Is er ook een pagina van assassins creed 4 black flag? Kan hem nergens vinden sorry dat k het in het verkeerde forum vraag
Krijg de schijt zeg.. ben ik zo'n bail jumper missie aan het doen in the middle of nowhere. Kerel rijdt zijn auto kapot.. ik stap uit om em onder schot te houden.. is mijn auto ineens weg. Moeten we kilometers lopen..En omdat die kerel niet kan rennen, moet ik wandelen.. FML
Krijg je alleen 25% korting als je alles op goud hebt op de schietbaan of gewoon wanneer je elke oefening een keer hebt gedaan?
Ik zit te wachten op een Lester missie Bus assassination maar deze komt maar niet. Bij alle 3 staan er ook geen getallen meer van missies.. Heb ik ergens iets gemist?
Je krijgt ze via de mail en die mails verdwijnen naderhand. Moet je even op internet zoeken waar de locatie van de bail bond missie is en er dan heen gaan met Trevor. Dan vind je die gast gewoon en kan je hem afleveren bij Maude. Vervolgens krijg je weer een nieuwe missie.
Wel leuk om te weten: wanneer je alles op goud hebt gehaald, krijg je 25% korting in plaats van 15%! Kwam ik net achter.
Nog tips voor de shooting range MG gun (na de shotgun)? Daar krijg ik echt geen brons mee, kom niet eens in de buurt. Is niet bepaald accuraat, traag waardoor ik vaak lang niet alle borden/targets kan raken en reloaden duurt helemaal een eeuwigheid, waardoor ik weer een reeks borden mis.
Als je bij assualt bv 1 wapen alle challanges brons of hoger heb Heb je ook al alles van die andere wapens.
Ik krijg de strangers & freak mission ''uncalculated risk'' niet.. Terwijl ik de overige van dit personage wel heb voltooid. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?