Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Gaat allemaal goed komen met de One, geef ze wat tijd om het apparaat te leren kennen. :b:

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Geen idee :+ poste alleen de achterkant uit de hoop dat jij er wat wijzer uit zou worden O-)

3. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    [Algemeen] Xbox One [Deel 4]

Haha nee ik zie er ook niks ín :)

4. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij kan je alleen je geluid setje aansluiten met een optisch kabel/ HDMI in? :+

Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Oeps, ging iets fout.. :+

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Werkt het niet om een kabel met optical spdif aan de ene kant in de Xbox en 3,5 mm in de speakers te doen?

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb ik op de 22e een nextgen console, maar geen game :x Enige launchgame must have was voor mij Watchdogs, maar ja ... Nu moet het maar Black Flag worden, maar daar wacht ik de reviews maar af vd nextgen varianten, want de kans is groot dat ik die op de PS4 ga spelen... Twijfel om em toch maar gelijk voor de One te bestellen. Heb ik tenminste een game ...

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe KI trailert:

[yt]094lx00CiT0[/yt]

Dit lijkt me zo'n toffe game, heb niet voor niets een 2e controller erbij besteld :cool:.

9. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Echt jammer dat het zo moet lopen.. Maar zoals hier ook al word aangegeven is wachten voor nu de beste optie.

Misschien dat "Watch Dogs" wel de eerste game word die mij over de streep kan trekken, al spreekt dat spel mij qua gameplay eigenlijk niet eens zo heel erg aan.
    Forza 5 is wel 1080P, maar dat vind ik niet zo'n prestatie bij een racespel waar alweer eens te weinig dynamische elementen in verwerkt zijn naar mijn idee.

PS4 is nu wel heel verleidelijk.. Maar na de PS2 heb ik eigenlijk heel weinig meer met Sony, mede door de controller en slechte garantieregeling is die liefde al heel lang vervlogen.

10. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geef 't tijd. De Xbox One tools waren gewoon iets aan de late kant klaar waardoor de multiplat devs weinig tijd hadden om alles te optimaliseren voor de launch games. Daarbij komt dat de One zo custom is dat je het dan ook in zo'n korte tijd niet meer voor elkaar krijgt op een game optimaal te krijgen.

De devs moeten 5 versies tegelijk klaar maken PC, PS3, PS4, X360 en X1. Dus ze komen onder druk te staan en kunnen niet alles optimaliseren. Ik denk dat de PS4 ook het meeste lijkt op een PC waardoor de code van een PC ongeoptimaliseerd beter loopt op een PS4 dan een X1 en dat is het geluk van de PS4 waardoor het sneller op een hogere resolutie zit dan de X1.

Frappant is dan wel dat de X1 ook met ongeoptimaliseerde code van bv BF4 er toch scherper uit ziet dan de PS4. De tools en engines zullen binnen nu en 1 jaar pas een beetje volwassen zijn voor de next-gens en ik denk dat er dan ook niet veel verschil qua resoluties tussen de beide consoles zullen zijn met als voordeel dat ik de X1 completer vind qua features dan de PS4.

Ik ga dus vanaf de 21ste gewoon genieten van m'n X1.

Sent from my HTC One using Tapatalk

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vanaf de 22ste. ;)

12. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Mjah de verdomde verzendtijd! Zo zie je maar weer, 'k kan m maar niet snel genoeg hebben! *)

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    De release is gewoon de 22ste, wie weet zit het mee met de MS store.

14. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Amazon.de verstuurd de console de 21ste volgens een mailtje dat ik van ze heb gehad naar aanleiding van een vraag.

maar dat doen ze natuurlijk zodat iedereen 'm natuurlijk tegelijk met de launch binnen heeft natuurlijk, had ik even niet over nagedacht.

Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ze verwachten dat die komt rond 23 November. (als ik m'n status mag geloven)

16. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm dan is er 2 dagen verzendtijd of ze hebben een typfout gemaakt.

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe eerder hoe beter, maar de levertijd varieert van 2 tot 3 dagen.

Jammer dat de controller niet eerder uitgebracht worden met pc support :mad:

18. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Damn nog langer wachten! :9 Ach jah we hebben 'm ieder geval met een beetje mazzel dan zaterdag binnen. Dan ben ik een weekend van de aardbodem verdwenen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan of je one day verzending hebt gekozen. Dan komt op de 22ste.

20. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Serieus switchen na PS4 omdat sommige games op dit moment niet de ideale resolutie hebben??
    Ps4 heeft ook niet alles game op 1080P.
    Als je een klein beetje geduld kunt opbrengen dan worden die problemen van zelf opgelost.
    Het is Microsoft mensen.

Deel Deze Pagina