Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol oke..
    Ten eerste is MS store niet Amazon
    En ten tweede is het dus een "gevoel".

    Sommige mensen.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We zullen zien, hoe is het nu met die MS store en paypal. Aangezien m'n order er nog steeds staat en ik ''betaald'' heb met m'n paypal.
     
  3. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
  4. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb weer contact gehad met Microsoft Store Duitsland, die hebben mij het volgende verteld "Als jouw order status op BackOrdered staat, krijg je hem waarschijnlijk over 2 weken binnen na de release"

    Nou wil ik hem bij amazon.fr bestellen, welke optie moet ik kiezen bij het verzenden? Want ik wil namelijk ook spellen bestellen.

    Choose your method of delivery


    Fast (2-3 working days)
    Delivery in 1 business day in the Netherlands (1 business day)


    Choose your delivery conditions

    Send items in a minimum package

    Send each item as it becomes available ( with extra charge )
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  5. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar hoef je geen zorgen over te maken, zolang je maar het bedrag op je PayPal maar hebt staan dan is het goed.
     
  6. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    BackOrdered heeft iedereen er staan volgens mij.
     
  7. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    `If the order status says "backordered" a shipment on release date will not be possible. The might be delays of a couple of days to 2 weeks. I'm very sorry.`

    En ik heb het aan die idioten ook door gegeven dat ze het beter voor elkaar moeten krijgen, je zet een product op je website met dikke letters 'Pre-Order your Xbox One Day One Edition and get it on the release date' en vervolgens zet je hun order status op "BackOrdered"

    En die klantenservice die maar elke keer een andere geven... slaat ook nergens op, neem je contact op met ze en eentje zegt je krijgt hem wel op de release dag en nou zegt eentje nee, pas over 2 weken.

    "You're welcome. Have a nice day. I will forward your feedback to the apropriate department."
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  8. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol-)
     
  9. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar een day one edition in de pre order staan.
    Lijkt me sterks dat tie dan niet op tijd geleverd wordt maar pas 2weken later.
     
  10. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest lol vanwege zijn quote.
     
  11. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het verkeerde bericht gequote;)
     
  12. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb even zitten zoeken op internet, nou blijkt dat een pre-order bij Microsoft Store altijd op "BackOrdered" staat. En volgens Microsoft Store Nederland zou je hem dus gewoon op de release dag krijgen. En Microsoft Store Duitsland zegt dat ze een warenhuis hebben in Eindhoven...

    Ik geef het op met die *** Microsoft Store Duitsland, ik ga hem gewoon bij amazon.fr bestellen.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik weet niet wat er zo kut is aan Microsoft.de hoor. Ze hebben idd een warenhuis in Eindhoven, dus reken maar dat je de X1 binnen max 2 dagen binnen hebt.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Natuurlijk staat hij op BackOrdered. Het is immers een product wat niet op voorraad is in het systeem, vandaar dat hij standaard op BackOrdered staat. Ze hebben gewoon geen andere benaming voor een pre-order in hun ordersysteem staan.

    BackOrder wil niets meer zeggen dat hij op een later moment wordt geleverd, dan wanneer je 'm besteld hebt. Dat klopt ook, want je besteld 'm nu maar hij wordt pas 22 november geleverd. Dus de status is gewoon een default status.

    Er is al vaak genoeg door de Helpdesk verteld dat we 'm gewoon 22 november binnenkrijgen aangezien het warenhuis in Eindhoven zit. En laat ik nu net onder Eindhoven wonen. :+ Ook al rij ik voor m'n eigen Xbox One naar Aachen.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar staat backorder. Zie dit namlijk niet staan?

    Xbox ONE Day One
    Preis: 499,99 € inkl. MwSt.
    Menge: 1
    Status: Wird bearbeitet
    Versenden
    Vorbestellung Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  16. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Microsoft Store zorgt ervoor dat je gaat twijfelen, te minste bij mij wel. Waarom kan men niet duidelijk zijn? waarom is dat zo moeilijk voor die mensen?

    Het is hun eigen product en ze kunnen het niet eens garanderen op welke dag je hem zou binnen krijgen. Ene keer zegt die klantenservice, ja je krijgt hem op de release dag binnen en de andere keert zeggen ze "2 weken"... ja wat is het nou?!

    Kijk bij Amazon.fr staat het te minste duidelijk op.
    "Dit artikel zal worden gepubliceerd 22 november 2013.
    Bestel hem vandaag nog.

    Gegarandeerde levering de dag van de release?
    De "Gegarandeerde levering de dag van release"-optie is beschikbaar voor de meeste adressen in Europees Frankrijk en Monaco. Log in om te zien of je het kan krijgen. Meer . "
     
  17. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Dit staat bij mij en bij de meeste.
    Xbox ONE Day One
    Preis: 499,99 € inkl. MwSt.
    Menge: 1
    Status: BackOrdered
    Versenden
    Vorbestellung Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten.

    En bij mijn Forza Motorsport 5 Day One Edition staat:
    Preis: 69,99 € inkl. MwSt.
    Menge: 1
    Status: Wird bearbeitet
    Versenden
    Vorbestellung Bestellen Sie jetzt vor, um Forza Motorsport 5 for Xbox One am Tage der Freigabe zu erhalten.

    Wanneer heb jij hem ge-preorderd?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gast, doe niet zo panisch. Ik heb 'm 16 augustus besteld en bij mij staat er precies hetzelfde. Reden? Zie mijn comment hierboven.
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    18/6/2013

    Ik hoef mij dus geen zorgen te maken?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Besteld op 16 augustus
    En voor de azijnpissers. Besteld op Microsoft.de, vertaald met Google Translate.
     

Deel Deze Pagina