World of Keflings en Iron Brigade zijn beide leuke spellen, daar ligt het niet aan. Maar om eerst hoog van de toren te blazen over gratis spellen e.d. en dan steeds verouderde Arcade en On Demand spellen aan te bieden.... Tja, dan laat je jezelf als MS wel kennen imo.
Whahahhahahahha die download ik voor 1 % zo dat ze op me account staan meer ook niet whahah. stomme MS, dat zijn geen games dat zijn speeleiland games. Overigens: Far Cry 3 moet je niet verwachten ofzo want hier is het echt gratis .
C'mon, een beetje game mag ook wel M$. Tot nu toe alleen maar games die ik al heb of heb gehad of die ik niet wil! Doe maar liever Eat Lead dan of iets van Test Drive Unlimited 1 of Mercenaries 2 als er toch oude games wordt uitgekozen.
Mij leek Viva pinata wel een leuke game voor de games for gold actie, nooit gespeeld. Het is wat vreemd dat ze weer wat arcade-games gratis aanbieden, ook al zijn het beide erg leuke arcade-games, terwijl ze de actie in het begin promoten met Halo 3 en AC 2.
Volgens mij wel ja, maar je moet op de Playstation 4 sowieso Playstation Plus hebben wil je kunnen online spelen en dat wil vrijwel iedereen wel. Dus waarom zou je daar van af stappen?
Gelukkig kun je met Microsoft je gare spelletjes voor altijd spelen, hoera. En ja, Keflings is geinig, maar al zoveel jaar in de aanbieding geweest dat mocht je überhaupt de game willen spelen dit allang hebt gedaan.
Ik wil die gratis games niet eens spelen, laat staan dat er een toegevoegde waarde aan zit dat ik het voor altijd kan spelen ;-) Echt jammer dit....
Precies, dat is nou een spel wat je zou verwachten (is van Microsoft). Ik zelf had de hoop op Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts. Maar ook spellen als Kameo of perfect dark had ik logisch gevonden. Maar ja, het is gratis. Dus gewoon downloaden en niet te veel zeuren..
Klopt, dat is ook de catch van +, je moet lid blijven. Echter ik betaal nuu 3,50 voor 15 maanden. De laatste drie maanden gedownload: XCOM Far Cry 3 Mafia II Dragon's Dogma Need For Speed Most Wanted ACIII Saint's Row III Jak 2 en 3 HD en vast nog wel meer Deze maand nieuw: Remember Me Metal Gear Rising Oddworld Stranger's Wrath blijft een bizarre service. De echt gratis games van MS zijn in verhouding nogal karig.