FM4 [Finished] V8 Supercars Championship + Nascar Sprint Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 6 okt 2013.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik wou dat ik zo'n magische bocht had waar ik altijd iets liet liggen:) Ik laat altijd overal een (heel klein) beetje liggen.
    Veel succes nog! En tot vanavond allemaal.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  3. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Eindelijk me PB verbeterd, heel tevreden!!:)

4. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    En niet te vergeten:

5. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Het is een ideetje hoor, maar ik zat net de kalender door te nemen. Als we bij Sunset of Indianapolis een stuk of 80 rondes doen dan hebben we een lekkere lange race te doen van 50 à 60 minuten. Da's ook wel leuk denk ik:)

EDIT:
    Me PB verbeterd met 0.15 seconden:thumbs:

Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  6. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Van v8 of nascar?

7. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
  8. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    ik zie net dat ik een strict NAT heb op mijn nieuwe xperia box. Iemand snel wat tips om mijn NAT open te krijgen?

9. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Xperia Box werkt niet fijn met een Xbox maar kijk even op t forum is een topic voor.

10. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Hierbij een korte teampresentatie. Coureurs hebben geen aankondiging nodig en maken allen hun comeback:
    Ford Ecoboost

11 Denvan
    84 Bigga
    88 Menno

Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    [yt]gLlU5zAZEHg[/yt]

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    2:08.945, met nog wat ruimte voor verbetering:
    [yt]hkxj3_QiEss[/yt]

13. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb weer aardig genoten vanavond, met wat stress aan het begin. Leuk om wat "oude" bekenden weer terug te zien op de baan. Vond dat de auto's nog best bestuurbaar waren met wat lichte schade. ben alleen benieuwd hoeveel schade Ronald had na diverse tikjes en een schuiver in de 2e bocht, ik raakte je ook aan de binnenkant omdat ik niet verder kon uitwijken. Al met al was het redelijk close racen met een groot middenveld, erg leuk!

14. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606

Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  15. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Kill it with fire :)

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb genoten van gisteren, vooral van de hpofdrave waar ik achteraan,mocht starten, en reed een resultaat waar ik in de verste verte niet op durfde,hopen. Maximale punten leek me echt te,hoog gegrepen met deze lastige autos.

denk dat indianapolis lastiger wordt maar heb er wel Super zin in! Binne,kort n uitgebreidere nabeschouwing, misschien met filmpje :)

17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Doet me denken aan de Bathurst paar weken terug. Zie de Pepsi Max Ford snel weg rijden bij het begin! :+ :cool:

[yt]j5JdaBtnJQc[/yt]

Zelf ook erg vermaakt met de auto's. Je moet echt geconcentreerd blijven om te presteren. Kwalificatie 3e en top 5 shoot out 2e met 1 duizendste voorsprong op freaky! Race 1 in bocht 1 wat schade voor toen ik van de buiten kerbs de baan op moest om niet het gras op te gaan. 6e plek was wel prima. Race 2 had ik in de openings fase moeite om op snelheid te komen. Maar na een aantal rondes kwam de snelheid er goed in en bleef ik op een constante afstand van de koplopers rijden. Op het Moment dat Menno een foutje maakte wou ik gaan voor een actie maar toen maakte ik op mijn beurt een foutje waardoor er niks gebeurde. 4e plek wat prima is voor het teams resultaat.

18. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Was weer leuk om mee te doen. :thumbs: Het uiteindelijke resultaat viel me 100% mee. Eerste kwalificatie een 2e plek. Helaas wel erg ver achter op Tender die echt heel snel was. Shoot out is een leuke toevoeging, helaas te veel foutjes gemaakt in de ronde waardoor ik geen extra puntjes heb kunnen pakken.

Race 1 geen druk kunnen zetten bij Tender, maar ook geen druk van achteren. Wel een PB kunnen rijden.

Race 2 in de openingsfase iets teveel schade aan het bodywork achter opgelopen waardoor de auto wat meer gleed. Na de pitstops op de 3e positie terechtgekomen. Had moeite om naar voren te komen. Merk dat het wedstrijdritme nog ontbreekt. Was te voorzichtig. Voor me waren Freaky en Tender in gevecht waardoor ik kon aansluiten. Helaas maakt ik zelf een fout waardoor ik de aansluiting weer verloor. Gelukkig zonder verdere gevolgen.

Op naar de volgende race!

19. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    race-verslag Road America

Heat 1.
    16 seconden na de start al van achteren aangereden door Coldzero..
    Daarna toch nog solide race gereden ondanks de schade en een mooie 4e plek.

Heat 2:
    Demolition derby:
    Ronde 1: 03:01.247 vlak voor de rollende start klein tikje van Flavour.

Ronde 2: 03:25.100 klein tikje van teammaat f1freaky

Ronde 2: 03:51.820 flinke tik op de achterzijde van Coldzero met kostbare schade aan de rear&side-aero.

Ronde 4: 07.54.496 flinke tik vanachteren van Denvan: nog meer schade aan de rear-&side-Aero.
    Terwijl ik door de aanrijding bijna spin en de slip probeer te corrigeren kan Coldzero mij (logisch) niet ontwijken en raakt hij mij op de voorflank. Nog meer Aero-schade.

Op dat moment was de kans op een goed resultaat in heat 2 al vervlogen.
    Ronde 4: 08:30.031: tik vanachteren door teammaat asjemenou.

Ronde 4: 08:45.400. heel klein tikje van Denvan op de achterzijde.

Kortom: kansloze race in heat 2 voor mij.

:F:|:-=(:F:

20. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Loyal on Fire heat 2:

Wat bij andere 100% meeviel, viel het bij mij 100% tegen. Kwalificatie ging nog achrter Loyall, maar de 1e heat te voorzichtig in de lange doordraaier waar Freaky aan de binnenzijde zat in gevecht met ??, Ruimte geven met als gevolg dat ikzelf in de grindbak en helaas achteraan verder gaan. Vervolgens nog links en rechts schade opgelopen en een redelijk "onbestuurbare auto" gevolg achteraan geindigd.

2e heat start ging lekker, kreeg wel nog een tikkie tijdens de opwarmrondes, In ronde 3 reed ik achter Divimus en Nova die in gevecht waren. Wilde ze proberen in te halen nadat zij wijd waren gegaan, maar Divimus kwam weer iets naar rechts, ikzelf kwam daardoor op het gras, van het gas af en vervolgens 6 plekken verloren.
    In gevecht met Denvan
    Wel leuk om een vol startveld te hebben, Flavour was erg sterk! \o/
    Was niet men beste race tikte Loyall en Menno aan. :confused: Sorry jongens.

Deel Deze Pagina