Het zou raar zijn imo als de transfer optie alleen is als je de 10 euro upgrade doet. Ik probeer een antwoord te vinden met logica hehe.
Ik zou de 360 versie kunnen halen en dan straks in 2014 upgraden naar XO versie, maar eigenlijk vind ik dat zelf ook weer jammer. Ik heb die maps dan al helemaal kapot gespeeld en ken ze allemaal en krijg eigenlijk alleen maar een high-res versie van de game dan. Beter om gewoon te wachten denk ik.
http://www.reddit.com/r/Games/comments/1pasbo/battlefield_4_runs_at_900p_on_ps4_framerate/ Ja errr... moet ik dan voor 1080p60 Battlefield nog steeds een PC aanschaffen?
Ik had stiekem gehoopt dat DiCE er op de ps4 wel 1080p uit zou weten te halen, nou is de PC versie alsnog superieur
Nah. Als je ziet hoeveel games nog niet 1080p zijn etc. Dan is 1080p, 60fps, 64man etc toch nog wel teveel gevraagd. En pc zal altijd superieur blijven.
Ik vind het niet teveel gevraagd, ze hadden er gewoon betere hardware in moeten doen, dan maar een paar honderd euro duurder, ik wil gewoon een console die zo krachtig is als een top off the line game pc maar ik wil hem niet zelf in elkaar hoeven schroeven
Hebben ze toch niet 1080p gehaald? Hmmm...als die tools of esram issue er niet was geweest, was ie vast ook 900p geweest op XO.
Maar als je top off the line wilt hebben moet je nooit een console kopen. Is een reden dat ze "maar" 400/500 euro zijn.
Zo ga ik het ook doen. Zat eerst te twijfelen om pas BF4 voor op de X1 te halen, maar nu ik hoor dat het met stats etc. overzetten gewoon goed komt dan kan ik alvast een maand BF4 spelen niet afslaan natuurlijk. Heb er verdomme zin in! Ontiegelijk veel plezier gehad met BF3 met alle DLC's en geregeld in Delphiki's server met XBW mensen spelen, dus dat gaan we met BF4 evenaren en er hopelijk overheen!