Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Sorry voor triple,maar wordt anders zo druk.

    Deze video is een uurtje of twee geleden ongeveer verschenen:

    [yt]1aWrjuBo70o[/yt]

    Een paar minuten geleden verscheen er een nieuw gerucht, gemaakt door uiteraard GAF mensen. Het gerucht gaat over een uiteraard 'complete fucking mess of an OS'. :lol:

    http://doddscientifics.com/2013/10/...-issues-bouncing-about-as-we-approach-launch/


    Titan Fall release date announced ------------ > Titan Fall/COD is 720p

    Microsoft release a video showing it's UI -----> There's trouble with the UI

    Toeval? Nah!!
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zou die ui dan die ass storm zijn waarover cboat en famous mortimer het al weken hebben?

    :+
     
  3. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    ++++++++++++++++++++++++++++++

    Allemaal BULL, je moet is verder lezen

    Reply:

    MSoft XBO OS Dev
    on October 28, 2013 at 3:22 am
    This is 100% false.
    Yes our OS had this problem, but months ago.
    I am talking E3 months ago even before the DRM. You’re right when you say we “changed the way it worked” and that did cause problems.

    DRM removal (your fault and a late decision upstairs due to the numbers) pushed us back even further.

    It wasn’t as easy as a patch, flipping a switch. It was built into the system. The online check went through more than the games.

    There were features that had to be redone including our sharing system and some other features we did not get to announce that we plan on adding on.

    Everyone is working their ass off 24/7 until launch.

    Yes it’s buggy but after you install the 2GB day one update, the UI will work just fine and also expect the console (if connected) to auto update when you’re offline, or in the background at night.

    This will happen throught the life cycle and the cloud enables us to patch In things remotely.

    If games were pushed back you’d hear about that. Actually XBO games have gone gold and are running fine.

    COD Ghost is 900p, RYSE. 900p, DR3 720p, FORZA 1080p, BF4 900p, KI 720p, ZOO TYCOON 1080p, TITANFALL running from 900-1080 (not finalized of course), Halo 1080p (they’ve been working on this for 2 years now and can fully take advantage like Turn10. )

    To be truthful I can’t wait until the 22nd because when our system runs fine, you won’t be very popular in the industry.

    You and your friends at NeoGaf have some sort of anti Microsoft agenda that we get tired of reading. Also, Titanfall is a Microsoft exclusive.

    Not Xbox. Respawn can leave EA at any time and we can publish it after the first year. Enjoy.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Gaat dus om gast die onderstaande heeft aangegeven.

    Iemand noemde hem een clown en daar reageert dus iemand op met onderstaande antwoorden


    Het is gewoon afwachten tot ze uitkomen, ik denk zelf dat het allemaal wel mee valt.


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar Titanfall is toch 1080p en 60fps?
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Laatste gerucht zegt van niet en is dit 720, maar ik zie niet in waarom het niet 1080p zou kunnen zijn.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Game is ook nog veel te ver weg om daar iets over te zeggen denk ik. :)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is nog niet bekend. Famousmortimer postte dit op Neogaf. Hij is doorgaans niet van het zomaar geruchten aanzwengelen:

    Zijn blog:

    http://doddscientifics.com/2013/10/...-issues-bouncing-about-as-we-approach-launch/

    Zou het echt zo erg zijn?
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Geen idee, maar zou niet best zijn. 8)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moest hier wel om lachen.

    Wat gezeur eigenlijk ook allemaal haha.
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zie het zo gebeuren.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind dit wel erg verrassend, mocht het waar zijn. Vooral dat dit een issue is van Microsoft. Ik verwacht dit soort dingen eigenlijk ook wel bij de launch van de PS4. Korte deadlines en high stakes zorgen toch voor een hoop problemen en narigheid, wat die launch updates ook wel aangeven. En als je ook leest dat Microsoft het niet toe laat om ook maar een fractie van het menu te gebruiken bij die demonstraties, dan is dat niet iets wat vertrouwen wekt zo kort voor de launch. Wellicht dat Sony zich daarvan meer bewust was en de PS4 issues die nu nog bestaan (maar tijdens en vlak na de launch niet meer) niet de wereld in willen helpen. Vandaar die onduidelijke en geheimzinnige houding. En ze kunnen zich dat permitteren, want zoals Hybrid al zei: ze zijn al lang en breed door hun pre-orders heen.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Het punt is dat xbox one een heel nieuw systeem gebruikt vandaar dat de kans groot is dat niet alles lekker gaat lopen tijdens de launch. Bij de PS4 zijn een aantal dingen nog het zelfde. Maar sony gaf ook aan dat sommige features niet available zijn bij launch, Zoals resume.



    Volgens mij is de xbox one nog helemaal niet klaar voor 22 Nov, Wat ik denk is dat MS 22 nov zei omdat de ps4 dan ook al uit is(In amerika) Als ze de xbox one in 2014 releasde zou iedereen al een ps4 hebben, Tja waarom zou je dan nog een xbox one kopen als je steady zit met een ps4.

    Wat jij ook al zij ''korte deadlines'' Ik zie al voor me dat de xbox one employees zwetend en haastig achter hun pc zitten om alles snel voor launch alles voor mekaar te krijgen. Haasten kan nooit goed zijn, Vervolg van haasten is slordigheid en dingen over het hoofd zien, dalijk zitten er allemaal bugs in dat systeem.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is dat je dat van beide kan zeggen eigenlijk. Het is ook raar dat sites wel de Xbox One retail versies al hebben maar nog steeds een PS4 devkit hebben staan. Dus Sony is dan ook niet "klaar"
    Hoeft helemaal niks te betekenen of is gewoon oud nieuws net als het OS nieuws.
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Playstation heeft het probleem dat het netwerk nog niet online is gegaan, vandaar dat ze ook voorzichtig zijn met de PS4.

    Netwerk gaat volgende week online en dan ga je zeer waarschijnlijk meer zien.
     
  16. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben zeker benieuwd, EN morgen die gameplay. Je kon ook al Warframe naar je ps4 downloaden, Maar kon ik nergens vinden.

    als ik erop klik dan staat er pagine niet gevonden, Ligt aan het internet.(ja ik ben ingelogd op me psn acc)


    http://us.playstation.com/ps4/games/warframe-ps4.html
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet verder lezen?

    Dude ik maakte deze onzin belachelijk, want het gaat nergens meer over. Ik bedoelde dus...zodra er cool Xbox nieuws was, was er vrij gauw ineens een nieuw gerucht. Je hebt me duidelijk verkeerd begrepen.

    Denk zelf dat het allemaal heel erg meevalt. Er zijn videos van een XO die vastloopt en ook PS4, big deal. Pas wanneer mensen na launch hierover gaan klagen, dan is het niet best. Feit blijft dat MS al een aardig tijde tourt door de VS met XO's en waar is Sony? Behoorlijk stil. Maar uiteraard verschijnen daar niet eens geruchten over op SonyGAF. :D MS die hun party system verneukt...yeah...nah. :)

    Er zijn issues geweest of nog steeds met beide machines. PS4 overheat veel en crasht en XO crashed ook. Ook bij launch straks? Hopelijk niet, vast niet. Maar hoor je NeoGAF zo extreem over de PS4 issues als XO? Not by a long shot...hilarische forum eigenlijk. :D
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Als we hierop de machines gaan afkraken dan kun je net zo goed alle soft- en hardware het huis uit gooien. Als ik een net uitgebrachte grafische kaart koop dan zijn de drivers meestal ook niet iets om over naar huis te schrijven.

    En tja, neogaf zit vol met fanboys. Nu toevallig de Xbox One een slechte start maakt is dat het grootste doelwit.

    De laatste keer dat er consoles uitkwamen was het Sony die alles fout deed. "PS3 has no gamez, lololololol". :emo:
     
  19. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    redelijke prijs, mooie datum
    toch maar de Xbox One games bij saturn halen

    bestellen doe ik niet meer bij de saturn/mediamarkt concerns.

    ik heb laatst maar liefst 2 weken moeten wachten op GTA5,
    terwijl die al in augustus besteld was bij saturn.

    1 gelukje, ik heb 2X compensatie gehad van hun.
    ik betaalde eerst 51,99euro

    bij de release kostte het spel ineens maar 47euro bij de webshop

    eind goed al goed, had ik gta5 uiteindelijk maar voor 41euro, ssssttttt ;)

    [​IMG]
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Huh...komt een Xbox One game in NL dit jaar uit? Niet gewoon allemaal straks in 2014 direct bij launch alleen?
     

Deel Deze Pagina