De maand van de next-gen consoles, het moment waar ik lang naar heb uitgekeken en waardoor ik nu dus eigenlijk heel happy zou moeten zijn...
Maar het tegendeel is waar, ik twijfel momenteel zeker over de "Xbox One" meer dan ooit!
Vooral het feit dat lang niet alles overtuigend 1080P gaat worden zit mij echt dwars, dit voelt op deze manier totaal niet 'next-gen' aan voor mij. We leven dadelijk in 2014, Full HD tv's op formaat zijn al jaren de standaard (voor mij tenminste wel) en dan komt er eindelijk een nieuwe console na zoveel jaren uit en dan krijgen ze het niet voor elkaar een machine te bouwen die consequent een full-hd resolutie kan tonen. WTF?!
Wel onmenselijk veel andere functies tegelijkertijd afspelen, maar hetgeen waar het om draait, de games in volle glorie tonen, kan niet...
Bedenk mij deze week nog, maar de kans is groot dat ik mijn pre-order(s) alsnog ga annuleren en een tijdje wacht totdat er iets komt dat mij wel écht kan overtuigen. (een bundel zonder "Kinect" zou ik ook zeer op prijs stellen, dat apparaat gebruik je hoogstens tijdens de kerstvakantie om je familie op tweede Kerstdag even zoet te houden, daarna staat dat ding alleen maar stof te happen!)
Klik om te vergroten...