Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Is die bundel er ook in NL. Dan wil ik die wel halen op launch ....

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja maar vrijwel uitverkocht omdat iedereen die natuurlijk wil als pre-order bundel.

3. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ga gewoon op launch vroeg langs bij de Makro, ik weet niet of ze die bundel hebben maar ik weet wel dat ze hem die dag nog hebben staan..

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh glazenbol! Kunt U ook zien hoeveel geld ik ga verdienen later? En ga ik ooit trouwen en kinderen krijgen?

:+

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zou het wel jammer vinden als er geen nieuwe Gears komt. Heb super veel plezier gehad met de story mode van alle delen. Ik speel ze splitscreen coop en dat is damn awsome!

MP heeft me nooit getrokken dus daarvoor speel ik het niet! Splitscreen horde daarin tegen BAAS :).

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe zit het eigenlijk met game updates voor de Xbox One? Een tijdje geleden werd bekend gemaakt dat MS op de 360 geen geld meer vroeg voor updates. Gaat dit hetzelfde worden voor de One?
    Hopelijk kunnen updates ook snel gereleased worden zoals op de PC. Dat zal echt super zijn.

7. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is NOVEMBER, The Month we have all been waiting for 8)

Dat die laatste 3 weken maar snel voorbij gaan, het begint nu echt te kriebelen \o/

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat worden de twee weken vanaf 15 nov klote weken. 15 nov komt de ps4 uit in Amerika en begint next gen. Daarna haalt een week later half xbw een X1 uit Duitsland en ontploft het internet door alle info over beide consoles. Dan moet ik NOG een week wachten totdat ik eindelijk hier een ps4 kan halen. De enige club die nog slechter af is, zijn die mensen die er 1 in Nederland halen. :+

9. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :cool: fijn dat het al november is, nog 3 weekjes :D. (nu maar hopen dat de Ms store day one levert)

11. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Game sites gaan ontploffen straks wordt vet :D

12. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    De maand van de next-gen consoles, het moment waar ik lang naar heb uitgekeken en waardoor ik nu dus eigenlijk heel happy zou moeten zijn...

Maar het tegendeel is waar, ik twijfel momenteel zeker over de "Xbox One" meer dan ooit! |:-

Vooral het feit dat lang niet alles overtuigend 1080P gaat worden zit mij echt dwars, dit voelt op deze manier totaal niet 'next-gen' aan voor mij. We leven dadelijk in 2014, Full HD tv's op formaat zijn al jaren de standaard (voor mij tenminste wel) en dan komt er eindelijk een nieuwe console na zoveel jaren uit en dan krijgen ze het niet voor elkaar een machine te bouwen die consequent een full-hd resolutie kan tonen. WTF?!

Wel onmenselijk veel andere functies tegelijkertijd afspelen, maar hetgeen waar het om draait, de games in volle glorie tonen, kan niet... :F:

Bedenk mij deze week nog, maar de kans is groot dat ik mijn pre-order(s) alsnog ga annuleren en een tijdje wacht totdat er iets komt dat mij wel écht kan overtuigen. (een bundel zonder "Kinect" zou ik ook zeer op prijs stellen, dat apparaat gebruik je hoogstens tijdens de kerstvakantie om je familie op tweede Kerstdag even zoet te houden, daarna staat dat ding alleen maar stof te happen!)

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wachten is altijd een optie toch? Als je niet helemaal zeker bent is dat gewoon het beste. Je wilt geen spijt krijgen van je aankoop.

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan zijn de kinderziektes er ook uit! :p

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is het risico van een console day-one. Inmiddels werkt de 360 ook heel anders dan toen die uitkwam. Beide consoles zullen waarschijnlijk nog wel wat kinderziektes hebben, maar dat heb ik er dan wel weer voor over.

16. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Hoe zit het eigenlijk met speakers aansluiten op de Xbox One?
    Ik heb speakers met een RCA input en een 3.5mm jack input.
    Momenteel heb ik een verloopstekkertje voor mijn 360, hier gebruik ik de RCA kabels voor.

In mijn monitor heb ik geen hoofdtelefoon output..
    Hoe kan ik dan mijn speakers op de One aansluiten?

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    @Zumpelvelder; I feel you man! Ben ook zwaar teleurgesteld in alle berichtgeving rond de One tot op dit moment. Heb em al wel besteld, maar ben bang dat ik switch naar PS4 voor de multiplatforms ...

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
  19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Battlefield 4 ondersteund ook kinect 2.0 en andere games. Bij mij staat ie niet stof te happen hoor, ik ga er gewoon gebruik van maken.

En over 720p; De ontwikkelaars moeten nog wennen aan XB One vooral de Esram is een pain in the ass. Als men weten hoe en wat, dan zou er een patch kunnen komen om games 1080p te draaien.

Voorals nog is dit niet mijn botelnek, om geen XB One aan te schaffen. Ben al erg blij met 720P. \o/

20. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik heb hem ook al besteld, zit toch nog altijd te denken aan de PS4.., ben namelijk echt een grafische slet

@nightbringer: waar kan ik hem dan op aansluiten?

Deel Deze Pagina