Stond al van gisteren op amazon dat de release 15 november is geworden. Snap ook het probleem niet hoor. Console 22 november, game 15 november... Zijn er msh "zotjes" die denken dat ze hun xbox one game op een 360 kunnen spelen?
Winkels in de UK zouden next gen Ghost tegelijk krijgen met de current gen versie. Blijkbaar niet meer zo voor de One versie. Slaat ook nergens op
Het woord 'anymore' zou dus alleen op iets kunnen slaan als de release van de Xbox One eerder óók al uitgesteld zou zijn, van een datum tussen 5 en 15 november naar 22 november? Het nieuws van de laatste tijd brengt meer verwarring dan duidelijkheid... Niet dat dit ook nog maar enigszins boeiend is. Zolang ik em maar netjes thuis gestuurd krijg rond de 22e.
Maar de ps4 ook niet. Het verschil zit hem uiteraard in het feit dat er voor de X1 geen releasedatum is. Ik vrees echt het ergste voor de nieuwe Xbox in Nederland.
En dat kan niet kloppen want ik zie de WiiU daar bij staan iedereen weet dat daar 0 van verkocht zijn
mwoah, qua marktvergelijking is het wel een beetje raar. de 3DS concurreert bijvoorbeeld ook met smartphones en een ps4 zal eerder ook met PC concureren. Dus als je marktaandeel gaat vergelijken is het niet heel zinvol om het op 1 hoop te gooien. Snap wel dat Nintendo dat doet want dat aandeel van de 3DS staat natuurlijk erg mooi. Maar echt nuttig is het niet
Het is gewoon hardware van de 3. Of ze nou concurreren of niet. Ja je kan afzonderlijke taartjes maken maar boeie. Dan kan je ook nog gaan discussiëren of de WII U met Sony en MS concurreert
mwa als je kijkt naar het nut van deze grafiek wel. De grafiek geeft marktaandeel aan. En handheld markt is echt anders dan de console markt. Nintentdo laat deze grafiek zien om het marktaandeel aan te geven. Welke markt? Zoals nintendo hier doet blijken van alle gamesystemen. Nou vanuit dit perspectief moeten sony en ms zich grote zorgen maken want nintendo bezit 50+ van deze markt. En Sony en MS <25% Dit is uiteraard niet waar, MS en Sony domineren de console markt en hoeven nintendo niet eens te vrezen. Een handheld en console zijn geen substitutie goederen dus ze hebben geen invloed op elkaar. Iemand maakt geen keuze tussen een console óf handheld. Nintendo heeft deze grafiek zo samengesteld om te verbloemen hoe klein het marktaandeel van de wiiU wel niet is.
Dat vind ik veel te kort door de bocht. Je kan elke verdeling maken die je wilt. Je kan een stap lager gaan: alleen consoles of hoger: multimediahardware of nog hoger: luxe producten of opzij: alle producten die Call of Duty kunnen afspelen etc. En natuurlijk maakt Nintendo de chart zo dat het hun goed uitkomt. Ik vind het hoe dan ook knap dat ze het zo goed doen met de 3DS.
Precies.. En met de aankomende Zelda begint het bij mij ook weer te kriebelen.. grrr ik haat system sellers
USA eerste ronde gewonnen, Wel verwacht. Ziet er wel echt leuk uit ja! En niet 5minuten zoeken naar enemies!
Handig, is er eindelijk wat te zien van de MP van Battlefield 3 op de One is het fucking SD streame ipv HD streams.. Pff