Wat zit er nog meer in die box van de MM? Of is het alleen de game die erin zit. Want op de foto's lijkt de (exclusieve) doos wel veel dikker te zijn dan 1 wiiu doosje.
Weet iemand of die actie voor de Kat-Mario hoes nog steeds geldig is? Ik zie er niks van staan op de site van Mediamarkt of Saturn.
Het staat op de Twitter en/of facebook van Nintendo dat als je daar besteld je die hoes krijgt. Dat er op de Mediamarkt of Saturn pagina niets over terug te lezen is, geeft mijns inziens maar weer aan hoe goed dat (online) marketing team van Nintendo Nederland is...
Daar moet je als Nintendo zijnde harde afspraken over maken zodat je klanten niet in zo'n sitatie terechtkomen als nu zodat ze niet weten of ze nu wel of niet die hoes krijgen.
Vorige week Super Mario Bros Wii U gekocht. Ik dacht dat ie niet zo heel tof was, maar ik vind het toch behoorlijk vet eigenlijk. Ook best pittig trouwens, dat is wel fijn. Leuke game, maakt het wachten op 3D World wat dragelijker.
Lekker ouderwets 2d door die levels jumpen met Mario blijft gewoon lekker. Jammer van de muziek, had best iets minder generiek mogen zijn.
Ja dat is waar. Die muziek zuigt wel een beetje, maar de game is ouderwets moeilijk, dat is wel tof. De New serie vind ik veel te gemakkelijk.
Iemand ervaring met Wii Fit? Ik hoef niet af te vallen, maar 'spelenderwijs' wat fitter worden klinkt aantrekkelijk. Is de game daar geschikt voor? Of is het toch echt meer gericht op afvallen?