Heb em dan ook eindelijk uitgespeeld (Ja nu pas, zat namelijk midden in een verhuizing toen de game uitkwam)
Wat een fantastische game zeg!
Tuurlijk het heeft z'n minpunten zoals de bugs met de garage en dergelijke, maar de missies enz maken alles goed.
Er is alleen wel een maar.. voor mij kan niks tippen aan GTA San Andreas.. nee, ook GTA V niet.
Die hele sfeer/vibe in San Andreas was zo fantastisch dat ik hem zelfs nu nog (9 jaar na dato) nog steeds zo af en toe speel.
Ik vind het ook jammer dat je hier niet zoals bij San Andreas echt veel in de hood bent, ja alleen in het begin een beetje met Franklin.. en dat gedeelte vond ik ook meteen het tofste van het spel/missies (niet dat de rest slecht was hoor, integendeel).
Alleen ik zou echt graag eens een GTA zien wat zich volledig focust op de hood.. want ook in San Andreas was je na een tijdje uit de hood en speelde zich het in andere steden af.
Maar dan nog de characters;
Franklin is natuurlijk de dopeste, helaas werd zijn verhaal minder uitgediept dan bij de andere twee het geval was.
Michael verraste me, ik vond hem in het begin een oude bolle slobber maar na verloop van tijd was hij wel te pruimen en ik vond zijn gedoe met z'n gezin wel iets hebben.
En dan kwam Trevor.. Trevor verpesste het spel/verhaal een beetje naar mijn mening.
Ik vond het verhaal na zijn verschijning ook ineens minder tof worden met zijn gezeur, ze hadden hem er wat mijn betreft prima uit kunnen laten.
Maar ja, al met al fantastische game zoals ik al zei.
Laatst bewerkt: 2 nov 2013