Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    \o/

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nee...figures. Was het een PS4 exclusive geweest had je het exact tegenovergestelde geroepen. Is wel jammer dit. Not impressed...wow. Dude de gezichten zijn overduidelijk mooier dan welke game dan ook....qua gezichten! Het is niet eens zo'n wonder ook....het is Crytek. Dat zijn gewoon sowieso tech-wizards.

Sorry als ik niet super onder de indruk van die sorcerer ben. En nogmaals...tenzij Crytek leugenaars zijn is dit allemaal in-game. Ze hebben gezegd dat gameplay en cutscene één zijn qua graphics. Hey we gaan het zien straks.

Ik heb ook duidelijk gezegd dat Killzone zijn mooie dingen heeft, maar MIJ doet Ryse echt veel meer op dit moment.

Laatst bewerkt: 29 okt 2013
  3. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man man man het fanboynisme verergert nog met de jaren...

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    [Algemeen] Xbox One [Deel 4]

Het is ook een smaak ding, maar doen als of het 3 keer niks is puur vragen om aandacht.

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Zo doet The Dark Sorcerer me helemaal niks was gewoon een gare tech demo:+

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Kijk dat is al een fout, je denkt voor een ander, niet meer doen.

Ik ben gewoon niet onder de indruk van Ryse, en dit heb ik al eerder gezegd.
    De game ziet er goed uit maar thats it.

Ik snap dat jij als xbox liefhebber dat niet begrijpt.

7. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, genoeg games die er sexy uitzien maar niet mijn genre zijn.
    Maar daarom wil het toch niet zeggen dat het niet mooi is.
    In de begin tijd van de PS3 kwam het spel Heavenly sword uit. Totaal mijn genre niet, maar wat waren die GFX mooi.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je bent zeker niet onder de indruk van gameplay videos ofzo? Want niet onder de indruk zijn van die gifs van de characters....dan weet ik het effe niet meer. Serieus :)

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, game ziet er goed uit absoluut, maar zoals ik zei ik ben niet onder de indruk.

10. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dit is toch het algemene XBO topic? Jammer dat de troll-discussies zich ook weer een weg hier naartoe gevonden hebben.

Waarvoor kunnen we de ongevraagde negatieve meningen niet in het Versus topic houden? |:-

Laatst bewerkt: 30 okt 2013
  11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik blijf gewoon mijn mening geven, wat je kunt doen is het bijvoorbeeld negeren.

En zo kritisch was mijn mening niet eens.

12. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik krijg serieus gewoon hoofdpijn als ik dit topic en die PS4 vs. One topic doorneem. Wat een ongelofelijke domme dingen worden er geroepen en wat een hoop irritante ventjes.

Ontopic: Ryse ziet er erg goed uit maar ik hoop ook echt dat het tof is om te spelen. Ik ben een beetje bang om nu al een pre-order te plaatsen. De vergelijking met een tech-demo en een shooter is toch heel vreemd? Natuurlijk zag dat er ook erg goed uit maar het is toch heel iets anders...

13. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de plek waar jij je mening ventileert is niet altijd de ideale imo..

Zelfde als dat ik in een Kerstman topic zeg dat ik niet onder de indruk ben van de Noordpool en elfjes en dat Sinterklaas met zijn zwarte pieter vele malen beter is..

Ongevraagd je mening geven wat een domper op de "sfeer" zet. U get my point?

14. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Negeren kunnen ze blijkbaar moeilijk mallekai haha, mij gaat dat makkelijker af nadat je je profiel foto in die Sony topman en je tekst greatness awaits hebt veranderd :p

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er zit een ignore list in het forum, heel handig

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dan nog kan ik mijn mening geven toch? ik zeg ook niet dat die game er niet uitziet toch? er wordt hier vergelijkingen gemaakt met Killzone etc dan ga ik daar op reageren.

Ik heb gezegd dat Ryse er goed uit ziet maar dat ik niet onder de indruk ben, het lijkt me dat ik dat gewoon kan zeggen.

Daarom heb ik zoiets van als het je niet bevalt wat ik zeg dan kun je me beter negeren.
    Neem het met een korreltje zout.

Heb zelf ook nog altijd de XBO in de pre-order staan, en er is 1 game wat mij gewoon heel erg aantrekt maar die komt voorlopig niet voor de XBO en DAT vond ik wel indrukwekkend.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, als ik al een fan boy ben, dacht het niet, dan is het wel een MS boy. Maar de PS4 lijkt mij toch de beste nextgen console. Maar allas, ga ze toch beide kopen. De One al gepreordered, de PS4 hoop ik ergens met een mooie bundel te scoren. Dan ga ik de multiplatforms gewoon spelen op het platform waar de game het beste is ...

En Ryse trekt me totaal niet. Maar wellicht maken de reviews straks dat ik van gedachten verander ...

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ryse ziet er mooi uit. Ergens heb ik wel het gevoel dat het een korte game zal zijn

19. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor de tip :)

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Daarna hebben we de MP nog! Al verwacht ik niet van Ryse dat het een hele lange game gaat worden, wel hoop ik dat er upgrade of level-up mogelijkheden zijn.

Deel Deze Pagina