Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Jaa ik zat toen straks in een storm en kwam er een golf over me boot heen gelijk 5 crew members weg:+
    Heb ook veel dingen nog niet gedaan die templar hunts enz.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hou nou op met mij lekker te lopen maken. 8)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha vet is dat he! Als je die golven verkeerd pakt, dan sloopt het je boot aardig. Is echt super veel te doen in die game. Probeer meestal gelijk zoveel mogelijk treasures en artifacts te pakken als ik ergens kom. Voice acting is btw ook top gedaan! Vind de fun factor in Black Flag gewoon vele malen hoger tov AC3.

4. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Jaa pcies ben je ook al walvissen gaan hunten en haaien enz?
    Vond ik ook wel lachen om te doen.
    Zit soms aleen te kutten met die treasure mappen.:+

5. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je nu ook aardig wat uurtjes gespeeld en het speelt echt lekker weg :) heb bijna heel de avond op zee gezeten beetje booten overvallen en mijn eigen schip beter maken ook een paar forten over genomen erg ver gedaan! Paar moord opdrachten en die missies om die sleutels gedaan erg leuk om te doen. En jagen is ook grappig het is nu niet meer 1 stuk op verschillende eilanden zitten verschillende dieren. De wereld is echt groot en grafisch vind ik hem erg mooi weet niet wat sommige mensen zeggen. Maar vind het een erg mooi sfeertje als je op zee bent en je bemanning gaat zingen echt een piraten gevoel. Top game Tot nu toe!

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik ben ook positief over deze game! zeker ten opzichte van AC3 !

het ziet er mooi uit en de piraten setting is natuurlijk fantastisch. Heb nu een paar uurtjes gespeeld en het had even goed een piratengame kunnen zijn, heb nog niet het gevoel dat ik een assasin ben :p

wat ik bij AC3 niet zo leuk vond (met de boot varen) vind ik nu geweldig! ik heb het laatste 1.5 uur gewoon zitten varen en boten plunderen en eilandjes bezoeken, echt leuk!

heb ook een haai gevangen met harpoenen, ook leuk gedaan, maar ik weet nu al dat ik me schuldig ga voelen als ik een walvis moet vangen :mad:

jawel, ik vind et een leuke game, zit er terug in, al is het verhaal niet van een hoog niveau, het is gewoon de setting die veel leuker is!

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gewoon het rond varen en de hele wereld ontdekken is al zo tof! Gevechten op zee, plunderen en dan alle dingen op de eilanden opzoeken. Echt super tof!

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het verhaal heb je meer in de sidequests van de vorige delen, voor de rest zie je er maar weinig van terug.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik haat jullie allemaal, game ook gekocht. :+:cool:

10. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed bezig ;) en wat vind je er van Tot nu toe?

11. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    De piratensetting is interessant.

Maar ik heb liever een Assassin's Creed game met grote steden en hoge gebouwen. Zoals AC 2 of Brotherhood. Wat een games waren dat !!

Zo zal Ubisoft ze nooit meer maken ben ik bang !

Ben wel benieuwd naar AC4. Maar ik verwacht er niet al te veel van !

12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Multiplayerservers Assassin's Creed 4 gereset op launch

De multiplayerservers van Assassin's Creed 4: Black Flag zijn al online, maar worden weer gereset op launch.

Het level dat je hebt behaald in de multiplayer blijft wel behouden. Het gaat alleen om de zogeheten 'ladder' die gereset wordt om zo iedereen een iets eerlijkere kans te geven om de top te bereiken.

Officieel komt AC4 namelijk pas de 29e uit (morgen dus), maar er zijn al genoeg mensen die het spel al in hun bezit hebben sinds eind vorige week. Heb jij hem ook al en ben je met de multiplayer bezig geweest? Schrik dan niet als jouw positie in de ladder ineens als sneeuw voor de zon verdwenen is.

13. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    ik ben vandaag begonnen, heb er pas 1 a 2 uur op zitten maar ben tot op heden erg positief. ik had niet echt hoge verwachtingen omdat het de laatste delen voor mij persoonlijk wel wat achteruit gegaan is.. dit deel voelt vernieuwend, iets waar ik ook op gehoopt had.
    als je net uit GTA 5 stapt snap ik dat de graphics wat minder zijn maar het spel is toch erg mooi hoor.. ik vind vooral de setting erg gaaf.. prachtige omgeving.

14. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 180 graden gedraait met mijn mening. Wat een top game! Heerlijk schepen plat bombarderen en enteren die zooi! Jackdaw upgraden, investeren in thuis basis, heerlijk.

En dan die functie: Kenway's Fleet! Met gestolen schepen de handelsroute vrij maken en vervolgens missie's doen. Zelfde concept als bij voorgaande delen, maar wel heel goed uitgewerkt :thumbup:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog niet gespeeld en ook ff geen tijd nog, maar komt snel goed. :thumbs:

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ben nu op 9% en positief verrast. Mooie wereld, veel te doen, toffe vibe en super animaties.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Hier lichtelijk van mening veranderd.
    Game loopt qua animaties e.d. erg soepel, grafisch gaat het al beter (afgezien vsn het water aan de kusten ziet het er prima uit), echter nog weinig tot niks vernieuwends nog kunnen ontdekken.
    Loop nu alweer een half uur achter 2 gasten aan, afluisteren, e.d.

18. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand al hoe je aan elite gear kunt komen voor je boot?

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, het blijft Assassins Creed. Is die hele piraten mumbo jumbo dan niet genoeg vernieuwing?

20. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

Deel Deze Pagina