SP is wel leuk inderdaad. Paracel Storm is best vet met die storm erbij. Ook een map met allemaal slootjes, daar moet ik wel even aan wennen Eerste wapens en accessoires geunlocked, werkt ideaal met Battlelog om je loadout te veranderen. Je hebt ook behoorlijk wat messen
Sure . Btw, hoe groot is het verschil in framerate vergeleken met de Beta? Die liep op m'n desktop echt hels, ik weet nog niet of ik BF4 binnenkort koop of eerst een AMD 280/290X en daarna BF4, want m'n huidige videokaart is aan vervanging toe.
Werkt een stuk beter, soms wel een grafische bug maar werkt uitstekend, kan hem zelfs op Ultra spelen.
Mooi . Hoe draait ie eigenlijk in verhouding met BF3, en wat zijn je specs? Als ik m binnenkort haal ga ik m waarschijnlijk alleen op mn laptop spelen omdat ik mn desktop nog amper gebruikt, mn laptop draait BF3 op medium-high op 40fps op 1080p, maar de betavan BF4 was op mn laptop en mn desktop echt een hel...
http://tweakers.net/gallery/383284/#tab:inventaris BF3 kon ik op High/Ultra spelen (meer High), nu BF4 op Ultra maar misschien heeft ie het wel lastig als het wat drukker op het scherm wordt. Laadtijden zijn wel lang.
Ze hadden het gefixed volgens mij. Je moet nu echt timen en in de beta kon je gewoon spammen als je voelde dat je geknifed werdt. Maar ja dit lijkt makkelijk idd. Daarom knife ik eigenlijk nooit. Heb voor niks een wapen.