Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    Huh dit heb ik gemist?


    Geruchten gaan over en weer, maar de meneer die dit de wereld in heeft geholpen heeft afgelopen tijd behoorlijk veel goed gehad (ookal kan dit gerucht gewoon onzin zijn)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Serieus? Damn...dan zijn het dus gewoon echt stakkers eigenlijk. Ik blijf mooi op dit forum, een prima forum. En daarnaast nog een andere.

    Launch is vrij gauw nu en dan gaan we het wel merken of we massaal berichten gaan zien van totale fuck ups van party problemen en een crashende OS. Ik denk zelfs dat je zoiets al meteen in reviews zou lezen. Alles komt goed. Mijn bron: Een insider. ;)
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Je had het over een PS4 die veel overheat, heb je daar voorbeelden van?
     
  4. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    A PlayStation 4 has been pictured at a Sony event, allegedly overheating and displaying a red line down the console and a warning message on screen.

    “It had a red light (where the typical blue LED light) and had a message on the screen saying that the console had a very high temperature,” explains an eyewitness “The security case was opened and in two seconds the error message was removed and the light had returned to its normal colour.”

    Some have described this as “The Red Line Of Death”, which it clearly is not as the console recovered quite quickly once it had some air.

    The red line and message seem like an excellent failsafe mechanism, warning that your console is getting too hot before any damage occurs.

    There is absolutely no indication that this is a production problem with the PS4, most things will overheat and turn red when placed in a small glass box. In fact, we are testing this theory right now and have shoved Blair in the TSA microwave oven, he has just passed “Red Pepper” and is well on his way to “Postbox”.


    ======================

    maar dat is wel normaal denk van die PS4

    ++++++++++++++++++++++

    deze vondt ik nog, al een oudere foto

    [​IMG]

    zo zie je maar weer dat al die PS4 gamers daar geflashed zijn,lol
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    No shit dat die dan overheat. :p
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het mooie is dat er een gigantische schande van werd gemaakt toen er foto's waren van een PC die Lococycle draaide en dat het op een Xbox One moest lijken. Ja dan ga je ook echt het geweldig mooie Lococyle tonen, haha. Dit is echter nog veel kwalijker, paar maandjes voor de release. Daarom kan ik die dude op Twitter ook alleen maar gelijk geven, we zien te weinig van de PS4 zelf.
     
  7. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0

    LoL :9
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Lol, Hij is een keer overheat geraakt omdat die in een glazen doos zat, En dat was het ook... Logisch dat die dan overheat raakt.
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik verwachte dat plaatje ook, doe dat met een Xbox One, 360 etc en je ziet hetzelfde gebeuren.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maybe, maybe not. Ook geruchten over een crashende OS. Geen geruchten over een overheating XO nog. Gelukkig maar. Gaat er gewoon om dat er zo'n zielige drukte gemaakt wordt wanneer iets mis is met XO, maar PS4...ah joh dat was maar 1xtje. Nu hou ik op over SonyGAF, want ze zijn al die aandacht niet eens waard. :p
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Je maakt je er ook veelste druk om:+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    More than i should idd. *)
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Huuuh, nog minder dan een maandje :cool:
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    +1


    Nog maar 32 dagen... Wat gaat de tijd snel zeg. Ik wist nog toen ik zei dat het nog 58 dagen duurde, Dat waren eens tijden!!!!
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :emo:
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    och, de jongen is enthousiast. Ik kocht ooit eens GTA en toen ik hem in mijn handen had liet ik van enthousiasme een klein poepie in de winkel. Die dingen gebeuren. Dan vergeet je weleens wat.
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    We zitten op xboxworld ...

    Who cares als mensen spelfouten maken. :+
     
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Idd, Trollen doen ze graag als ze de kans krijgen hier.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een d/t foutje zal me ook weinig boeien hoor en ik ben ook heus niet perfect. Maar aan een zij/zei fout kan ik me soms wel eens ergeren. :+


    Maar inderdaad het is nog maar een maandje weg.. pff wat gaat het toch snel. :eek:
     

Deel Deze Pagina