ik twijfel heel erg over deze titel vind het jammer dat ze afgestapt zijn van het originele AC 2 concept die was zo geniaal vet daarna vond ik m veel en veel minder vond Assasins Creed 3 dan wel weer erg leuk maar dat schepen varen en plat bombarderen vind ik maar niks dus ik twijfel echt eerst maar eens reviews afwachten maarja aangezien deze maand ook BF4 en Cod Ghost uitkomen hmm lastig..
Om 10 uur gaat embargo er af dan zullen er veel reviews online komen weet iemand al hoe je aan elite gear kunt komen voor je schip?
PlayStation 3 versus PlayStation 4 Wij hebben Assassin’s Creed IV: Black Flag zowel op de PlayStation 3 als PlayStation 4 kunnen spelen en daarbij viel ons het volgende op. De PS4-versie is rijker aan detail, met name door scherpere textures, en lijkt een hogere framerate te hebben. Toch ziet de PlayStation 3-versie er wat ons betreft niet veel minder mooi uit. De overvloed aan detail en scherpte maken de PS4-variant bij vlagen namelijk wat te onecht. De regendruppels waren bijvoorbeeld zo scherp, dat ze het realisme voorbij waren.
Ik zat zelf een gameplay video te kijken van de nextgen, en het lijkt inderdaad niet enorm verschillend vergeleken met de currentgen.
Kon de hele morgen niet op de server komen om de vloot missie's te doen. Het is al verholpen want kon net weer een paar schepen versturen :thumbup: