MS en embargo's tsja je moet er maar van houden Veel goeie dingen zijn ook al uitgelekt wat ze ook op een ander moment wouden vertellen. We zullen zien.
- . Trouwens ook even een vraag; Als ik XB One in Duitsland importeer, ga ik dan last van krijgen om " Gewelddadige " die ik dan niet kan spelen in Nederland, dat er zeg maar een lock opzit omdat het een Duitse XB is ?
Hmmmm...dus stel mijn XO bij Neckermann (want al gaat die mooie prijs misschien niet door, cadeaubon van 30 is altijd tof) is niet de Day One, dan krijg ik dus gewoon 1 game en niet 2 games erbij?
Gratis game is aleen bij day one edities. Die voor een bepaalde datum gepreorderd zijn. Dacht ik althans. En in de landen waar die uitgesteld is krijgen die day one preorders die 2 triple a games.
Nou das mooi kut dan, ik heb geen idee of dit een day one editie is. Ik was ook van mening dat MS er een game bij deed omdat de XO was uitgesteld had, day one editie of niet. Meh.
dat is ook zo , staat los vd Day One Editie ps. ik weet dus ook niet of die order bij Neckerman een Day One Editie is
Oooooh dus dan toch een gamepie erbij? Ben benieuwd welke. Ik zou Kinect Sports niet eens erg vinden, ik verwacht sowieso geen Forza , Ryse of DR3. Klopt Hybrid, maar kan dat Neck die niet levert omdat ze al op zijn of niet krijgen.
Zal Neckermann gewoon vergeten eigenlijk. Gaat echt niks worden. Die 2e game kan prima Forza zijn. Is dan toch een tijdje uit en met Ryse en DR3 heb je problemen met de leeftijd dus die kan je niet zomaar geven.
Only those who pre-order the Xbox One Day One Edition will get a free copy of FIFA 14, Microsoft has confirmed. told u so http://www.eurogamer.net/articles/2...with-xbox-one-day-one-edition-pre-orders-only
Ja alleen Day One edities idd. Maar maakt niet uit wanneer je hem pre ordered alleen. Als je maar een Day One pre ordered.