Ze zijn echt dom bezig! Ze hadden alle standaard gamemodes niet moeten weghalen. Nu willen ze ons verplichten om de nieuwe gamemodes te spelen. Ik hoop dat we alsnog 'Demolition' later terugkrijgen...
Gaat lekker met deze topic Waar zijn de CoD die hards Anywayy Alle camo's En de Marksman rifles waar nog geen plaatje van is IA2 Mk 14 EBR MR-28 SVU Dragunov ----- En de MOAB komt terug. ''Secret'' killstreak dus ook deze krijg je bij 25 killstreak
Net zoals in MW2, daar werd mijn objective die vuile Nuke campers aan te pakken (wel 3 gratis kills meestal )
Mwaa valt wel mee. Je gaat wel veel defensiever spelen. Vooral met Sitrep Pro is het easy. Je hoort ze van km's ver aanlopen. Maar het nieuwe aan deze MOAB in Ghost, is dat het de map helemaal veranderd. Huizen storten in waardoor er nieuwe paden ontstaan etc. Wel vet
Nog een week te gaan en dan weer knallen. Ik haal 'm zowieso eerst voor 360 en dan volgend jaar voor de X1. Trouwens jammer dat je er dit jaar niet bij bent. De rest van de Clan begint ook gewoon op de 360 (behalve ATL Maghrabi meteen op de PS4). Jammer a sahbi!
Ja, dacht eraan om een tweedehands 360 te halen maar zit met tentamens de komende twee weken. Ghost is het laatste wat ik nodig heb haha en twee weken later komt de PS4 al. Het is jammer dat jullie niet allemaal de PS4 gaan halen. Wie gaat wat halen trouwens? Stuur maar in PM
Was die zombie mode in Black Ops 2 een beetje de moeite waard? Die alien mode lijkt me toch best wel tof !
Heb em gelukkig sowieso weer paar dagen eerder! Die alien mode ziet er nice uit, lachen met wat vrienden.
Haha! Toch best grappig dit. Jarenlang loopt menig mens merg en been te klagen dat Treyarch dus Infinity Ward kopieert ... en nu is het andersom Lijkt me overigens wel een goede toevoeging! Beter als dat waardeloze Spec-Op's!