Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja mensen. Het is Microsoft. No one better

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    De 360 was een grote faal wil je zeggen?

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is te hopen voor MS van wel.

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee. Moest gewoon lachen om "Het is Microsoft mensen"

5. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoor het wel van de mensen op dit forum of de X1 meevalt of juist niet. Ik moet toch nog eventjes wachten tot Q1 2014. Hopelijk krijgen we snel na de release (22 nov) meer te horen wanneer in NL de X1 beschikbaar is!

Worden er trouwens ook reviews gedaan op XBW (voor de release in NL in Q1 2014)? dus van bijvoorbeeld Ryse, of Dead Rising 3? Want als ik zo berichten doorlees zie ik dat een deel van het forum de X1 al besteld hebben.

6. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Ik zal zeker niet om die reden switchen naar een PS4, want ook dat apparaat kan inderdaad niet overtuigend 1080P afspelen. :lol: Het vrij grote prijsverschil zou wel zomaar eens een reden kunnen zijn!

Maar goed, zal wel te verwend en veeleisend zijn, want mij vallen beide consoles gewoon tegen momenteel. Lijkt erop dat ik voor hetgeen ik wil toch terug zal moeten gaan naar het gamen op een pc. Alleen word deze dan netjes in een tv meubel verwerkt onder de tv in de 'living-room', en gewoon voorzien van een controller. Dan is het toch net een 'next-gen' console. :+

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb best geduld maar als ik naar nu kijken dan lijkt het erop dat BF4 op de PS4 beter is.

Dus kies ik NU daarvoor. En eventueel later zien we dan wel weer. MS mag alle tijd nemen om het voor elkaar te krijgen terwijl ik BF4 speel :+

8. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Deze redenatie snap ik niet helemaal omdat we wel zonder blikken of blozen 5-6-7 honderd euro voor een Iphone over hebben. Dan zou het prijsverschil van 400 naar 500 honderd te groot zijn voor een apparaat wat het tigvoudige van een iphone kan8)

9. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het grote nadeel van het pc gamen in de woonkamer is dat je als online gamer ontzettend in het nadeel bent wanneer je bijvoorbeeld online shooters speelt met een controller.

En ik weet niet hoe jouw setup is, maar met een keyboard en muis voor de televisie gaat bij mij niet werken, aangezien ik het keyboard en de muis "op bureauhoogte" moet hebben om snel te kunnen reageren.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Care wat we voor een iphone overhebben. Ik niet trouwens. En in het geval is het uiteindelijk 2 games meer erbij kopen ipv een rare camera

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dit is voor iedereen persoonlijk maar een leek zit natuurlijk 2 consoles die op het eerste gezicht vrij gelijkwaardig zien dus dan kan ik mij best goed voorstellen dat ze de console kiezen die simpelweg goedkoper is

12. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet dat je je Gamertag kan overzetten. Heb je dan ook de achievements van games die je 3 jaar geleden gespeeld hebt? Dus bijvoorbeeld PGR3 staat in je games list. Of alleen games die voor beide consoles uitkomen?

13. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Gaat 1 op 1 over .

Sent from my iPhone using Tapatalk

14. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had graag alles op 0 zien gaan. Bij de 360, 3 verschillende gamertags gehad en daar nu wel spijt van. Kon mooi getal gehad hebben.

15. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Wat let je om een 4e nieuwe Gt aan te maken?

Sent from my iPhone using Tapatalk

16. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neen daar niet van, ik bedoelde een volledige reset. In het begin was ik echt een gamerscore "hoertje" en probeerde ik zo hoog mogelijk in de wereld te willen staan. Kocht zelf de meest onnozele games om toch maar 1000G te hebben. Zou tof geweest zijn om terug zo efjes zot te kunnen doen

17. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Het gaat zich niet zozeer om dat bedrag van 100 euro.. Het gaat zich momenteel om het principe.

Een hobby mag geld kosten vind ik, en zolang iets aan mijn verwachtingen voldoet ben ik ook altijd wel bereid om er flink voor te betalen. (weet nog de tijd dat ik student was en 1100 gulden neerlegde voor een PS2, hele zomervakantie hard voor moeten werken, maar ik had toen wel voor mijn gevoel het nieuwste van het nieuwste in huis)

Helaas heb ik dat gevoel momenteel bij geen van beide consoles, en dan ben je als consument toch sneller geneigd om maar gewoon voor het goedkopere product te kiezen als je persé een nieuwe console onder je tv wilt hebben staan deze winter.

18. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik ook wel willen gewoon lekker met nul beginnen.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Eigenlijk is het niet eens 100 euro meer..want we krijgen er standard een game bij.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja dat vind ik een beetje makkelijk. Want je kan de game niet kiezen.
    Verder heb ik niet veel interesse in FIFA eigenlijk. Dus ik bespaar geen 60 euro ofzo. Want ik zal hem nooit kopen. Daarnaast heeft PS4 ook gratis games en Xbox ook nog wat naast FIFA.

Deel Deze Pagina