Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Niekess

    Niekess Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waar je nu nog een Xbox One kan bestellen en die dan ook op 22 November krijgt of enkele dagen later?

    Het hoeft geen day one te zijn. Amazon wil niet echt lukken omdat ik geen creditcard heb en die ook niet hiervoor wil aanvragen/aanschaffen.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm dat gaat moeilijk worden dan. MS store doet wel gewoon paypal maar daar is die uitverkocht. Wat een optie is is om naar Duitsland te rijden. Maar dat ligt eraan waar je woont natuurlijk. :)
     
  3. Niekess

    Niekess Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Westen van Overijssel, maar zit ook met werk dus dat word hem niet echt. :p

    Zit ook al wel te denken om een creditcard aan te schaffen alleen weet ik niet zeker hoe het zit met de minimum inkomen. Zo staat er op de site van ABN Amro dat ik 1500 netto inkomen moet hebben maar dat heb ik dus niet. Weet niet of dat anders is voor student, staat er niet bij.

    Zal die creditcard dan ook echt alleen maar hiervoor gebruiken en voor Windows Store developer account.. :p
     
  4. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Je kan desnoods ook een dag vrijnemen? of je vraagt aan mensen in je omgeving of zij er een voor je willen bestellen als zij rond deze periode naar Duitsland gaan.
     
  5. Beumas

    Beumas New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet ik zeker dat Amazon.fr gegarandeerd kan leveren op de releasedatum? Er staat wel leverbaar vanaf maar er staat nergens dat ze genoeg voorraad hebben.

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
     
  6. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik dus ook bang voor. Heb daar eentje besteld maar blijf het toch verdacht vinden dat die maar pre orders blijven aanvaarden. Zeker als je weet dat de uk en de site niets meer aanvaarden gedurende een langere tijd.
     
  7. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Enige optie is daar CC, je kan dan toch altijd annuleren en je geld terug vragen als het niet geleverd word. Maar Amazon is internationaal bekend en heeft een goede naam. Die gaan heus niks beloven om dan het niet na te komen. Vooral met zo'n grote release. Die krijgen dan veel shit over hun heen. Nog paar dagen wachten en dan heb ik mijn CC, direct bestellen dan.

    Alleen begin steeds meer te twijfelen of het wel waard is om die paar maanden eerder de X1 te hebben. BF4 is de enige game, misschien Ghosts die ik wil spelen. Titanfall is een mooie game, komt pas maart.
     
  8. Niekess

    Niekess Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan maar ga niet speciaal hiervoor vrij nemen. Gaat ook niemand die ik ken rond die periode naar Duitsland.
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het is maar net hoe graag je hem wilt hebben.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0

    Inderdaad ik wacht rustig de day one NL versie af. Ben benieuwd wat de 2e gratis game gaat worden naast Fifa :D.
     
  11. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    de shops raken steeds leger,
    ik had nog gekeken bij de duitse otto

    maar daar kan ik nog niet helemaal wijs uit betreft verzendingen

    ze hebben wel een mooie aanbieding, 1 extra controller erbij

    [​IMG]

    en korting ,wat wil je nog meer
    misschien dat iemand het even kan uitvogelen, of dat er een afhaalpunt bij de duitse grens ergens is (dhl dacht ik) of levering naar nederland.

    moet even aan het werk, rond 5uur weer trg. tnx
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2013
  12. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedendag mensen. Ik ben nieuw op dit forum en heb aan de hand van deze thread wat informatie weten te winnen om dit jaar nog een Xbox One te kunnen krijgen. Ik vond het daarom wel zo netjes om een account aan te maken om verdere ontwikkelingen van mijn kant door te geven. Heb op maandag namelijk een Xbox One Day One Edition + Fifa 14 besteld op Amazon.fr.

    Bij mij staat de verwachte leverdatum op 22 november, maar eerlijk gezegd ben ik er nogal huiverig over aangezien de One op vele andere sites (zoals de Duitse en Britse Amazon en de MS Store) niet meer te bestellen is. Ik ben daarom benieuwd naar toekomstige wijzigingen van anderen en zal ook de mijne even doorgeven zodra er iets in mijn bestelstatus is veranderd.

    Met vriendelijke groet.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Amazon.fr is prima. Komt goed. UK is gewoon uitverkocht omdat UK een Xbox land is. En in Duitsland is die op Amazon uitverkocht omdat heel veel Nederlanders daar bestellen, heel Scandinavie en Oostenrijkers. Frankrijk is minder groot Xbox land en alleen de meeste Belgen bestellen daar en nu ook wat Nederlanders. Dus gaat daar minder hard. :)
     
  14. Beumas

    Beumas New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ondertussen ook besteld op Amazon.fr en ook nog gemaild of het zeker is dat ze hem gaan leveren. Heb een mail terug gehad dat ze gewoon leveren en bij het bestellen staat ook dat ze een gegarandeerde datum van 22 november beloven, dus dat moet allemaal wel goed komen.

    Vind het wel super, scheelt mij weer een ritje naar Duitsland/Frankrijk.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Goed om te zien dat de iinteresse in de Xbone aan het toenemen is.
    Ik heb vertrouwen in Amazon.Fr ,want die staan bekend om hun uitstekende service.
     
  16. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop dat er nog genoeg zijn. Moet nog paar dagen wachten op CC, er is helaas geen andere optie|:-
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Cancel je later toch je CC als je er geen voorstander van bent.
    Voor nu is het de beste oplossing.
     
  18. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat ga ik sowieso doen. Alleen heb zaterdag CC besteld en het kan maximaal acht dagen duren, dan is het in zijn totaliteit afgerond. Dat is dus uiterlijk volgende week woensdag. Hoop dat Amazon.fr dan nog steeds exemplaren beschikbaar heeft.
     
  19. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar, ik dacht bijna dat ik straks alleen op xbox live zou zitten met een Xbox One ;)
     
  20. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Door de jaren heen heb ik regelmatig spullen besteld bij Amazon (van boeken naar electronica tot zelfs schoenen) en heb er persoonlijk nog nooit slechte ervaringen mee gehad. Ik zat er echter wel een beetje mee dat je zonder problemen nog een X1 kan bestellen terwijl hij bij andere Amazon winkels niet meer te bestellen is. Als de X1 in Frankrijk minder populair is, zoals werd gezegd, verklaart dat een hoop.

    Ik heb 22 november in ieder geval in mijn agenda gezet. Fingers crossed!
     

Deel Deze Pagina