Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, hopelijk gaan we die kant niet op.
    En die gifjes worden langzamerhand irritant.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gifjes zijn niet alleen op Neogaf toch? Komt bij die fanatiekelingen daar maken vaak best geinige dingen :)

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=707073

    CoD alleen voor de X1 uitgesteld? Dat snap ik niet. Het spel is al gold en zelfs te downloaden.
     
  3. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet het niet meer 100% zeker, maar volgens mij begon Infamous 2 met een recap van infamous 1. Misschien doen ze dat weer, al heb ik begrepen dat deze infamous wel beetje los staat van de eerste twee.
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    /Mod Niet zo lopen provoceren~Kevf
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2013
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Door een beetje de topic door te lezen is de Xbox One versie delayed tot de console is gelaunched, dus eigenlijk is de game niet eens delayed. :+
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ah dat is waar ook. Toch vaag hoe dit dan gaat. Ik ben benieuwd wat de redenen zijn.
     
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Sommige wel, maar het soort gifje waar het nu over gaat mag lekker op Neogaf blijven. Ik vind ze ook een beetje denigrerend en niet echt bevorderlijk voor een discussie.
     
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Erg offtopic maar +1.
    Begin die gif's meer dan zat te worden.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    In Tapatalk bewegen ze tenminste niet.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Boodschap gehoord. De gulden middenweg: er komt uiteraard geen totaalverbod op gifjes, maar ik zal letten op replies die alleen maar om het gifje draaien/alleen maar een gifje bevatten.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik dacht al....damn als die nu ook nog eens is uitgesteld. Ik vroeg gisteren op UnionVGF hoe het kan dat de developers van Forza 5, NBA2K14 en FIFA 14 geen problemen hebben met de resolutie. Iemand legde uit dat dat nieuwe engines zijn. Stel dat is zo, dan zullen we nog wel even kampen met 720p op verdere BF games en CoD. Ben toch wel benieuwd waar het nou aan ligt. Want het is gewoon zeer slecht dit. En we betalen ook nog eens meer voor het apparaat ook.

    Hoe dan ook, ik ben nu vooral benieuwd naar vergelijkingen tussen games in mooie kwaliteit videos. Dus Gamersyde enzo. Dan pas ga je echt zien of dat resolutieverschil in BF4 (meh CoD) echt zo erg is.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die kans acht ik best aanwezig met name voor de cross-gen spellen. Helemaal als je op een X1 met iets beperktere algemene resources zit en een ESRAM wat weer redelijk uniek is voor de X1 dan vermoed ik dat het best lastig is om te optimaliseren voor de X1.

    Nieuwe spellen die niet meer crossgen zijn zullen (hopelijk) hier wel beter rekening mee kunnen houden. Want idd een Forza 5 draait toch wel erg netjes.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad man. En anders zitten we dadelijk met games als Destiny nog steeds met lagere resoluties. Dat zou wel echt zuur zijn, i ain't gonna lie. Anyway:


    Albert Penelloā€¸@albertpenello
    @rjtherocker This is an old XDK build. Not up to date. Game doesn't get squeezed like that and it's super slow. Current builds WAY faster.


    Super slow? Oh my :)

    Kijk die 30fps zie je precies wat ik bedoel met een moemakend effect. Daarom ben ik zo blij dat oa BF4 60fps is en straks Halo 5 ook. Vooral op een huge-ass scherm zie je die shit sneller.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    PS4 impressie van Levelcap

     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    Oehhhhhhh wat ziet dat er goed uit zeg. Zo vloeiend \o/

    Ook al heb ik maar 4 games met de launch, deze game alleen al ga ik honderden uren spelen :)
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    :D:D
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vanavond die review eens bekijken.

    Wat toch wel een beetje steekt als je onder andere op Tweakers leest is dat ik bij beide consoles een voorsprong mis. De 360 en PS3 waren hardwarematig hun tijd vooruit. De huidige hardwareconfiguratie is een medium game pc op zijn best en een prestatie van 1080p60fps is iets wat de gemiddelde pc-gamer ook al jaren haalt.

    Ik vraag me af of deze generatie hierdoor wel zo lang mee gaat. En als ik het op mezelf betrek: als pc games zo hard blijven verbeteren komt er misschien wel een pc aan de tv te hangen.

    Echter ik zie het ook nog wel gebeuren dat pc games hierdoor behoorlijk worden geremd in hun ontwikkeling. PC exclusives die grafisch heel zwaar zijn zijn er niet zoveel meer vanwege piraterij en de multiplats kunnen maar zoveel voor lopen op de consoleversie anders is het qua ontwikkeling niet meer te doen.
     
  20. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina