Als je elkaars vriend ben kan je dat ook zien op de minimap. dan komt er een blauw cirkeltje om heen te staan. Bij de crew is dat groen. Ik vermoed dat het alleen werkt als je op socialclub vrienden bent
Ok thnx. Gaat goed komen. Heb in iedergeval een social club accountje aangemaakt. Moeten men vrienden ook even doen, dan kunnen we een crew maken.
Heeft iemand hier al de buffalo van Frankling? Of weet iemand hoe je daar aan kan komen? Vind dat echt z'n gave auto, wil die nog in mijn collectie toevoegen Het schijnt zo te zijn dat als je hem eenmaal heb dat je de auto ook door kan geven aan andere via missies.
Is het nieuws over de DLC van aankomende maand al geplaatst hier? http://www.rockstargames.com/newswire/article/51636/grand-theft-auto-online-update.html \o/
Kun je gewoon vinden op de straten van Rockford Hills ect, rondom de duurdere buurten van LS. Maar ik ondervind hetzelfde probleem als met GTA IV, als je opzoek bent naar een auto rijd hij praktisch niet rond, totdat jij achter het stuur stapt. :{
Dat is de normale Buffalo. Die van Franklin is net iets anders en is eigenlijk niet online te vinden. Als je hem vind wil ik em graag van je dupen! Misschien eens op gtaforums.com kijken, zijn vaak wel topics te vinden waar mensen die auto's die niet online horen aanbieden om te dupen.
http://gta.wikia.com/Buffalo Ik wist niet dat de eerste Buffalo deze was: Wat een vet geluid maakte dat ding. Zoiets mis ik eigenlijk wel, een dikke V8 met die roffel.
Ik ga eens opzoek, moet wel te fixen zijn. Op YT staan filmpjes dat je dan die personen moet toevoegen op Live, dan kan je de auto krijgen, maar die willen er vast wel wat voor terug hebben. en die filmpjes hebben 70K views dus er zal wel een wachtrij zijn
En die 500 k die duurt nog even ? Vind wel dat het online snel saai wordt hoop dat ze snel iets nieuws van missies enzo uitbrengen
Zojuist rank 100 bereikt en 1000G binnen voor GTA V... \o/ Kan mijn console eindelijk weer wat meer rust krijgen! Al ben ik GTA Online eigenlijk nog lang niet zat, zeker niet als ik samen met vrienden en crew-leden kan samen spelen. Blijft gewoon leuk als je genoeg verschillende dingen speelt, en gebruik maakt van zelf gecreëerde playlist vinden wij.
Het lobby systeem is zo opgezet dat hij je altijd bij vrienden probeert in te delen, ook als je na armpjedrukken teruggeplaatst wordt. Helaas is het systeem best gevoelig voor netwerk problemen en worden daarom vaak party's uitelkaar gehaald. Vaak ligt dit aan je NAT.
Vandaag al 2x gehad dat m'n 360 vastloopt tijdens het online spelen. Meer mensen die er last van hebben?