[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik durf te wedden dat dit 3/4 keer niet het geval is. Topclubs hebben ook wel is een wedstrijd waarin werkelijk alles tegen zit, dus waarom zou dit in Fifa niet kunnen.

Als jou team gewoon 100 chem is en het loopt alsnog niet dan ligt het volgens mij echt aan jezelf. Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik denk dat je zelf ook weet dat het niet aan fifa ligt.

Ik ben nu trouwens ook best wel benieuwd naar je team.

Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  2. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Laatste vijf potjes domineer ik met mijn 4-4-2 (2) opstelling en heb ik constant 65% balbezit of zelfs meer en heb ik vaak 3 keer zoveel schoten (niets overdreven aan deze stats) en toch gaan mijn ballen er niet in. Op de paal, op de lat, slechte aannames voor de goal, kopballen die van de lijn worden gehaald, maar eigenlijk het ergste: een Di Natale die 0 kans heeft tegen een Vidic of een Benteke die weggebeukt wordt door Koscielny. Dat is fucked up. Heeft me een (deel van m'n) controller gekost. FIFA14 is in vele opzichten irritanter dan FIFA13, ook al - zonder te patsen - domineer ik veel wedstrijden en sta ik verdedigend erg goed. Er zitten nog teveel bugs in qua aannames, passing, rare animaties, stroefheid van het spel, etc. Eigenlijk vooral in FUT14, waar het in H2H weer meevalt. Wederom heeft EA ervoor gekozen om alle FUT-statistieken van spelers met 2 of 3 omhoog te gooien t.o.v. de H2H-stats, waardoor het weer een arcade-spelletje geworden is waarbij de winnaar degene is met de meeste kopballen, cornergoals en LB + Y passjes en niet degene die het beste voetbal speelt. Leuk als dat één in de vier potjes is, minder als het ieder potje is. Ik ben niet van het optimistische, neppe voetbal en dat is een gebrek als je FUT wilt spelen. Feit. ;)

4. KidInk

KidInk Guest

Vandaag opzich een redelijk chille season pack gekregen; Balotelli en een squad fitness zaten erin. Toch wel weer pak en beet 22k. :)

5. haggis

haggis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    FUT is altijd al arcade geweest.
    De CPU doet het meeste voor je.

Maar zo te lezen speel je assisted.
    Je moet alles is op manual zetten gaat er een wereld voor je open.
    Hele andere animaties je hebt veel meer controle.
    Lijkt in het begin heel moeilijk maar met wat oefening is het een totaal ander spel dan wanneer je assisted speelt.

Begrijp zo wie zo niet dat mensen met assisted spelen.
    Waarom zou je een game willen spelen die door de CPU bestuurt word.

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Alles op manual is inderdaad compleet anders. Wennen, maar wel leuker!

7. KidInk

KidInk Guest

Heeft er iemand anders ook nog problemen met de EAS FC servers? Ze liggen er voor mij sinds gisteravond uit.

8. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze heb ik een vraagje. Misschien hebben meerdere mensen dit probleem.

Zoals sommige hier zal ik in november de switch maken naar PS4. Is er een mogelijkheid of manier om de coins wat ik nu heb op de 360 naar de PS4 te krijgen?

Zou behoorlijk zonde zijn om deze coins ongebruikt te laten wanneer de ps4 er is

9. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet mogelijk.Je kan je coins van xbox 360 naar xbox one meenemen en van ps3 naar ps4.

Sent from my iPhone using Tapatalk

10. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt dat wist ik al. Misschien dat er een andere manier is

11. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw team nodig. Budget 800k. Opstelling maakt niet uit. Het liefst een hybrid. Voor de rest maakt niet uit. Maak er maar wat leuks van.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In de H2H speel ik alles op manual behalve normale passing op assisted en schoten op semi. Dat speelt inderdaad veel fijner, zo speelde ik FIFA13 en eind FIFA12 ook al. Je geeft zelf de passes en niet de computer.

Echter is FUT zo arcade en overpowered op bepaalde vlakken dat het voor mij niet eens leuk is om manual te spelen tegen tegenstanders die de overpowerede aspecten voortdurend gebruiken. De hele pot LB + Y buttonbashen. Leuk om 1v1 op manual te spelen, maar hatelijk om beter te zijn en moeite te doen op manual en dan een onmogelijke steekpass met buitenkantje voet perfect op maat tegen te krijgen en dan helemaal als die ook nog eens afgemaakt wordt met een kopbal. Lekker is dat. :+

Nee dit is niet mogelijk. Zoals al gezegd wordt is het mogelijk om je coins van de 360 naar ONE en PS3 naar PS4 te nemen. Onderlinge overdracht van data tussen Sony (PlayStation) en Microsoft (XBOX) zie ik niet gebeuren in de nabije toekomst.

13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Maak er wat leuks van? Whahaha wie denk je wel dat we zijn. Maak duidelijk wat je wil, welke spelers er wel/niet in moeten, welke competitie(s) etc. etc.

14. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je me belachelijk wilt maken dan ben je bij de verkeerde. Als ik weet wat voor spelers ik wil dan kan ik toch zelf me team maken. Ik vraagt het hier omdat ik niet weet welke spelers ect. Hoog niveau hier op het forum.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Toegeven, wat meer informatie kan geen kwaad. Wat is je speelstijl etc..

16. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel passen en steekballen.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Belachelijk maken doen we niet, maar het is niet veel gevraagd om eens wat specificaties te geven. Je hebt de afgelopen tijd meerdere teams aangevraagd en ik heb er meer dan een handvol voor je gemaakt maar één voor één wees je ze af. Ik (en mensen die dat zien) blijf niet voor jan met de korte achternaam teams voor mensen als jij maken.

Zie onderstaande in afgelopen week:

Na een team dat ik voor je maak, krijg je standaard zoiets:

Dus ja, ik kan begrijpen dat mensen er weinig zin in hebben om teams voor je te maken als je steeds weer zonder specificaties komt. Heeft niets met belachelijk maken te maken, maar eerder met normale gang van zaken. Wil je dat er iets gedaan wordt, ga je niet steeds terugkomen met een nieuw budget waarvoor men een team voor je moet maken, zonder enige specificaties, om hem daarna niet goed te vinden. ;)

Geef aan wat voor spelers je fijn vindt, wat voor niet. Uit je reacties op teams die ik maak blijkt dat je genoeg spelers hebt die je níet tof vindt. Geef aan hoe je speelt: via de flanken en op de voorzet of door het centrum of zoals 99% continue button-bashend op LB + Y. Uit 'passen en steekpassen' en een budget kan je ook iedere mogelijke kant op als je geen opstelling, nationaliteit, skills, tactiek, etc weet.

Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  18. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet veel gevraagd om een team te maken. Ik vraag op een forum voor onder andere FIFA vragen dus ook voor squad request. Als je geen team wilt maken hoef je dat niet te doen. Dus waar jullie je zo druk om maken. Haha

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Omdat hier behulpzame mensen zitten proberen ze toch met hun beste beentje voor een team voor een mede forumlid te maken. Maar zoals Siemenn al aangeeft heeft het toch vrij weinig nut want er is altijd wel wat dat niet goed aan het team is. :9

20. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je moet een team maar goed vinden ookal vind je het niet goed? Op een ander forum vroeg ik precies hetzelfde en kreeg ik 3 teams van 800k zonder te vragen om meer details. Jullie willen gewoon dat ik zeg welke competitie,land,opstelling,speelsteel en spelers ik wil zodat het heel makkelijk is om een team te maken zodat het maar weinig tijd kost. Echt behulpzaam ja.

Deel Deze Pagina