al die knullige posts overal.
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, ik laat mij even door jou weg jagen, wat denk je zelf?
    Knullige post? Zoals waar je bedoelt zeker de PS4 algemeen topic en deze topic? :)
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We weten allemaal toch wel dat de One beter is dan de Ps4...

    Al denk ik dat we toch even op beelden moeten afwachten, naast hardware heeft software heel veel invloed op de prestaties van de console.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja man. Er zullen vast wel wat insiders zitten daar hoor, want het 720p verhaal lijkt nog steeds wel waar te zijn, maar er zitten daar een hoop lui die ten eerste alleen maar willen trollen en zich voordoen alsof ze echt veel know-how van alles hebben terwijl ze geen flauw benul hebben. Het zou me ook niets verbazen als GAF het goed praat van Sony nu.

    [​IMG]

    Ook interessant om te lezen:

    http://unionvgf.com/index.php?threa...y-rumors-keep-it-civil.159/page-34#post-40833

    New Tweet from Marcus Beer:

    Let me clarify 1 thing, it's not about "video capture issues", it's about evaluating things in staged environments. Don't trust staged s***.

    https://twitter.com/AnnoyedGamer


    If I am to comment on a game or system, I need to install/ set up said product myself. Don't let me do it? I get mighty suspicious.

    [​IMG]

    Long story short...elk negatief dingetje wordt gelijk omgezet in een XBO dingetje. Want er waren juist verhalen van insiders dat de XBO OS veel crashte...who knows...maar PS4 ook

    http://goo.gl/JpZOKL

    Dan dat gelul dat XBO reviews een embargo hadden zodat de versies niet vergeleken konden worden met PS4 versies. Blijkt het verhaal dus nu volledig andersom te zijn. NeoGAF is triest...simpel zat. Door al die verhalen leek het er inderdaad op dat MS dingen ging verbergen en tijdelijk uit stellen, MS is echter wel degene die volop op tour gaat om de XBO en games te tonen aan gamers en aan tweets te zien....PS4 niet. Die dude heeft het ding nog niet eens kunnen testen.

    Dit is ook maar apart....

    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=87646846&postcount=1841

    Enneh...720p vs 1080p he? Eerst zien en dan geloven, praatjes vullen geen gaatjes.

    They don't want any screenshot, framerate, resolution comparisons perhaps? I can't think of any other reason, the whole thing is very odd.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit vind ik zelf wel een mooie post:

    We gaan het allemaal wel zien,maar damn bro...what a turn of events eh.

     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik begrijp wel wat er aan de hand is. Er worden geen reviews copies verstuurd. Wat ze wel doen is iedereen uitnodigen op het hoofdkantoor voor 3 dagen en ze kunnen dan het spel spelen. Dit is wat precies is gebeurd met BF4. Afgelopen week waren veel youtubers en gamingsites gewoon bij DICE en EA en ze hebben 3 dagen gespeeld. Wat apart is want waarom iedereen uitnodigen een week voor de release? Dit is gewoon het nieuwe review copy idee zeg maar. En dat bedoelen ze met "staged". Want bij DICE hebben ze natuurlijk de high end PC staan en is het moeilijker objectief te reviewen ten opzichte van thuis.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het probleem is natuurlijk dat je niet chill je game kunt spelen, daarnaast kan er veel op je ingepraat worden en ga zo maar door. Ik snap deze tactiek van Sony echt niet, al is het met de Xbox natuurlijk zo dat ze iets moeten goedmaken.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik lees nu echt een shitload aan informatie, kan iemand mij vertellen wat er nou precies aan de hand is? Iets met dat de Playstation 4 geen video capturing ondersteund? (behalve met de console zelf, de share button)
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Er is een en al onduidelijkheid en geruchten. Denk day Big Kabuto beetje duidelijk omschreven heeft.
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wie heeft het over wegjagen? Bijna al je posts reflecteren je als je een gigantisch onzekere Xbox fan van een jaartje of 14...
    Dat je vervolgens gaat zeggen dat ik de PS zit te verdedigen terwijl ik altijd kritisch ben geweest op beide is tot daar aan toe, er zijn gewoon zoveel meer nadelen bekend over de Xbone tov de PS.

    Ik snap heel goed dat je erg enthousiast bent en niet meer kan wachten op de Xbone maar door 24/7 deze forums af te gaan en overal maar je onzekerheden recht proberen te praten voor jezelf of anderen is nogal irritant.

    Net als bij andere dingen in het leven waar je erg naar uitkijkt is het juist veel beter om er zo min mogelijk over te praten of lezen, dan is het wachten veel minder erg en als het moment eindelijk daar is zoveel beter.

    Snap sowieso ook niet waar je je druk om maakt, het komt allemaal meer dan goed met beide consoles en ze gaan elkaar echt niet zoveel ontlopen als de laatste "nieuwtjes" ons doen geloven.
    Als je totaal geen waarde hecht aan privacy en de toekomstige gevolgen ervan dan is de One zeker een goede keus.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    True true. Maar de laatste quote van Marcus Beer vind ik wel heel erg shady klinken zeg, niet eens alleen het review event. Ik had serieus dit niet zien aankomen. Eerder dat MS zo zou gaan doen om al die geruchten, maar kan je nagaan. Alleen het 720p gedeelte lijkt waar te zijn. De vraag vind ik nu echter is...is PS4 überhaupt wel 1080p dan? Damn..quite a clusterfuck.
     

Deel Deze Pagina