Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Nog 3 weken ^^

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Idd! Hopelijk geen enkel problemen met de launch en dat ie op tijd geleverd word.

3. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb van een actie van PU meegedaan dat je voor 50 euro een jaar lang 12x de PU krijgt en je krijgt de game CoD Ghost (X360), normaal betaal ik per jaar 45 euro dus dit is een mooie koop.

Er zit een voucher bij om je game te kunnen ''upgraden'' naar de X1 versie. Als ik de code gebruik, kan ik dan de 360 versie nog doorverkopen? want in principe kan ik gewoon de voucher alleen houden, tenzij ik de disc eenmalig nodig heb...

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Nee kan niet.

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Je zal de disc wel niet nodig hebben, want je kan geen Xbox 360 games op de One afspelen? :+

Zover ik weet heb ik helemaal geen code gekregen bij Assassin's Creed 4 waar ik het later kan upgraden naar de One versie, is dit alleen voor de PS3 > PS4 zo?

Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  6. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    zover ik begrepen heb heb je disc dus juist wel nodig als zijnde soort van check in de console. (bij x360 zou dat ook zo zijn)

Gamer schreef dit een goede maand terug:
    Wie een fysieke PlayStation 3-versie heeft van een bepaalde game en tegen een gereduceerde prijs de bijbehorende PS4-versie aanschaft, moet daarvoor wel de PS3-disk in zijn bezit houden. Dat meldt Sony op zijn Amerikaanse PlayStation Blog.

Het gaat hierbij om het zogeheten upgradeprogramma naar next-gen. Voor bepaalde titels die zowel op PS3 als PS4 verschijnen, zoals Assassin's Creed 4: Black Flag, Watch Dogs, Battlefield 4 en Call of Duty: Ghosts, is de laatstgenoemde versie voor zo'n tien euro aan te schaffen wanneer spelers al in het bezit zijn van het spel voor PS3.

Hiervoor is dan wel de fysieke disk vereist, ook tijdens het spelen. Dit is hoogstwaarschijnlijk om de verkoop van de PS3-versie tegen te gaan. Bij digitaal gedownloade PS3-games geldt deze vereiste niet. Die zijn automatisch al gekoppeld aan de PlayStation Network-account van de eigenaar. Eerder werd al bekend dat spelers bij bepaalde titels hun savegames mee kunnen nemen naar de next-gen versie.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Bij de PS4 versie is dat zo, ik weet niet hoe dat zit met de XB0 versie.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Microsoft’s Phil Spencer muses over what to do with the Gears franchise, “kind of on the back burner” for Epic

Screen Shot 2013-10-31 at 1.29.13 PM

“I want to find a great Gears game. I thought we did a good job with Judgment, but I don’t think it hit the level of quality we saw in the previous games. I think review scores showed that. Sales showed that. I really think we need to take a step back with Epic and think about… I don’t want to call it a reboot because I think it’s an overused term but think about where that franchise goes and how to expand what it was.

“I’d love to have that conversation. I do talk to the Epic guys often. They’re also busy right now. I think they’ve said Gears is kind of on the back burner for them. So I think it would be a situation where the opportunity came up at the right time it’d be great to sit down with them. They’re again the right team to work on that game. Trying to find another team to do that game I think is possible, but I think you’d want to make sure you did that very carefully along with them to make sure we had the right thing in place.

“I think that franchise would need to be… not be reworked but think about how to expand that universe and what people are doing. Maybe make it more gritty, I don’t know. You’d want to do something with it, because I think it ran its course on 360. And it was a great success on the 360, but it doesn’t quite have the story arc of a thing like Halo or something, at least the way it’s played out in the games.”

- Microsoft Game Studios boss Phil Spencer

Heel goed dat ze het zelf ook in zien. Gewoon even de eerste tijd geen Gears meer. Kom met iets gloed nieuws.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Als EPIC en MS nou eens goed kijken naar wat de fans WILLEN. En niet naar wat kan verkopen, maar niet verkoopt, zoals Judgment. Fans willen een Gears 1 x Gears 3. Niet voor niets is iedereen weer terug naar Gow1 en 3 nu

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Qua multiplayer of singleplayer bedoel je?

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Singleplayer en multiplayer.

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Beide.

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Epic Games moet gewoon een nieuwe Unreal Tournament maken, want Unreal Tournament > Gears of War. :+

14. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor PC jup, maar niet voor een console

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben aan het aftellen :)

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Same here. Ook meteen vrij gevraagd 22 Nov. :)

17. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 23 Dagen aftellen dan

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat zijn ook al weer de data? 23/11 voor de one en 29/11 voor de PS4 ?
    Voor wat betreft die laatste hoop ik dat er bundels komen hier, maar nog weinig over gehoord ...

19. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    22 nov voor de One ;)

20. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    22-11 voor de Xbox One en voor de PS4 29-11
    Voor PS4 is volgens mij alleen een killzone bundel met camera en een extra controller.

Deel Deze Pagina