Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nelson nu terug aan het trollen tegen die kneus? :)

    [​IMG]
     
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha goeie comeback!
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Iemand postte dit op UnionVGF en ik snap waar hij heen wilt....dit zou mij niet eens zo verbazen:

    Niet zo heel lang geleden waren er impressies van mensen die bij events als PAX en Eurogamer Expo PS4 en XO games hadden gespeeld. Ik herinner me nog verhalen dat PS4 games vastliepen en dat het gewoon nog steeds PC's waren, daarentegen XO games draaiden wel gewoon op de console. Vanwege dit soort dingen zou het bovenstaande stukje mij niet verbazen.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wie is die gast die dat zegt?
     
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    eeeeeen de rollen worden weer omgedraait door een gozer die denkt de waarheid te weten.


    Xbox one's liepen als eerst vast, Toen zij iemand, HAHA de xbox one gebruikt pc's omdat door de crashes naar het windows scherm ging. Later gebeurde het zelfde bij de ps4.


    Dus wat die gozer zegt klopt niet.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Een forummer zoals jij en ik, waar hij het vandaan heeft weet ik niet. Misschien valt het ook allemaal erg mee, want met al die insane preorders en positieve reacties kan ik mij eigenlijk niet echt een situatie indenken dat het helemaal misgaat bij Sony.

    Nieuwe tweet van Arthur Gies:


    Arthur GiesGeverifieerd account‏@aegies
    there's an enthusiast subset that will take any sniff of meat they can and spin it into a massive conspiracy, generally about microsoft.



    Weet je dat zeker? Want ik las het verhaal over een crashende XO pas onlangs voor het eerst. En die bezoeker impressies van die events is weer effe geleden. Jij en ik hebben het over iets anders zo te zien.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Okay top! dan ga ik zo een persoon absoluut niet serieus nemen, anders is het versus topic in 10 minuten tijd bij pagina 1000 met de vele geruchten van "kenners"

    Waarde = 0
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18



    In andere woorden, Ik haat neogaf..





    Voor de mensen die dit forum al lang volgen, Kan ik me nog goed herinneren dat iemand hier zij dat de xbox one's crashde en naar windows gingen.

    http://hexus.net/gaming/news/industry/56841-microsofts-e3-xbox-one-demos-ran-nvidia-powered-pcs/
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Jezus mensen. Loosen up a little 8) Plaats de boel alsjeblieft een beetje in perspectief allemaal. Slap geouwehoer totaal zonder onderbouwing en credibility. Het blijft tenslotte maar een apparaat waar je een spelletje op speelt. Lijkt wel een zaak op leven of dood in dit topic soms...
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18

    Ben het wel met hem eens, Waarom laat sony niks van zich horen? Het is nog 2 weken...



    Alles is gebaseerd op wat hij denkt. Geen feiten maar meningen waar we over kunnen denken.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, mensen gaan hun eigen waarheid ervan maken, en het erge is mensen geloven het ook nog.
    Over aantal weken zit iedereen achter zijn nieuwe console en is dit allemaal vergeten.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    2 weken? Jouw tijdsbesef... begin okt was het nog een maand terwijl het 2 maanden was. Nu 2 weken terwijl het nog een maand is xD
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Amerika he:p
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Denk is effe door :D


    Moet trouwens toegeven dat pc gamen me goed bevalt :D

    Ik heb skyrim echt vol met mods zitten nu echt super leuk.

    EN new vegas ook helemaal vol gemod met nieuwe stuff om te doen. Als ik echt nog eens een keer veel geld heb koop ik een goeie game laptop.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Als het waar is wat beschreven wordt over hoe de reviews tot stand moeten komen, dan vind ik dat schandalig. Dan zijn die recensies dus totaal onbetrouwbaar...
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Zou me ook wat verbazen als alleen Sony aan dit soort dingen zou doen. Zou niet best wezen ook. Afwachten maar..laatste hiervn hebben we nog niet gehoord.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heeft dan toch meer met de publisher te maken? Dus bij multi plats zal het dan om zowel de One als PS4 versie gaan lijkt mij?
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh ik had begrepen dat het alleen om Sony ging in die berichten. Third party in het algemeen dus. Rare gang van zaken allemaal.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vaak vind ik die insider berichten vol overdreven shit staan, maar nu eindelijk eens iets wat gewoon behoorlijk geloofwaardig is. Het zou erop neerkomen dat MS een CES 2014 onthulling had willen doen voor de XO. Not hard to believe, als we kijken naar de berichten dat bepaalde tools gewoonweg echt nog niet klaar waren en dus....720p in multiplatform titels eerst.

    Genoeg positieve dingen over XO ook, maar ook PS4. Het komt uiteindelijk allemaal wel goed zo te lezen. Ik blijf insider verhalen altijd met een korrel zout nemen...maar dit zou best nog eens waarheid kunnen zijn.

    http://unionvgf.com/index.php?threads/the-xbox-one-thread.2/page-85#post-41901


    Edit....


    tja...maar als je dan weer hiernaar kijkt:

    http://www.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/postimages/4213/Xbox720 Roadmap.PNG
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013

Deel Deze Pagina