Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het is toch wel jammer dat Castlevania niet op de next-gen console komt :mad:

[yt]5Re2vqtCWb4[/yt]

Castlevania is nu voor de PC in de aanbieding :).

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Totaal niet onder indruk.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Retesoepel die BF4 footage idd. Absoluut niet wat ik zag in de X1 MP beelden van IGN, maar daar waren de PS4 beelden in die comparison video ook bij lange na niet zo soepel. Ligt denk ik echt aan de IGN player. Hoe dan ook wil ik BF4 morgen in de XBL livestream ook zo soepel zien, want zo niet...dan zal Kabuto balen. Maar beide versies zouden 60fps zijn, dus dat moet goed zitten.

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wat verrassend :+

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    [yt]Tf3WMFqJSkY[/yt]

MP op de X1. Ziet er minder mooi uit hoor. Of het ligt aan Youtube..

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die discussies tussen de fanboys zijn echt lachwekkend. Ik houd niet van Infamous, maar Second Son is gewoon zwaar indrukwekkend. Verreweg de mooiste game die ik heb gezien. Een beetje objectief blijven kan geen kwaad.

7. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Call me a fanboy, Maar ik vind de PS4 versie er stukken mooier uitzien. Of idd het aan youtube ligt wat me sterk lijkt.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tuurlijk lijkt het jou sterk.

9. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ligt denk aan youtube. Als je gaat vergelijken hoe goed je de namen in de squad kan lezen dan zie je duidelijk dat het bij het filmpje van de x1 minder scherp is.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het een beetje moeilijk om te vergelijken. Weet nog steeds niet waar IGN dit heeft gespeeld. En kan ik niet vergelijken omdat IGN zelf geen PS4 footage heeft. De IGN player zelf is wel wat beter. Verder oordeel ik pas als de games uit zijn. YT beelden zijn zo afhankelijk van instellingen.

Check vooral hoe "Battlelog" eruitziet rechtsboven..
    Op de 360 is dat nog 10x beter hehe. IGN heeft gewoon crap gecaptured of geprocessed.

Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  11. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Heb even fullscreen gedaan en het is inderdaad zeer slecht opgenomen. Wat is de link naar de IGN video? Wat een kut website is dat ook

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies. Dat zijn ook de IGN beelden die ik bedoelde. Het ziet er daar op X1 vooral kleurrijker uit net zoals de singleplayer in die vergelijkingen. Mij gaat het vooral om hoe megasoepel het in die PS4 beelden is en duidelijk bij lange na niet zo soepel op de IGN X1 footage. Dus dan zou naast het resolutieverschil er ook nog een framerate verschil zijn? Dat lijkt me sterk. En again...alleen IGN en Jack Frags tot nu toe met X1 mp beelden, oude build denk ik.

Morgen om 17:00 op XBL gaan we BF4 mp zien en het lijkt me dat dat een veel recentere/finished build is. Als straks juist blijkt dat de grootste verschillen in de mp zitten, dan zou ik echt verbaasd zijn.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    http://www.ign.com/videos/2013/10/2...lay-on-xbox-one-domination-on-golmund-railway

Iets beter. Maar ga ook niet fullscreen....

Echte youtubers kunnen dat gewoon veel beter. Die zijn altijd bezig met hoe de beste kwaliteit krijgen in je videos. ik bedoel kijk deze video van JackFrags in fullscreen.

Edit: Om 19:00 Kabuto. :)
    Al zal ik niet veel verwachten van de XBL stream..

Jackfrags heeft geen MP beelden van de One.
    En je vergelijkt nu de 60fps beelden van Gamespot met die 30fps beelden van IGN. Tuurlijk lijkt het dan soepeler op de PS4. ;)

14. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Ja klopt. Hij had trouwens wel zijn eigen gear meegenomen. Dus niet de Elgato's die Dice uit deelde.

Is het alleen op xbox live te volgen? Geen xbox meer helaas

15. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Fps kun je niet vergelijken nee, Maar graphics kun je wel al een beetje zien.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht het wel ja. Moeten ze ook gewoon op Twitch doen eigenlijk.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.910
    Bied Microsoft op de Xbox One met Xbox Live nog ergens vernieuwing in overigens? Het is afwachten hoe Sony te werk gaat met alles online met PS Network. Maar daar heb je nog eens PS+ bij. Microsoft is al tijden gigantisch matig op het gebied van extra service, met als dieptepunt die gratis games.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is het echt een feit dat IGN's player 30fps is? Want dat wist ik dan niet. GS is sowieso altijd 60fps? Hoe dan ook..dit keer ging het mij om de beelden op de vorige pagina. Van Levelcap bedoelde ik en dat is op Youtube en Youtube is alleen maar 30fps toch? Van de kwaliteit verwacht ik morgen niet megaveel idd, hoewel de E3 coverage qua kwaliteit niet slecht was. Maar de smootness moet te zien zijn.:)

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    South Park: The Stick of Truth uitgesteld na 6 maart 2014.

Wat een teleurstelling..... ;(

Quote:
    "Within three weeks after acquiring the game, we sadly realized we had to turn this thing upside down if we hoped to deliver the experience everybody wanted It's been such a major overhaul to get to the point where we are that we couldn't let it go, even if that meant missing December."

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is geen next-gen titel, maar het is wel jammer. Gewoon iets meer geduld hebben. Van extra ontwikkeltijd wordt een spel niet slechter ;)

Deel Deze Pagina