[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Maakt toch niet uit. Ga naar social club en naar checklist. Kun je aanvinken welke parts je nog niet hebt gevonden.

Zit nu op 96%, moet die 9 hole golf op par nog completen maar wat is dat een bitch zeg.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    100% in 65 uur. Best lekker :D

3. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg een berichtje als Franklin zijnde, dat er bestelbussen van mijn bedrijf Smoke on the water zijn gestolen.
    Daarna volgde al snel een tweede berichtje waarin stond dat dit resulteert in een afname van je inkomsten.
    Op de kaart kan ik echter niet zien hoe ik dit kan verhelpen en ook kon ik niet op dat berichtje reageren.
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat die inkomsten wel gewoon weer doorgaan?

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik ken het gevoel! Ik heb dat tot aan deze GTA ook steeds gehad, dat ik de eerste 3 / 4 missies speel en daarna even kutten en dan gaat ie stof verzamelen. GTA IV was ik nog ietsje verder gekomen, maar ook lang niet genoeg.. En toch denk ik elke keer als er een GTA uitkomt dat ik hem moet kopen omdat het toch wel heel vet is. Enter V, de eerste GTA game die ik (bijna,
    laatste heist gehad
    de rest komt dit weekend) uit heb \o/. Ik denk dat het oa komt doordat je nu 3 characters hebt dat ik het nu interessanter vindt en graag doorspeel :)

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Sinds GTA3 kon het me eigenlijk niet zo veel meer boeien. Speel het heel kort of sla een deel over. GTA4 paar pogingen gedaan om te spelen, maar niet boven de 20% gekomen. Nu met deel 5 flink gaan spelen (was even door het begin heen bijten) en met plezier uitgespeeld.

Enig nadeel is nu dat voor mij de SP weinig waarde meer heeft en ik de fun online moet gaan zoeken, waar gelukkig nog wel het nodige te doen / ontdekken is.

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zit nog steeds maar op een paar %! 8) *schaamt zich*

7. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Golf is leuk !

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946

Wat een fantastische trailer blijft dit toch.
    Echt gewoon GOTY 2013 10000000000%. Game of the fucking century ook. Heerlijke spelwereld en de game is gewoon een grote heerlijke satire op het echte leven.

9. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    GOTY? Nee joh

Just Kidding
    [\spoiler]

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ja, Tomb Raider :p Maar ga er dit weekend nog eens goed voor zitten dan. Merk wel dat ik de missies een stuk toffer vind dan in de voorgangers. Zat vandaag nog even te kutten en moest opeens (random I guess) een gast die in een roze pakje aan een paal in de middle of nowhere was gekluisterd naar zijn bruiloft toe rijden :lol:

11. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Random people heb je overal .
    Vaak moet je ze ergens heen brengen ... ik ga ze altijd in zee rijen xD

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    psst het is / niet \ ;)

8) _O_ wat een baasje.

Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  13. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kon h niet veranderden xD

14. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee :confused:

15. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je geen mail gehad waar die eventueel zijn ? ( die busjes)

16. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heb em dan ook eindelijk uitgespeeld (Ja nu pas, zat namelijk midden in een verhuizing toen de game uitkwam)
    Wat een fantastische game zeg!
    Tuurlijk het heeft z'n minpunten zoals de bugs met de garage en dergelijke, maar de missies enz maken alles goed.
    Er is alleen wel een maar.. voor mij kan niks tippen aan GTA San Andreas.. nee, ook GTA V niet.
    Die hele sfeer/vibe in San Andreas was zo fantastisch dat ik hem zelfs nu nog (9 jaar na dato) nog steeds zo af en toe speel.
    Ik vind het ook jammer dat je hier niet zoals bij San Andreas echt veel in de hood bent, ja alleen in het begin een beetje met Franklin.. en dat gedeelte vond ik ook meteen het tofste van het spel/missies (niet dat de rest slecht was hoor, integendeel).
    Alleen ik zou echt graag eens een GTA zien wat zich volledig focust op de hood.. want ook in San Andreas was je na een tijdje uit de hood en speelde zich het in andere steden af.

Maar dan nog de characters;
    Franklin is natuurlijk de dopeste, helaas werd zijn verhaal minder uitgediept dan bij de andere twee het geval was.
    Michael verraste me, ik vond hem in het begin een oude bolle slobber maar na verloop van tijd was hij wel te pruimen en ik vond zijn gedoe met z'n gezin wel iets hebben.
    En dan kwam Trevor.. Trevor verpesste het spel/verhaal een beetje naar mijn mening.
    Ik vond het verhaal na zijn verschijning ook ineens minder tof worden met zijn gezeur, ze hadden hem er wat mijn betreft prima uit kunnen laten.

Maar ja, al met al fantastische game zoals ik al zei.

Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Franklin vond ik juist het minste, had het gevoel dat ze die er maar wat in hadden geplakt. Eerste missies van hem waren wel leuk maar daarna werd het hard minder.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik begon me richting het einde steeds meer aan T te ergeren. Michael vind ik het fijnste om mee te spelen, een bad guy met class ...

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Trevor begon een beetje door te draaien op een gegeven moment.

Game al twee weken niet meer aangehad ofzo, 88 uur op de klok. Weet het niet met de game, op technische gebied en dergelijke veel beter dan welke sandbox game ooit. Eigenlijk is alles fantastisch aan de game, maar op een of andere manier vind ik GTA IV en RDR een stuk beter en zal ik alleen maar meer herinneren dan GTA V. Zegt al genoeg dat ik geen interesse heb om de game nog op te starten, echt honderden uren in GTA IV en RDR besteed. Eerlijk gezegd vind ik Blaine County maar saai, prachtig gemaakt vol met details, maar doet me helemaal niks.

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup!

Trevor vind ik al vanaf het begin een irritante mofo.... Franklin is ook wel chill, maar de mensen om hem heen zijn te ghetto voor mij...:+

Deel Deze Pagina