Ik weet het, game staat al maandenlang bovenaan mijn verlanglijstje voor de Vita. Maar ja steeds die geruchten dat hij in IGC komt laat me twijfelen. Nu weer geruchten voor komende maand, en aangezien ik inmiddels sowieso tot eind 2015 Plus heb ( en met aanschaf PS4 waarschijnlijk wel langer ) zou ik dan toch beetje balen. Game is nog steeds volle prijs ( jaja hij is het waard ) en eind 2015 ben ik wel uitgekeken op de game, mocht hij in IGC komen en mocht ik eind 2015 niet verlengen.
Heb precies hetzelfde, en daarnaast weet ik niet super zeker of de game(play) mij ligt. Wil je killzone niet? Op dit moment wil ik: Tearaway, Killzone mc, Dragon's Crow, Persona4(?), The Walking Dead, maar ik heb ook nog heel veel te spelen. Zo heb ik bv nog steeds Gravity Rush niet uitgespeeld
Verkoop je die van jou nog niet nu je Plat hebt? Uiteindelijk komt die er wel, denk dat ik hem in december gewoon koop mocht hij dan niet in IGC zitten. Deze maand heb ik Tearaway, Ratchet en Lego Marvel die ik wil halen. Edit: Killzone weet ik niet, ben niet zo'n shooterfan dus die voorlopig niet.
Ik vind het niet erg dat ik mijn free Plus games lang niet aanraak. Ik probeer eerst voor mijn betaalde games te gaan, de free games doe ik dan tussendoor of als ik er echt zin in heb (Uncharted bv). Die free games kan ik toch niet verkopen, en hebben me in principe niets gekost, dus die zijn leuk voor als het wat rustiger is straks qua nieuwe games.
Klopt alleen heb ik het gevoel dat ik juist snel plus games wil uitspelen vanwege daar een tijd aan is verbonden (2015 )
En de stats die Ass Creed heeft werken niet eens goed. Volgens de game zou ik 90% van de Maya beeldjes hebben. Ik heb wel de trophy dat ik ze allemaal heb. Misschien kloppen die andere stats dan ook niet eens! Pfft. edit: Moorden vanuit een schuilplaats: 1 wtf nee Ik hoop dat die stats counter gewoon kapot is, niet dat ie echt niet mijn moorden meetelt. Want dan kan ik fluiten naar mijn plat.
heb van de week AC en Metal Gear Solid HD samen voor 35 euro op Amazon gekocht \o/. Persona zit ik ook nog op te azen, maar zie hem overal nog full price.
Had ik ook. Maar dat komt doordat ik nadat ik dat beeldje gevonden had en de trophy kreeg de level had geannuleerd. Dan wordt dat ook weer gereset. Net als wanneer je dood gaat. Kan iemand mij trouwens is een review geven van dat Persona? Jullie hebben het er altijd over, dus dat moet vast wel lukken Zit er aan te denken om het te kopen, maar krijg een beetje de indruk dat je veel stil staat en teksten moet lezen. Heb op de NDS een tijdje terug al eens de fout gemaakt om Professor Layton aan te schaffen. Lijkt er misschien niet op, maar daar zat geen tempo in.
Als je niet stil wilt staan en teksten lezen kun je Persona al links laten liggen. Er is heeel veel lezen. Nog even AC: Ik haaaaaat pickpocketen. Ik snap het niet. Of het werkt niet. wtf. En ik kan de laatste gozert niet vinden waar ik een coin van moet stelen. Ik ben alle locaties afgegaan. Arghhh! Leuke game dat AC, maar het is hier en daar wat buggy en het heeft echt een sequel nodig om tot zijn recht te komen. Genoeg fouten wat verbeterd kunnen worden. edit: Ok, het pickpocketen werkte dus niet. De Vita even op standby gelaten en opeens werkte het wel weer. Het blijft een kutsysteem, maar het is iig al beter als het uberhaupt werkt, haha
Dat dacht ik al, jammer. En AC III zit idd vol met bugs. En de trophy omschrijving is niet altijd even duidelijk.
Die coins/munten wat je moet verzamelen met het Assassin Persona, kan dat alleen als je niet berucht bent? Anders weet ik echt niet waar ik het nog moet zoeken. Ik word een beetje moe van diezelfde 10 locaties steeds na te moeten lopen.
Nee hoeft niet per se. Je mag ook berucht zijn. Coins liggen in New Orleans en Bayou. Kan me niet herinneren dat ik er een op Chichen Itza had gevonden, dus daar hoef je niet te zoeken.
Ik gebruik deze 2 plaatjes, dus het vinden zou geen probleem moeten zijn (of er moet iets niet kloppen aan die plaatjes...) Spoiler edit: FUCK YEAH IK HEB DE LAATSTE COIN. De map stuurde me de verkeerde kant op. Blauwe cirkel is waar ik volgens de map moest zijn, waar ik zelf sta is de goede locatie. Nee, ik weet ook niet waarom ik die nog nooit ben tegengekomen (ok, omdat het rondrennen en exploren in de Bayou een pain in the ass is) Dus, BIJNAAAAA edit2: Ze laten niks nieuws zien, maar dit bevestigd alleen maar dat ik er een wil! Kom op Sony, kondig het officieel aan voor EU!
Ze is een schatje, maar versta d'r geen hol van. Kan me niet voorstellen dat Sony na alle positieve reacties van het westen het ding hier niet uit gaat brengen.
Haha, buiten wat vage termen als 'Twitter' 'Internet' 'Wi-fi' en 'Praystation Vita' versta je er niks van. Maar het is duidelijk wat ze willen laten zien.
\o/LBP op de vita uitgespeeld, althans het verhaal dan, platinum nog lang niet. Haat aan die trophy dat je alles moet uitspelen zonder maar 1x dood te gaan grrr
En alweer een hint naar Persona of Soul Sacrifice op de PS Blog: 1.any chance on seeing persona IV golden and sol sacrifice in the IGC?^^ Posted on 4 November, 2013 at 9:39 am by Fred Dutton Every chance, but we’ve nothing to confirm today! Zo blijf ik twijfelen over Persona natuurlijk